LSK - Trondheims Ørn lørdag 30.8 kl 15.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd LSK - Trondheims Ørn lørdag 30.8 kl 15.00

    Kampene kommer tett som hagl om dagen. I skrivende stund har nettopp jentene slått Klepp 1-0 på bortebane med et mål av Emilie Haavi 15 minutter før slutt.
    Vår neste motstander, Trondheims Ørn, har nettopp spilt 0-0 hjemme mot Røa. En kamp de visstnok kjørte ganske så bra.
    Vi ser nå at serien begynner å dra seg til. Flere lag yter større motstand, og dermed må vi være på alerten slik at vi tar flest mulig poeng fremover.

    Vi har altså trønderlaget Trondheims Ørn på lørdag. Typisk 4-3-3 lag, raske kanter, løpsvillige indreløpere.
    Legg spesielt merke til Guro Reiten på midtbanen. Teknisk slepen, venstrebeint ung midtbane spiller.
    Blitt linket til oss jevnlig de siste to årene. Ellers har de to gode midtstoppere og en god sentral midtbane.
    Uansett, et lag vi skal slå. Slo de 2-6 på bortebane, et resultat som nok var litt i overkant ift sjanser og banespill.

    Vi hadde årsbeste både blant supporterne og generelt oppmøte av publikum forrige kamp.
    Dette er en unik mulighet til å bidra til nok en seier for jentene, og for å øve inn sangrepetoaret til onsdag da Stabæk kommer for kvartfinale i cupen.

    Til dere som har vært på kamper hittil og støttet laget, dere skal få en enkel oppgave. Hver enkelt tar med seg 2 stk på kamp nå på lørdag. Tipper de kommer til å ha det morro, og kommer igjen på onsdag også. VINN VINN!
  • Sovekanaris
    Medlem
    Møteplager
    • May 2011
    • 98

    #2
    Da tar jeg gjerne med meg deg jeg Petter H..eller hva?
    Sovekanaris / DJ Reload
    Årets tifobajas 2015.
    FuglaTIFO

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      #3
      Marit Sandvei spiller sin seriekamp nummer 100 for LSK Kvinner på lørdag.

      Kommentar

      • PetterH
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2012
        • 668

        #4
        Jeg kommer med mine to døtre Ta med noen annen på den kvoten

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎