Seriestart 2018

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brune stakkeland
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2012
    • 857

    Seriestart 2018

    Seriestart idag kl 17.00 på en tullete arena.

    Laget vi møter har henta inn en haug gamle kjente, deriblant trener, spiss og midtbanegeneral. Spådd av de fleste som vår sterkeste utfordrer til tittelen i år.

    For de av oss som er på påskefjellet så går kampen på nrk, sendestart 16.30.

    Forventer guts og spilleglede og at vi kjenner herlovsen godt nok til å trykke på knappene som gjør henne sur og ikke de som gjør henne forbanna og god. Spitse må også stoppes.

    Spent på Syrstad Engen og Kempi(?) hos oss, og også spent på om de unge på laget har tatt nye steg siden ifjor. Har Haug blitt enda bedre, er Kvernvolden nærmere startoppstillingen nå som hun slipper å pendle fra Dala? Spent på om stopperne våre er sterke nok mot en såpass solid spiss som Herlovsen.

    Gleder meg til kamp, håper klanen har oppdaget at de har et kvinnelag, men at vi synger dem ut.

  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5089

    #2
    15 min igjen og vi leder 5-0. Akseptabelt.

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #3
      Banna kjøpelag! De har hentet tidligere trener og spiller etter spiller, men de har ikke fått med seg kollektivet. Ha en fortreffelig aften, alle overløpere. Og forza birdsa!
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        #4
        Nå har også damespillerne begynt å slenge meldinger mot søppla. Guro Reiten på TV2:
        "Håper den svei skikkelig for henne (tidl trener Monika Knutsen), det fortjener hun"
        "Det er et svik å gå fra Lillestrøm til vålenga, helt klart" "
        "Jeg har ikke tenkt å spille i vålenga. Jeg velger utvikling og kvalitet, framfor penger"

        Kommentar

        • bema0806
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2011
          • 521

          #5
          Og sånn blir man legende!

          Kommentar

          • brune stakkeland
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2012
            • 857

            #6
            Og 6-0 i andre runde. Fortsetter vi å vinne 6-0 hjemme og 5-0 borte så tror jeg vi vinner serien i år og.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎