vif - LSK onsdag 20.4 kl 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd vif - LSK onsdag 20.4 kl 19.00

    Da går turen til oslo øst og vallhall på onsdag.
    Dette er en kamp som er fremskyndet pga eksamensaktivitet i vallhall på kampdatoen som var i mai. (sic)

    Våre jenter feiet gulvet med urædd nå på lørdag. 11-0 sier sitt. Vi spilte bra, men motstanderen var nok ikke altfor mye å skryte av. Men 11-0 er uansett bra.

    Hva gjelder onsdagens motstander så har de åpnet katastrofalt. De har hentet en del nye spillere siden i fjor. En del utlendinger, men også rutinerte norske. De mente selv før sesongen at de skulle være med å kjempe rett bak pallplassene på tabellen. Vel, etter 3 serierunder ligger de nest sist. 3 tap og 1-9 er fasiten.

    Forsvaret er deres store akilles. Særlig på backene. De har raske folk på topp, men har ikke greid å få til noe spill slik at de har fått utnyttet dette enda.

    Bortekampen mot vif i fjor tror jeg var sesongens morsomste bortekamp.
    Et fantastisk liv på tribunen. Stort oppmøte og en komfortabel seier på banen bruker som regel å være en bra kombo.

    Vet ikke hvordan en onsdag kl 1900 fungerer for folk flest, men håper mange tar turen.
    Alltid morsomt å herje med enga.
  • Pingla
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 345

    #2
    Fikk med meg en halvtimes tid av kampen deres borte mot Avaldsnes, og høyrebacken til VIF tror jeg bokstavlig talt ikke stoppa hverken ball eller motspiller én gang i løpet av den perioden. Mot en frisk Magnusdottir, men like fullt...
    Her bør Emilie (hvis kant) og/eller Sandvei kjenne sin besøkelsestid :0)

    Får bare satse på at jentene gir jernet fra start og ikke slipper dem inni kampen.
    Forza birdsa!
    ¯\_(ツ)_/¯

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎