LSK - Start, lørdag 27. April kl. 15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    Kamptråd LSK - Start, lørdag 27. April kl. 15.30

    Nok en hjemmekamp, nok en kamp der vi skal ha 3 poeng.
    Start er gode i år, enkelt og greit. Virker som svakheten til Start er når de blir skikkelig pressa. Håper derfor vi går høyt og satser litt, savner det på åråsen.

    Har trua på en skikkelig godkamp! Vi har som vane å score mange mål mot Start.

    Er så klart hjemmekamp :P hehe Håper Admin retter på det .
    Last edited by Lars; 25.04.2013, 20:41.

  • jonfugl
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jun 2009
    • 181

    #2
    Ja nå er det viktig å se frammover.
    Glemme godset kampen og kline til
    Historiske gode resultater mot start og med sikkelig jobbing i alle ledd skal og må dette være en 3 poenger. Avgjørende kamp om vi skal henge med der oppe, eller om vi blir værende i sumpa i år igjen. Gleder meg til match på lørdag.

    Kommentar

    • gravinho
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2005
      • 240

      #3
      Bør være fordel oss at Start spilte en tøff bortekamp i går. Her bør vi ut og ta kommandoen fra start (i dobbel forstand).
      gravinho

      Kommentar

      • SAEDbeger
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 421

        #4
        Syntes det er helt greit at du har satt start som hjemmelag. Større sjangs at vi slår de på borte enn hjemmebane

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          Nei men det her er jo en komfortabel hjemmeseier. Selvfølgelig er det det. Vi skal vinne hjemme mot Start. Der Start sniffer sånn lett av udusja kjønnshår hjemme, suger de fullstendig rass borte. De har lang tradisjon for det. Null stolthet, mo i knærne, bøy dere fremover og ta det som kommer liksom synes å være valgspråket. Her bør vi vinne med flere mål, og vår lynraske, dødssmarte goalgetter Torstein Helstad bør score et par av de måla. Kippe spiser sørlendinger til frokost slik som vi andre eter cornflakes, banan og gulost. Etterpå raper han de ut til fem blank på Richters skala. Så får vi se hvem av de andre som melder seg på. Her bør det bli nettsus galore mens Arne Ball går helt nuts for fugla på NRK. Hvem blir den nye Tom Lund??? Ringstad? Gulbrandsen? Fofana? Mjøsas Becks? Han derre bergenseren? Nå har dere pinadø venta for lenge. Fotball er enkelt. Holdning er alt. Start, hvem faen er det? Ingenting. Ingen verdens jævla ting. De har ikke vunnet ti rette i tipping engang, og har kopiert våre vakre drakter uten å betale årlig royalty slik de burde. Lørdag er det paybacktime. Kom dere rundt på flankene og mokk kula i nettet gutter. Gjør oss stolte.

          4-0 #den følelsen #forza fugla
          Last edited by Hamburg & Kanari; 25.04.2013, 22:13.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • *46*

            #6
            Noen som husker siste hjemmekampen mot Start? Deilig mål av en like deilig islandsk spiller. Det smakte så godt!

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              #7
              To tyske lag har lagt lista med fire mål hver denne uka. Da kan ikke vi være laget som svikter...

              Trur vi gjør som våre gulsvarte brødre fra Dortmund og vinner 4-1
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

                #8
                "Kom dere rundt på flankene", ja... Det er det som er så tragisk! Mottagere inni boksen forsvant iløpet av 07-08 engang, og ihvertfall med Sundgot. Fra venstre, høyre.. selv Bergmann lærte aldri hvor han skulle løpe på innlegg. Nå er det Ringstad som fortvila leiter etter noen.

                Skulle sjølsagt ha avslutta sist med Kjeppe og Ojji på topp, minst. Men hva fikk vi; tannlaust. Polere rett bakfra. Magnus Powell må jo steppe opp her, fortelle åssen dette skal gjøres. Fan ass.

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #9
                  Hjemmekamp hvor vi skal styre banespillet mot et kontringssterkt lag med kjappe føtter? Vår trege balltrilling mot aggressive sørlendinger? Gamle Mjelde blir stående som seierherre i morgen, jeg er redd dette kan bli stygt.

                  Jeg er som vanlig pessimist, men håper jeg tar feil.

                  Ses på Åråsen.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3499

                    #10
                    Jeg håper tapet til Start i midtuken var vendepunktet for de. De siste årene har stort sett de nyopprykkede lagene startet veldig bra og kjempet i toppen i starten av sesongen, men dabbet av når man nærmer seg sommeren og den største entusiasmen har gått ut av de. Nyopprykkede lag er ingen fordel å møte tidlig i sesongen.
                    Derfor håper jeg bare vi tar denne kampen på fullt alvor og har innsats og trøkk som om vi skulle møtt Real Madrid på Åråsen. Både Sarpsborg 08 og Start var jo i toppen av tabellen etter gode serieåpninger sist de var opp og slo flere topplag, men begge rykket ned samme sesong.

                    Med riktig innstilling til kampen skal vi vinne denne, selv om det blir tøft som alle andre kamper i Tippeligaen.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3316

                      #11
                      En kamp vi skal vinne. Noe annet er totalt uakseptabelt - vi skal slå et nyopprykka lag hjemme. Enkelt og greit.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13242

                        #12
                        Forventer jeg seier - Helt klart.
                        Tror jeg på seier - Helt klart ikke.

                        Start har bra dekning i alle ledd, ligger ett poeng foran oss på tabellen og spiller offensiv fotball. Smultringen på topp er håndplukket av spisslegenden MI Mjelde, og har nettopp begynt å skåre.

                        Tipper vi får ett eller to mål i trynet tidlig, roter frem til godt inn i 2. omgang hvor kynisme og dødballer skaffer oss et mål og kanskje poeng.

                        Kommentar

                        • Herman
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2010
                          • 1101

                          #13
                          RB tipper:
                          ------------Udjus-----------
                          Stoor--Østli--Kippe--Stian
                          Fredrik--BHR--Mjelde--Palmi
                          ------------Petter-----------
                          ------------Helstad---------
                          Twitter

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #14
                            Gulbrandsen på høyrevigen?

                            Kommentar

                            • ragnarrock
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 937

                              #15
                              rb forslaget synes jeg er spennende.
                              forsvaret er greit
                              sentralt midtbane, tja, vet ikke om BHR er den beste midtbane dirigenten vår, men jobber hardt gjør han jo.. palmi på venstre er ok, lukter mål av han i serien snart, tror dessuten at han og ringstad ilag på venstre er en fin balanse.
                              Fredrik på høyre synes jeg alltid er positivt, han er ingen utmerket målscorer, på høyre får vi brukt fart og insats i en langt større grad til å påvirke matchen, se opp for skumle inlegg fra høyre.
                              I en match hvor bi i utgangspunktet bør presse motstanderne i forsvar i minst 80% av matchen så trenger vi ikke SUPER fart på topp, Helstad er drit flink til å stå på rett sted til rett tid, la oss håpe at han får ballen i bena og at vi ikke bare lemper ballen høyt og opp. PVM blir en nøkkelmann, hvis han får mulighet til å fyre av noen skudd fra 20meter så burde det være gode muligheter for mål eller i det minste retur.


                              gleder meg til match, dette tror jeg blir bra!
                              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                              -RagnarRock-

                              Kommentar

                              • Håkon Henriksen
                                Administrator
                                • Nov 2003
                                • 6411

                                #16
                                HUSK!
                                Martins åpner kl. 13.00
                                Tribunemøte 13.45
                                KFL har loddsalg
                                Vi får besøk fra LSK

                                Forza Fugla
                                Håkon Henriksen
                                -
                                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                -
                                ALT FOR FUGLA

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

                                  #17
                                  Start hadde kamp senest onsdag, her er det bare å kjøre på med bånn gass fra start. Vi burde kunne tømme dem for krefter ganske mye fortere enn vi går tomme sjøl.
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • Yellow-not-jella
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2009
                                    • 1606

                                    #18
                                    Spennende med Gullet på høyre, men teknikken mot Godset var ikke helt der. Er likevel en grass- og Åråsenspeller.

                                    Derimot er det ikke ok med Palmen på venstre. Heller ikke lukter det mål, men aller helst brassevarianter i tide & utide. Føler meg lurt når jeg ser han spille. Få på Johandersson helst, men tar vel tid å komme i form. Synd synd synd hvis vi ikke får igang swensken.

                                    Bjørn Helge vis deg fram! Som i 2009 da du herja sånn hjemme mot makrellen.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #19
                                      Hvorfor starter ikke Andersson egentlig? Skal vi ta tak i kampene hjemme må vi ha en slik spiller på banen fra start, det er han som er best i stand til å gjøre det uventa og er nøkkelen i pasningsspillet. I bunn og grunn burde man sendt ut laget som avslutta mot Godset og fått en bekreftelse på om det var vår dyktighet mer enn Godsets vilje til å gå for nummer to som gjorde at vi trykka de bakover.

                                      Kommentar

                                      • ragnarrock
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 937

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Hvorfor starter ikke Andersson egentlig? Skal vi ta tak i kampene hjemme må vi ha en slik spiller på banen fra start, det er han som er best i stand til å gjøre det uventa og er nøkkelen i pasningsspillet.
                                        igrunn, men jeg har vl kn sett stk match hvor han har spilt BRA på venstrekant, gutten må inn i banen, det ser desverre ikke ut som at haglund ønsker han der.. og da kan han jo likegjerne sitte på benken. Palmo bidrar mere defensivt, noe som kan gi mere rom for Ringstad å bli med i angrep. Dessuten har palmi en merkelig vane av å komme seg i gode posisjoner for å putte. Er det han jeg ønsker å se på venstre ving imorgen? njai.. har vi bedre alternativer i troppen pr idag? ikke som jeg ser (selv om fofana hadde vært interesant grunnet intet annet enn at han er uberegnelig, dermed et helvete for motstanderne om han har dagen.. noe han ikke har hatt så ofte..
                                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                        -RagnarRock-

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎