André Hansen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    André Hansen

    Sorry om det allerede finnes tråd om denne karen. Regner med at den ligger på forslag til nye spillere, og ettersom denna karen er klar hører det jo uansett ikke hjemme der.

    Er det noen som faktisk har sett vår nye keeperspire spille? Han skal ikke spille for Skeid neste sesong, og satser tydeligvis på å kapre en plass på Åråsen allerede neste år. Det som imidlertid gir meg sikkel i munnviken er Eldar Hansens påstand om at gutten blir landslagskeeper. Altså, er det noen som har sett ham som svare på om hypen er rettmessig? Tydelig at vi satser på talentene om dagen, med Bergmann og Ringstad allerede på vei inn, mens Fellus og Bolly er i startgropa.
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

    #2
    Litt rart at han skal ikke spiller i Skeid i 2009.

    Klart Otto er første valg (per i dag) og han kunne få Adecco liga erfaring om han fikk enda et år på Voldsløkka.

    Skal Otto selges? Merkelig.
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

    Alltid Celtic og LSK

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #3
      Reagerte også på det, men det er vel muligens snakk om å være understudy?
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13272

        #4
        Dette kommer da ikke som noen overraskelse på oss som har fått med oss at Grodås har sittet på innbytterbenken. Otto er et salgsobjekt, dessuten spiller han med et sånt blått knebind som tyder på at vi bør ha noen i reserve. Med tanke på sårpleie og oppfølging på Ahus er den mannen ikke utenfor faresonen før han eventuelt amputerer fra låret og ned ved et annet sykehus. Har en sterk mistanke om at gaven til barneavdelinga Otto og co. overrakte i sommer mer eller mindre var løsepenger for å slippe levende ut.

        Moldskred er vår mann, men vi trenger flere menn. Tross alt har vi landets beste keepertrener, og jeg er sikker på at André vil utvikle seg bedre hos oss i konkurranse med Otto og den løsslupne villbassen Moldskred enn på et lag i en by alle har glemt.

        Kommentar

        • kimmern
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 1174

          #5
          keepere som ikke klarer det elementære å sparke ut ballen fra mål er ikke en av våre menn, de er amatører og i den kategorien er moldskred.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #6
            Har sett hansen i en u19kamp og på lillestrømtreninger. Han virker helt ok, men jeg synes allotid han ser for kort ut til å bli en stor keeper. Det stemmer dog ikke, han er f.eks hyere enn grodås. Så innntrykket mitt er helt på tryne... Virker som han er god med bena. Tror ikke han får spille så mye neste år, men treninger med grodås og 2. div er nok en grei utviklingsarena. Grodås klarte jo også å utvikle Otto i skyggen av heinz.

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Apropos lag som alle har glemt... Hvor ufattelig urettferdig er det ikke at søpla er større enn dette fantastiske og ultrasympatiske mønsterbruket? Direkte skammelig!
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #8
                Opprinnelig skrevet av kimmern
                keepere som ikke klarer det elementære å sparke ut ballen fra mål er ikke en av våre menn, de er amatører og i den kategorien er moldskred.
                Husker jo Grodås på sine bedre dager - han løp jo rundt halve banen som en elg på E6 mens ballene suste rundt ham som kulene rundt en amerikansk vekkelsespredikant i baghdad. Jeg tar Moldskreds nonsjalante og muskelspasmete involveringer som tegn på et enormt uforløst potensiale.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #9
                  Hvor gammel er han?
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13272

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                    Apropos lag som alle har glemt... Hvor ufattelig urettferdig er det ikke at søpla er større enn dette fantastiske og ultrasympatiske mønsterbruket? Direkte skammelig!
                    Større på hvilken måte? Mulig plastteltet på valle er en slags sportslig Hindenburg på facistisk maktprojeksjonstur blant fjell og land, men det er også en oppblåst ballong som i likhet med hindenburg før eller senere vil flamme opp i et inferno av brennede prompegass fra akersgata og skåldede medgangssupportere før hele dritten legger seg til hvile som et utbrent skjelett av forvridde illusjoner og nedsmelta sponsorkroner. Skeid er et tryggere og mer stabilt bekjentskap.

                    Kommentar

                    • erlando
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 858

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Husker jo Grodås på sine bedre dager - han løp jo rundt halve banen som en elg på E6 mens ballene suste rundt ham som kulene rundt en amerikansk vekkelsespredikant i baghdad. Jeg tar Moldskreds nonsjalante og muskelspasmete involveringer som tegn på et enormt uforløst potensiale.
                      Du har tydeligvis ikke hatt "gleden" av å nyte Målskred in action en hel sesong, som jeg gjorde da jeg forvillet meg til å ta fast arbeid i Molde.

                      Mannen er en vandrende katastrofe og det virket ikke usannsynlig at han hadde provisjonsbetalt i forhold til å fylle opp tabbekvota. Han er uten tvil en hyggelig fyr, men han er en keeper som aldri skulle spilt Tippeliga.
                      Ja til pause i pausen!

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        #12
                        Så flott for ham at vi er en klubb som kan legge slike småligheter til side og satse på å videreutvikle ham. Jo flere penger du putter på en enarmet banditt, jo større er sjansen for utbetaling.

                        Kommentar

                        • erlando
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 858

                          #13
                          Driver du bare og trekker meg opp?

                          Jeg ser virkelig ikke hva en toppklubb har å tjene på å drive veldedighet ved å videreutvikle en spiller som i beste fall vil holde nivået den dagen klubben rykker ned.

                          På samme måte er det å putte penger på en enarmet banditt å betrakte som 'idiotskatt', da man over tid alltid vil putte på mer penger enn man får ut.
                          Ja til pause i pausen!

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            #14
                            Var vel ment som ironi. Vi må rett og slett ha flaks for å få noe ut av ham - muligens et heldig salg eller en utbetaling på livsforsikringa.

                            Kommentar

                            • Fridtjof
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2005
                              • 2120

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Vi må rett og slett ha flaks for å få noe ut av ham - muligens et heldig salg eller en utbetaling på livsforsikringa.
                              Vi fikk jo 16 mill for Runar "overstegsfinte" Nordmann i hine hårde dager, så det bør være mulig å få noe for Moldskred også...

                              Jeg tenker i utgangspunktet at det beste for Hansen ville vært å ta et år til i Skeid for å få best mulig sportslige utfordringer, men problemet er at reservekeeperen vår er en vandrende katastrofe som utenfor min fatteevne har fått spilletid i Tippeligaen. Det sier jo ikke så rent lite om dagens sportslige ledelse i klubben når du kan vinne en tre-års proffkontrakt for Fugla i Idol...
                              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                              Kommentar

                              Working...