LSK - Arna Bjørnar lør 5 juli kl 14.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd LSK - Arna Bjørnar lør 5 juli kl 14.00

    Etter at sist kamp på Nadderud endte uavgjort har vi før denne runden fått denne tabellen:

    1. LSK Kvinner 10 8 2 0 36 7 +29 26
    2. Røa 10 7 1 2 22 9 +13 22
    3. Arna-Bjørnar 10 7 0 3 33 10 +23 21
    4. Stabæk 10 6 3 1 28 9 +19 21
    Som dere ser så ligger helgens motstander plassert på en fin bronseplass. Det er lett at neste kamp etter det mange kalte en seriefinale blir et lite antiklimaks. Det kan vi ikke ha om vi vil beholde den fine ledelsen vi har nå frem til ferien.
    Mange synes kanskje vi har scoret mange mål denne vårsesongen, men AB har faktisk kun scoret 3 færre enn oss. Faktisk har de scoret hele 16 mål de 3 siste serierundene. Så dette blir ingen lett motstander.

    Sånn lagmessig er de kanskje det mest direktespillende laget i serien. De har raske folk i angrep, på kantene og på midtbanen. Dette utnytter de ved å søke fremover og aller helst i bakrom på den lynraske spissen Hege Hansen, som forøvrig har scoret hele 10 mål hittil i sesongen. Haavi og Herlovsen har 9 og 8 mål til sammenligning.
    Deres svake punkt er forsvaret. Det er ungt og har ikke den største fysikken. Greier vi å sette den lagdelen under nok press bør det resultere i mål.

    Sånn i etterkant av Nadderud kampen har det haglet ros til dere som sang og flagget på Nadderud fra spillerne i sosiale medier. Det settes tydeligvis pris på og ikke minst legges merke til!
    All ros til SuperT og gja som har dratt i gang dette supporterlivet på kampene. Om det er flere som står i bresjen for dette så ha meg unnskyldt for min uvitenhet.
    Så dette er siste kamp før ferien, det kan faktisk også være siste kamp inne i hallen pga kunstgresset.
    Jentene møter en hard motstander, hva med å lage skikkelig liv å røre for dem nå på lørdag?

    Gja og SuperT, dere vet mer om hva som rører seg hos supporterne. Er vi med, er vi på og er vi klare for siste kamp før ferien?

    Obs: Kamptidspunktet er 1400!
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    #2
    " Vi har litt å revansjere etter tapet i Bergen i fjor og vil gjerne beholde den gode statistikken på hjemmebane."

    Kommentar

    • SuperT
      "Ladyboy"
      Forumonanist
      • Mar 2012
      • 174

      #3
      Det kommer supportere, det blir flagg og sang
      Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

      Kommentar

      • Fugl1970
        Medlem
        Møteplager
        • May 2008
        • 99

        #4
        Gratis inngang for de med sesongkort på Åråsen?

        Kommentar

        • Sovekanaris
          Medlem
          Møteplager
          • May 2011
          • 98

          #5
          50 kroner om du har sesongkort på Åråsen!
          Jeg kommer selfølgelig
          Sovekanaris / DJ Reload
          Årets tifobajas 2015.
          FuglaTIFO

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #6
            seier 1-0

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2526

              #7
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              seier 1-0
              Ikke glem at Røa tapte. Har 7 poeng på Røa nå. Stabæk spiller vel i morgen mot Grand Bodø? Og det gir nok 3 poeng. GB har jo samlet det ene poenget...
              Last edited by Børge; 05.07.2014, 18:08.
              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • PetterH
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2012
                • 668

                #8
                "– Det er godt å ha en liten luke, men vi må overhodet ikke bruke den som et pusterom, påpeker Mimmi Matilda Löfwenius (20), som selv ble et eget symbol i 1-0 seieren over Arnar Bjørnar på det de gule har prestert etter halvspilt sesong: Kjemping helt til krampa kommer."





                Vårsesongen ble avsluttet med 1-0 seier over de som lå på tredjeplass på tabellen før denne runden, Arna Bjørnar.
                Ut fra sjanser og spill hadde 4-0 vært et riktigere resultat, men med kun et mål fremover var det nerve i kampen helt inn.
                Denne kampen viser godt hva laget har forbedret seg på i fjor, nemlig det å ha et bedre grunnspill, bruke ballen bedre og at det virker som mange er i god form.
                Et godt eksempel på at mange står frem er at Arna Bjørnar bytter ut høyrebacken sin i pausen fordi Haavi kjører karusell med henne hele omgangen, mens den andre kanten vår, Löfwenius, er målscorer og blir kåret til dagens Bird av publikum.
                Mens jeg personlig personlig synes Mykjåland og Spitse var de beste hos oss.

                Med dagens resultat har vi også gått gjennom vårsesongen uten å slippe inn mål på hjemmebane. Det synes jeg er veldig kult!

                Stabæk spiller mot dumpekandidat Grand Bodø imorgen, der vinner nok bæringene. Så høyst trolig avslutter vi vårsesongen 5 poeng foran hovedrivalen.

                Nok en gang må jeg få skryte av supporterne som tar turen til hallen, lager god stemning med flagg, sang og tromme.
                Det å gå å se jentene har blitt enda morsommere med stemningen dere lager

                Håper vi sees til høstsesongen også!

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #9
                  Jeg har en del med LSKs kommunikasjon utad å gjøre om dagen. Selv om dekninga av kvinnelaget har tatt seg opp, med fine før-saker og kampreferater på lsk.no, er det mye å hente. Skal se hva vi kan få gjort etter at laget har hatt en (velfortjent) ferie. Ville egentlig bare si fra om at vi har prioritert birdsa i siste Facebook-oppdatering, og fått veldig god respons. Oppdateringen har på under en time fått flere likes enn de aller fleste oppdateringene de siste ukene har fått totalt.

                  Ellers vil jeg gi tommel opp til de som har engasjert seg fra tribuneplass de siste kampene. Fikk det særlig med meg i TV-kampen mot Stabæk!

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎