LSK Kvinner - søpla 11.oktober 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    Kamptråd LSK Kvinner - søpla 11.oktober 16.00

    Da er det duket for et skikkelig festlig oppgjør i LSK-Hallen! DnB som er stor sponsor av både LSK og vif har sett muligheter i denne kampen og har valgt å kjøpe ut LSK-Hallen(1700-1800ish) og gi alle en gratis fotballopplevelse. Så er det jo slik at KFL og apeberget får tildelt hver sin bunt med billetter til egne stående, syngende supportere, resten vil være for "vanlige" folk.

    Kom igjen folkens, hvor morro hadde det ikke vært om vi pissa på søpla, enda en gang denne sesongen?!

    Det vil være mulig å få billetter på borteturen mot Stabæk, og hjemmekampen mot RævBK. Og for å klargjøre, da er dette billetter som er til de stående syngende! Det vil være et lukka felt for oss som ønsker å synge, hoppe og være supporter, så vi ikke får sittefolk inn imellom oss.

    Det vil også skje ting før match. Det ryktes at Jan-Åge Fjørtoft kommer å skal være konferansier på opplegget utenfor Hallen før kampen. Det blir også gratis pølse og cola før match. Det ønskes å sette ny publikumsrekord for Hallen! Møt opp!



    Still gjerne spørsmål! Det er ønskelig at så mange som mulig kommer på kamp! Dette blir en fantastisk feiring på veien til seriegull!
    Last edited by SuperT; 24.09.2014, 11:30.
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    Hvor mange syngende er det på kampene?

    Tar nok litt tid før dette interesserer meg men ingen tvil om at damefotball har tatt store steg de siste 10 årene.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • SuperT
      "Ladyboy"
      Forumonanist
      • Mar 2012
      • 174

      #3
      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
      Hvor mange syngende er det på kampene?

      Tar nok litt tid før dette interesserer meg men ingen tvil om at damefotball har tatt store steg de siste 10 årene.
      Hvis du tar vekk forgje kamp mot Amazon som gikk 3 timer før kampen mot Odd, så har vi på de siste hjemmekampene liggi på rundt 25-30 i den stående klækken. Vi var jo 15 som reiste over til Arna for å se den kampen der, så vi er blitt en liten gruppe. Noen av oss i denne klækken står fast rundt Ronnie på felt B på Åråsen, så det er skikkelig synging å ikke sånn fjasing!

      Som jeg har skrevet tidligere, så tvinger jeg ingen på damekamp! Jeg forventer at de som kommer, kommer av fri vilje, enten fordi de er villige til å gi det en sjanse, for å se hva som skjer, for å sjekke nivået eller for å være supporter. Damefotball vil aldri bli herrefotball! Når man innser det, og legger av seg tanken om at de løper like fort og skyter like hardt, så vil man se at damefotball har sin egen sjarm. Vi har mange gode spillere som holder et godt nivå! Vi har spillere i stallen som har spilt Champions League finale, så helt blåst er det ikke
      Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

      Kommentar

      • PetterH
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2012
        • 668

        #4
        LSK sin markedsjef og Emilie Haavi er gjester i RB sitt "Bak Mål".
        Prater om lørdagens kamp.


        Hovedsponsor DNB forteller om sin rolle som sponsor og inn mot helgens kamp.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #5
          Opprinnelig skrevet av PetterH
          LSK sin markedsjef og Emilie Haavi er gjester i RB sitt "Bak Mål".
          Prater om lørdagens kamp.


          Hovedsponsor DNB forteller om sin rolle som sponsor og inn mot helgens kamp.
          http://www.lsk.no/women/article/1fj7...av-lsk-kvinner
          Hun vil jeg se mer av
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Lillestrøm Kirke
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2004
            • 1470

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Hun vil jeg se mer av
            "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
              Tenkte på den eksotiske markedssjefen.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • PetterH
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2012
                • 668

                #8
                Det nærmer seg full hall nå. Dette tror jeg blir utrolig morsomt.
                Her er det bare å møte opp!

                Kommentar

                • sparwasser
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3185

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av PetterH
                  Det nærmer seg full hall nå. Dette tror jeg blir utrolig morsomt.
                  Her er det bare å møte opp!

                  For første gang over 1000 tilskuere på hjemmebane?
                  Klubbrekorden til LSK Kvinner fra 11. november 2012 er på 848 betalende tilskuere i LSK-hallen.
                  Champions League kampen på Åråsen samlet 917 tilskuere.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #10
                    En dag LSK som klubb kan og skal være stolte av. Tok turen med to nieser og de dro hjem med lyst på mer, uten tvil ga stemningen mersmak. Utrolig bra ramme, og kan man få til noe lignende eller ta det enda noen steg videre i cupfinalen og det som mest sannsynlig blir en ren seriefinale, så mener jeg KFL langt på vei kan bidra til å gjøre klubben til et bedre sponsorobjekt foran 2015. Man kan hente mye på positiv uttale fra media i disse kampene, også på kvinnesiden.

                    Kampen var god den, min første kvinnekamp på toppnivå, selv om jeg må være litt kritisk til en 4-2-3-1 formasjon der backene er så lite med offensivt. Ikke bra nok ikke å utnytte Löfwenius' og Haavis åpenbare individuelle overlegenhet kontra sine oppassere enda mer, spesielt når man også ser hvordan målene kom. For mange lange baller opp mot Herlovsen istedenfor å bruke to sittende og spillende sentrale midtbanespillere i den oppbyggende fasen, og en svært påskrudd Mykjåland i rommet foran for å vende opp langs kantene med overlaps. Kanskje var hele forsvarsfireren litt ekstra preget av omgivelsene, veldig mye rusk, men så skal det tillegges at søplas disipler jobbet hardt og stresset oss i oppspillsfasen.

                    Men totalinntrykket var bra, mye fin angrepsfotball og godt tempo på tross av backer som ikke helt hang med. Nevnte Løfwenius og Mykjåland var spesielt imponerende, målene var det virkelig klasse over.

                    Kommentar

                    • PetterH
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2012
                      • 668

                      #11
                      Når det gjelder dine sportslige betraktninger så har du helt rett. Kvaliteten på spillet til jentene idag var ikke helt der de bruker å være. Trykket i det defensive arbeidet, pasningskombinasjonene og generelt mer skarphet i kantspillet er det som etter min mening var litt under vanlig kvalitet idag. Så selv om du kun har en kamp med jentene i beltet så synes jeg du treffer utrolig bra.
                      Artig det du sier om f.eks backene og deres mangel på offensivitet idag, da LSK til vanlig kanskje har de mest offensive backene i serien.

                      Mye av grunnen til at det kladdet litt sportslig idag tror jeg faktisk vi kan skylde oss selv og klubben for.
                      Pratet med et par av jentene etter kamp og de sa at det var en helt annen nervøsitet før denne kampen som sikkert førte til jevnt over en del høye skuldre hos jentene våre. Mye snakk om publikumsrekord, full hall og bra trykk gjorde sikkert sitt.

                      Sånn over til arrangementet kan alle involverte være særdeles godt fornøyd. Yrende liv utenfor hallen 90 minutter før kampstart, kø for å komme inn i hallen allerede 60 min før kampen startet og Kanarifansen skapte magiske tilstander på tribunen.
                      Slikt som dette blir lagt merke til. Har fått høre i ettertid at både NRK og DNB var strålende fornøyd med gjennomføringen og dette var noe de ville gjøre oftere med klubben. Å vise frem klubb, fans, sponsorer og laget i slike omgivelser på TV og i aviser er gullverdt for alle som jobber for klubben både på dame og herresiden.
                      Man skal ikke kimse av en aktør som DNB (bedriften med norges desidert største sponsorbudjett) som vil være med på flere slike stunts og som ser verdien i å profilere seg samme med LSK logoen. Klart dette også har positiv synergieffekt for herrene.

                      Som trofast supporter av damene siden 2011 så vil jeg takke alle dere som har bidratt inn mot Kanarifansen for å få folk på kamp, og alle dere som stod på tribunen og lagde galemattias. Jeg er en stolt kanarifugl idag!

                      Kommentar

                      • Wanker
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 632

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Tenkte på den eksotiske markedssjefen.
                        Som Lillestrøm Kirke sa, http://www.lsk.no/lskwomen_matches

                        Mmmmmh :-)
                        (funker ikke smileys for tiden?)
                        Hunter S. Thompson:

                        There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                        Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                        Kommentar

                        • Wanker
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 632

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Wanker
                          Mmmmmh :-)
                          Men når det er sagt, så kan jeg vel også si at 3-4 av spillerne imponerte meg voldsomt! God teknikk, hurtighet, vilje til å gå FRAMOVER på banen (det savner jeg ofte på Fugla-kamper) og ingen tegn til å trekke seg i dueller.

                          Det kladdet litt i spillet fikk jeg med meg, men jeg kan love at jeg kommer igjen når seriefinalen skal spilles. Det har rett og slett skjedd utrolig mye siden Cathrine Zaborowskis dager, den gang de fleste kvinne-keeperne hadde spenst marginalt bedre enn en sandsekk.

                          Heh, jeg kan faktisk godt betale et lite beløp for billetten også!
                          Hunter S. Thompson:

                          There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                          Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                          Kommentar

                          • gja
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2008
                            • 302

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Wanker
                            Heh, jeg kan faktisk godt betale et lite beløp for billetten også!
                            Hvis du er medlem av KFL så koster billetten kr. 50,-, hvis ikke kr. 100,-
                            Årets supporter 2010!!

                            ________________________________________________

                            Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

                            Kommentar

                            • PetterH
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2012
                              • 668

                              #15
                              Glimrende jobbet av dere som lagde TIFO til kampen. Dagbladet sin sak på den har tatt helt av i kommentar feltene etterpå.
                              Utrolig underholdende!

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎