Toppseriekamp nummer 100 for LSK Kvinner, lørdag 9. august

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    Kamptråd Toppseriekamp nummer 100 for LSK Kvinner, lørdag 9. august

    Det blir skrevet historie på Harstad stadion førstkommende lørdag.
    LSK Kvinner spiller sin toppseriekamp nummer 100 etter overgangen fra Team Strømmen.

    Statistikken for de første 99 kampene:
    Antall kamper - V-U-T - Målforskjell. - Poeng
    99 - 66-12-21. - 243-116 - 210p


    Helt utrolig, men Ingrid Moe Wold har vært på banen i samtlige 99 kamper, og vil bli den første spilleren som når 100 - hvis hun spiller på lørdag.

    Jeg reiser nordover til Harstad/Evenes på fredag og tar gjerne med meg ett banner eller to hvis KFL ønsker å markere jubileet.
    Last edited by sparwasser; 03.08.2014, 19:59.
  • nateh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 264

    #2
    Vi ønsker så absolutt å markere jubileet og kommer til å markere på hjemmekampen mot Røa 16 august. Men det er ikke noe problem om du vil ha med deg noe oppover. Formidler det videre jeg!!!
    Mvh Renate
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      #3
      Opprinnelig skrevet av nateh
      Vi ønsker så absolutt å markere jubileet og kommer til å markere på hjemmekampen mot Røa 16 august. Men det er ikke noe problem om du vil ha med deg noe oppover. Formidler det videre jeg!!!
      Hvordan gjør vi dette?
      Er dere ferdige med malejobben?

      Kommentar

      • SuperT
        "Ladyboy"
        Forumonanist
        • Mar 2012
        • 174

        #4
        Vel, jeg har to bannere, et som det står BSK på, og et som det står Forza Birdsa på. Det er ingenting klart for 100-kampers markering. Det er klart først til kampen hjemme mot Røa i LSK Hallen den 16. Så om du vil ha med et av de "ordinære" kamp bannera, så skal vel det la seg gjøre, om det var det du tenkte på da..?
        Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

        Kommentar

        • sparwasser
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3185

          #5
          Opprinnelig skrevet av SuperT
          Vel, jeg har to bannere, et som det står BSK på, og et som det står Forza Birdsa på. Det er ingenting klart for 100-kampers markering. Det er klart først til kampen hjemme mot Røa i LSK Hallen den 16. Så om du vil ha med et av de "ordinære" kamp bannera, så skal vel det la seg gjøre, om det var det du tenkte på da..?
          Har sammen med kjerringa (som plutselig har blitt veldig TIFO-interessert hm...) malt et enkelt banner:
          "LSK Kvinner - 100 kamper" med datoene 05.04.10 - 09.08.14

          Hvis jeg får tid i ettermiddag/kveld kan jeg lage et til: "Ingrid M.W. - 100 kamper. 100 %"

          Regner med at det holder for denne bortekampen.

          Kommentar

          • SuperT
            "Ladyboy"
            Forumonanist
            • Mar 2012
            • 174

            #6
            For et fantastisk opplegg du lagde, sparwasser! Ser jævlig bra ut! Takk!
            Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

            Kommentar

            • PetterH
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2012
              • 668

              #7
              En stor takk til sparwasser. Utrolig kult!
              En ting er at vi har et jævlig bra fotballag om dagen, men det som gleder like mye er engasjementet som vises på tribunen.
              Bannere, sang, flagg, jeg rett og slett digger det! Takk til dere alle som er med å bidrar til at det er utrolig morsomt å følge damene våre om dagen.

              Kommentar

              • sparwasser
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3185

                #8
                Opprinnelig skrevet av PetterH
                En stor takk til sparwasser. Utrolig kult!
                En ting er at vi har et jævlig bra fotballag om dagen, men det som gleder like mye er engasjementet som vises på tribunen.
                Bannere, sang, flagg, jeg rett og slett digger det! Takk til dere alle som er med å bidrar til at det er utrolig morsomt å følge damene våre om dagen.
                Takker for vennlige ord både fra SuperT og PetterH.
                Alt var bare fryd og gammen på Harstad stadion i går. LSK, og ikke minst Lene Mykjåland, holdt lekestue ute på kunstgresset. 5-0 seieren var egentlig fem mål for lite, men pytt-pytt......

                Kommentar

                • Oldtimer
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2011
                  • 316

                  #9
                  Gratulerer!

                  Sågar omtale i Aftenposten papir i dag!


                  Fantastisk,de er jo ellers dessverre et "medlemsblad" for bydelslaget

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎