KVARTFINALE CUP: LSK vs STABÆK onsdag 3/9 kl 1900

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd KVARTFINALE CUP: LSK vs STABÆK onsdag 3/9 kl 1900

    Landets to beste lag møtes til kvartfinale på onsdag.
    Selv om lagledelsen sier at serien er viktigst mtp Champions League neste år så ligger det så utrolgi mye i potten i denne enkelt kampen. Mange mener at vinneren av denne kampen også vinner cupen. Vanskelig å være uenig i den retorikken.
    Stabæk har ikke vunnet mot oss i hallen på 4 år, mens vi slo de sist hjemme i 2012. Samtidig har det de siste årene vært stor overvekt av uavgjort resultater mellom lagene. Cupens semifinale ifjor måtte ut i ekstraomganger, og jeg blir ikke overrasket om dette blir tilfelle til onsdag heller.
    Noe mer å si om kampens betydling og motstander er det vel ikke, de fleste kjenner nok til mekanikken rundt dette.

    Det har vært helt utrolig bra trykk fra tribunen de siste kampene, og det trengs i denne kampen også.
    Kanskje er det supporterne som kan vippe dette i vår favør denne gangen?
  • joacim
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2009
    • 559

    #2
    her bør vi kunne bli en massiv gjeng, som hjelper birdsa.

    jeg kommer!
    Styremedlem 2016

    Kommentar

    • PetterH
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2012
      • 668

      #3
      Til dere som har peiling, kan dette fungere som front på KFL sine sider for å få flest mulig folk på kvartfinalen til onsdag?

      Dette er den kampen der du som følger laget men ikke alltid fra tribunen skal dukke opp. Dette er den kampen der du tar de to ekstra sms`ene til dine venner for å få de med på kamp. Dette er den kampen der du sier til din bror/søster at de skal slå følge med deg til hallen for å støtte Birdsa. Dette er den kampen der både store og små kanarifugler skal i hallen for å se jentene spille. Dette er den kampen der du og de rundt deg synger og klapper sammen med supporterne våres.
      Dette er den kampen der vi skal til semifinalen. Med deg på tribunen.
      Vi sees!

      "Lillestrøm er de beste. Heia, heia, heia Kanaris!"

      Kommentar

      • KFL109
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1958

        #4
        Opprinnelig skrevet av PetterH
        Til dere som har peiling, kan dette fungere som front på KFL sine sider for å få flest mulig folk på kvartfinalen til onsdag?
        Har ikke peiling. Som mye i verden er det smak og behag. Bytt ut jentene med birdsa der det måtte passe. Ikke min greie, men skjønner at det er det som gjelder.

        JENTENE PÅ VEI MOT NY SUKSESS. HJELP DEM VIDERE I CUPEN!

        Du liker LSK-suksess. Du koser deg over at jentene ligger i toppen. Du håper på cupgull. Du skjønner som supporter at Stabæk er hatlaget framfor noen i damefotballen. Nå er det på tide å ta turen til LSK-hallen for å heie jentene videre i cupen og samtidig sende Stabæk hjem i skam. Også du som vanligvis ikke pleier å se damefotball.

        Vi er allerede en god gjeng som synger og flagger for jentene, så du blir ikke aleine. Ta med en kamerat eller ei venninne i tillegg, det koster bare et par SMS. Dra med deg søsken eller annen familie. LSK trenger dere!

        Dette er kampen der både store og små kanarifugler skal i hallen for å se jentene spille. Slå dere løs, bli med å synge og klappe sammen med andre supportere. Jentene skal løftes fram til semifinalen!

        Meld deg på tribuna. Vi sees!

        "Lillestrøm er de beste. Heia, heia, heia Kanaris!"
        Vidar Evje

        Kommentar

        • PetterH
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2012
          • 668

          #5
          Brillefin den der, Vidar!

          Kommentar

          • SuperT
            "Ladyboy"
            Forumonanist
            • Mar 2012
            • 174

            #6
            LILLESTRØM (VG) (LSK Kvinner – Stabæk 4-2) For 11 måneder siden viste landslagsspiss Isabell Herlovsen (26) viste fingeren til Stabæk-supporterne. Onsdag kveld viste hun bare frem bena.


            Isabell Herlovsen skryter av Kanari-Fansen. I tillegg snakka jeg med 3målsscoreren etter kamp, og hu påpekte hvor sykt mye energi og kick hu fikk av å høre Kanari-Fansen synge Stabæk Support ut av hallen idag! I dag var det helt magisk i Hallen! Jeg er så utrolig stolt og takker alle som kom for et fantastisk bidrag! Forza Birdsa!
            Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

            Kommentar

            • AG-3
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 1081

              #7
              Flere bør komme seg på damekamp å oppleve hvor stor utvikling det har vært i kvinnefotballen. Spitzenklässe!

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2501

                #8
                I overkant forsiktig av Monica Knudsen i dagens papirutgave av Romerikes Blad:
                - Nå må vi ikke gå i den fella og tro at vi automatisk er i en semifinale, sier treneren.

                Hadde ikke RB vært fri for sånne, hadde jeg trodd det var en skrivefeil.
                Last edited by ulfpulf; 04.09.2014, 07:51. Begrunnelse: Trykkfeil

                Kommentar

                • PetterH
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2012
                  • 668

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av SuperT
                  http://www.vg.no/sport/fotball/kvinn...le/a/23288049/

                  Isabell Herlovsen skryter av Kanari-Fansen. I tillegg snakka jeg med 3målsscoreren etter kamp, og hu påpekte hvor sykt mye energi og kick hu fikk av å høre Kanari-Fansen synge Stabæk Support ut av hallen idag! I dag var det helt magisk i Hallen! Jeg er så utrolig stolt og takker alle som kom for et fantastisk bidrag! Forza Birdsa!
                  Samme VG-journalist ytret seg på twitter om at han både var imponert over "Argentina låta" og at det var imponerende trøkk i hjemmefansen.

                  Kommentar

                  • Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av PetterH
                    Samme VG-journalist ytret seg på twitter om at han både var imponert over "Argentina låta" og at det var imponerende trøkk i hjemmefansen.
                    Øyvind Herrebrøden https://twitter.com/oyvindherreVG

                    Ganske Romerike-vennlig.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎