Eidsvold Turn – LSK, onsdag 6.mai, kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    tur og billetter Eidsvold Turn – LSK, onsdag 6.mai, kl 18:00

    Bli med Kanari-Fansen (tilbake) til Eidsvold


    Cupen er for bønda! Nå er det klart for andre runde.

    Eidsvold Turn – LSK, onsdag 6.mai, kl 18:00 .
    Avreise kl. 16:30 fra Lillestrøm bussterminal


    Sist vi møtte dette laget i cupen var i 2008, og resultatet skal vi ikke snakke mer om. Men det vi skal er å stille opp og gi full støtte og overdøve alle forsøk på aktivitet fra hjemmesupporterne, slik at vi kan reise hjem med visshet om at Fugla er videre til neste runde i cupen. Kanari-Fansen vil gjøre det lett for deg å komme på kamp og stiller derfor med buss til Myhrer stadioen.


    Vi har 40 plasser til disposisjon, og her er det førstemann til mølla som gjelder.


    Billettkjøp
    Send påmelding per SMS til Kim Kristiansen i KFL-styret på tlf 924 20 307.
    Alle påmeldinger er bindende. Få med navn og antall billetter i påmeldingen.

    Pris tur/retur:
    KFL medlemmer: 150 kr
    Ikke-medlemmer: 250 kr (Det blir gjort medlemsjekk før avgang, det vil også være mulighet å tegne medlemskap på bussen)


    Turreglement
    Vi innførte i 2014 et nytt turreglement, og vi ber alle som skal være med på tur om å gjøre seg kjent med det. Turreglementet kan du lese bak på billetten, eller via denne linken: http://www.kfl.no/kfl/turreglement/
    I have this condition.
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3308

    #2
    Deilig å dra 5 min med bil for å komme på kamp - var selvsagt sist LSK var på Myhrer - regner med solid revansje her. ETF er ikke så halvdårlige. Ledes av Bent Inge Johnsen som har ledet laget ett par år - kom på øvre tabell i fjor i 2.div, og har ett par spennende spillere. Økland som spiller både spiss og midtbane (samme alder, og samme klasse på vgs som meg) bør man se opp for. God døballfot, og er en nøkkelspiller for laget.

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4375

      #3
      Opprinnelig skrevet av LS89
      Deilig å dra 5 min med bil for å komme på kamp - var selvsagt sist LSK var på Myhrer - regner med solid revansje her.
      Stian Ringstad spilte spiss for Turn den kampen. Litt spesielt å tenke på!
      ..................

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #4
        Kom igjen folkens, denne vil du ikke gå glipp av.
        Bli med KFL på tur til Eidsvoll, Nærmere familiebuss kommer du ikke

        Jeg skal være med, og det bør jammen du også!

        Opprinnelig skrevet av gorken
        Bli med Kanari-Fansen (tilbake) til Eidsvold


        Cupen er for bønda! Nå er det klart for andre runde.
        Eidsvold Turn – LSK, onsdag 6.mai, kl 18:00 .
        Avreise kl. 16:30 fra Lillestrøm bussterminal


        Sist vi møtte dette laget i cupen var i 2008, og resultatet skal vi ikke snakke mer om. Men det vi skal er å stille opp og gi full støtte og overdøve alle forsøk på aktivitet fra hjemmesupporterne, slik at vi kan reise hjem med visshet om at Fugla er videre til neste runde i cupen. Kanari-Fansen vil gjøre det lett for deg å komme på kamp og stiller derfor med buss til Myhrer stadioen.


        Vi har 40 plasser til disposisjon, og her er det førstemann til mølla som gjelder.


        Billettkjøp
        Send påmelding per SMS til Kim Kristiansen i KFL-styret på tlf 924 20 307.
        Alle påmeldinger er bindende. Få med navn og antall billetter i påmeldingen.
        Pris tur/retur:
        KFL medlemmer: 150 kr
        Ikke-medlemmer: 250 kr (Det blir gjort medlemsjekk før avgang, det vil også være mulighet å tegne medlemskap på bussen)


        Turreglement
        Vi innførte i 2014 et nytt turreglement, og vi ber alle som skal være med på tur om å gjøre seg kjent med det. Turreglementet kan du lese bak på billetten, eller via denne linken: http://www.kfl.no/kfl/turreglement/
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1507

          #5
          Blir spennende å se hvem Runar setter opp i starte 11'ern til denne kampen.

          Noen er bænkers, andre bør få prøve seg og vise seg litt frem, samtidig som vi har en hard bortekamp mot rbk til helgen. Er Bonke klar for spill? Gikk Arni tidlig ut mot enga med skade eller kun pga dårlig spill?

          Skulle en prøvd seg på denne kanskje? Kan gå og samtidig få hvilt viktige spiller inn mot RBK.
          Origi
          Riise - Amundsen - Rexhepi - SMK
          Krogstad - Bonke - Finnur - Pelle
          Arni
          Osvold

          Er ikke overbevist om at Arni er årets signering, men kanskje en god cupkamp kan få det til å løsne litt for han. Bør uansett være klar for benken mot RBK.
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

          Kommentar

          • WAK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 959

            #6
            Fofana bør ihvertfall spille i og med at han ikke spiller mot RævBK.

            Kommentar

            • Oddis
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 2744

              #7
              Jeg var og scouta Turn på lørdag da de spilte "Slaget om Øvre Romerike" på Myhrer. Håper Fofana starter, da høyre backen dems virkelig er treg. Samtidig så et dette et lag som jobber beinhardt og hvis de legger seg bakpå ser jeg ikke bort ifra at vi ikke leder etter første omgang. Utover andre omgang ble de slitne mot Kisa, og selv om de tok ledelsen så slapp de inn to mål. Det kunne også blitt et styggere resultat.

              Spiller vi ball her, selv om matta er litt potetjorde, så tar vi denne greit med minst 3-4 scoringer i 2. omgang. Satser Turn offensivt dog, så vinner vi 10-0. Jeg er ikke litt bekymret over angrepsspillet til Turn engang. Vi bør prøve å unngå lange baller da en av de to midtstopperne er en skikkelig bauta. Han andre stopperen er bedre langs bakken, men er en habil 2. divisjonsspiller, så han bør vi klare å lure et par ganger. Har også en tendens til å ruse ut litt for mye, så det kan bli gøy for Knutzon!
              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                #8
                Opprinnelig skrevet av Oddis
                Jeg var og scouta Turn på lørdag da de spilte "Slaget om Øvre Romerike" på Myhrer. Håper Fofana starter, da høyre backen dems virkelig er treg. Samtidig så et dette et lag som jobber beinhardt og hvis de legger seg bakpå ser jeg ikke bort ifra at vi ikke leder etter første omgang. Utover andre omgang ble de slitne mot Kisa, og selv om de tok ledelsen så slapp de inn to mål. Det kunne også blitt et styggere resultat.

                Spiller vi ball her, selv om matta er litt potetjorde, så tar vi denne greit med minst 3-4 scoringer i 2. omgang. Satser Turn offensivt dog, så vinner vi 10-0. Jeg er ikke litt bekymret over angrepsspillet til Turn engang. Vi bør prøve å unngå lange baller da en av de to midtstopperne er en skikkelig bauta. Han andre stopperen er bedre langs bakken, men er en habil 2. divisjonsspiller, så han bør vi klare å lure et par ganger. Har også en tendens til å ruse ut litt for mye, så det kan bli gøy for Knutzon!
                Funfact: Lillestrøm 3 og Eidsvoll Turn 3 møttes i 8 div i går (samme avdeling som denna venstre backen hos Bøn), og Lillestrøm vant smått utrolig 22-0. Da har de faktisk scoret mål oftere enn hvert 5. minutt. Det bør faktisk ikke være mulig, uansett nivå.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • Oldtimer
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2011
                  • 316

                  #9
                  TV-dekning?

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2252

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Oddis
                    Funfact: Lillestrøm 3 og Eidsvoll Turn 3 møttes i 8 div i går (samme avdeling som denna venstre backen hos Bøn), og Lillestrøm vant smått utrolig 22-0. Da har de faktisk scoret mål oftere enn hvert 5. minutt. Det bør faktisk ikke være mulig, uansett nivå.
                    Det som gjør det enda mer utrolig er at det stod 5-0 til pause

                    Kilde: http://www.fotball.no/fotballdata/Ka...atchId=6161990

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Oldtimer
                      TV-dekning?
                      Ser dårlig ut gitt.

                      edit: der tok jeg skammelig feil, rb viser visstnok. Merkelig med tanke på rettigheter, men uansett: http://mobil.rb.no/Se_cupthrilleren_...-43-63918.html
                      Last edited by Uwes disippel; 06.05.2015, 12:42.

                      Kommentar

                      • fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1507

                        #12
                        Noen som vet lagoppstillingen?
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          #13
                          LSKs lag (4-2-3-1): Origi – Kolstad, Amundsen, Miklasen, Ringstad – Margeirsson, Innocent – Krogstad, Pellegrino, Fofana – Friday.

                          Eidsvold Turns lag (4-3-3): Midtgarden – Edvardsen, Abshir, Tran, Kolbjørnsrud – Ingebrigtsen, Økland, Teksum – Gaweki, Trøen, Nesset.
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • vermu
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2008
                            • 1729

                            #14
                            Bra lagoppstilling. Her får man hvilt enkelte spillere, samtidig som vi stiller et slagkraftig lag. Tipper at det er Krogstad som tar høyrebacken og Kolstad flyttes opp på høyrevingen.

                            Kommentar

                            • ulfpulf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2501

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av El Caco
                              LSKs lag (4-2-3-1): Origi – Kolstad, Amundsen, Miklasen, Ringstad – Margeirsson, Innocent – Krogstad, Pellegrino, Fofana – Friday.
                              Jepp, det er de som varmer opp. Innocent med hånda i bandasje.

                              Kommentar

                              • Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

                                #16
                                RB-TV fortsatt ikke hørt om Stereo, lyd fra høyre og venstre om såvidt.

                                Bra bilde men!
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #17
                                  Fint intervju med Frigård, virker som en god mann for talentutviklinga og en som ser potensialet som ligger her.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #18
                                    Kan noen forklare meg hvorfor vi selv mot et annendivisjonslag og i full motvind må få de jævla lange utsparka fra Origi? Skal vi ikke heller med slike forutsetninger prøve å holde kula langs bakken?

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      #19
                                      Ser vi her det klassiske eksempelet på undervurdering? Eidsvoll med 3 ganske så store sjanser. LSK uten en eneste sjanse etter kvarteret.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #20
                                        Origi og dunking av ball, urk!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎