1. Serierunde Kolbotn - LSK mandag 28.3 kl 15.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd 1. Serierunde Kolbotn - LSK mandag 28.3 kl 15.00

    Da er sesongen rett rundt hjørnet. Og jentene drar til Sofiemyr for første serierunde.

    Det virker som alle våre spillere er klare, bortsett fra Emilie Haavi som må sone for det røde kortet hun fikk i siste serierunde i fjor. Det som gleder mest er selvfølgelig at Isabell Herlovsen og Lene Mykjåland er tilbake for fullt.
    Ryktene skal ha det til at begge to har vært meget skarpe på trening den siste tiden.

    Kolbotn er av de fleste tippet mellom 4-6 plass for årets sesong. De er altså et av de bedre lagene.
    De spiller til vanlig 4-3-3, har raske kanter og en god midtbane. Det er helst bakover det mangler litt kvalitet hos de.

    Serieåpninger er alltid litt nervøse. Gjerne litt mer innsats enn fint spill. Gressbanen på Sofiemyr innbyr sikkert ikke til noen tikitaka fotball uansett så her er det bare å brette opp ermene og komme seg på jobb.

    For denne runden bryr jeg meg egentlig ikke hvordan vi spiller. Vi tar sikkert litt hensyn til banen og spiller litt mer direkte, men nå når det endelig skal spilles om poeng så er det det aller viktigste. Dumt å gi fra seg noe i starten.

    Er usikker på hvilken formasjon de kommer med til denne kampen. Jentene har både spilt sin vanlige 4231 og 442 med diamant i vinter. Iom at Haavi er suspendert så er det en plass ledig på laget. Vil tro den kampen står mellom Berget, Løfwenius, Pettersen og Haug. Alt etter hva de ønsker av formasjon og spillertype.

    Håper alle har kommet velberget fra påskeferien og bruker litt av 2 påskedag på Sofiemyr for å støtte jentene!
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    #2
    Jeg blåser i hvordan vi spiller. Det viktigste er å revansjere 4-0 tapet hjemme i siste serierunde! Her skal det vaskes gølv med Kolbotn! Jeg forventer killerinnstilling, vinnermentalitet og full krig! Sier ikke nei til et gult kort eller to heller bare for å vise at vi ikke har tenkt til å la noe gå gratis mot oss i år!
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

    Kommentar

    • SuperT
      "Ladyboy"
      Forumonanist
      • Mar 2012
      • 174

      #3
      Jentene imponerte ikke akkurat de første 30... Det kommer seg i 2.omg, men det var litt lite fres over jentene. Kolbotn var jo utslitt på slutten. Kampen sett under ett er jeg overraska over at vi ikke vinner, men vi leverer på ingen måte noen god kamp. Hadde ønsket en enda mer fightervilje, spesielt fra angrepsspillera. Bachor var som alltid et rivjern på midten! Gledelig å se at Cella får sjansen ettersom hu har hatt en god vinter og faktisk spilt seg opp! Lene virker litt smårusten, det var ikke det helt gudommelige touchen vi kjenner, men bedre enn det det var i vinter. Issa er tilbake og alltid farlig! Cecilie gjør en god kamp. Veldig heldig i siste situasjon på kontring fra Kolbotn. Det var en redning, men først og fremst en elendig avslutning.

      Forventer mer guts fra jentene når DNB gjør TV-kampen mot Røa gratis.
      Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

      Kommentar

      • PetterH
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2012
        • 668

        #4
        De virket veldig rustne i starten. Overraskende at Kolbotn fikk sjefe så mye i starten av kampen. Man vet jo at kriging, langballer, dueller etc er det de lagene vil prøve på mot oss.
        Jeg ble også overrasket over at når vi fikk målet vårt relativt tidlig i 2 omgang at det ikke ble enda mer trykk på deres mål.
        Lene er nok selvsagt rusten enda, men jeg ble faktisk positivt overrasket over henne. Hun stod vel bak 90% av det vi hadde av offensive kombinasjoner.

        Som jeg skrev før kampen så var det sikkert ingen som forventet noe glitrende spill. Og det fikk vi jo ikke. Men litt skuffende over hvor litt trøkk det var i de.
        Kampen til helgen blir veldig viktig å slå tilbake på. Nå må de ta tak og være sjefer på banen, i 90 min.

        Dette du skriver om DNB er det ingen som har nevnt. Er det slik det har vært før med påmelding gjennom de og hente ut billett på kampdag? Hvorfor er ikke dette publisert og pushet på?

        Kommentar

        • SuperT
          "Ladyboy"
          Forumonanist
          • Mar 2012
          • 174

          #5
          Jeg skal ikke spekulerere i hvorfor det ikke har vært pusha. Det jeg vet er at kampen blir gratis, og at det bare er å møte opp! Ingen registrering nødvendig.
          Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎