Talenter i LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dinho
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 884

    Kristoffer Ajer skal trene med AS Roma. Morsomt for alle i LSK som har jobbet med han og hjulpet på hans utvikling. Gutten kan bli utrolig god. håper han får en lærerik uke på trigoria.

    twitter @amundsakis
    ΘΥΡΑ 13

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13242

      ERa1_-----

      Kommentar

      • Dinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 884

        Det kom en litt, ja, kjip nyhet i dag. Branns juniorlag, eller U19 lag, får en plass i UEFAs "champions league turnering for U19". Der mistet vi enda en billett til Europa neste år. De utvider serien med noen plasser og Norge fikk en av dem. Vinneren av den hjemlige cupen ble sett på som en verdig deltager, ergo Brann U19. Det hadde vært hjemmekamper og muligens bortekamper jeg hadde hatt lyst til å se på! Molde sitt U19 lag kan også kvalifisere seg da deres A-lag vant serien og skal kvalifisere seg til Champions League.
        twitter @amundsakis
        ΘΥΡΑ 13

        Kommentar

        • fredyfredag
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Nov 2014
          • 6

          Vet noen hva som skjer med talentene våres, deriblant Keivan, Kamyar og Moa? Hørte at de alle har fått tilbud om utlån. Blir spennende å se om Kjartansson prøver dem i vinter.

          Stemmer det at Markus Brænsrud har meldt overgang til LSK?

          Kommentar

          • PetterH
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2012
            • 668

            Siden klubben i fjor ikke akkurat var overivrige på å få lånt ut våre talenter da vårt 2 lag spilte i 3 div, hvorfor skal de lånes ut til neste sesong? Om vi skal låne ut våre nest beste og tredje beste, så er det liten vits med 2 lag i 2 div. Da ryker vi rett ned igjen uten å låne ballen.
            Jeg skjønner ingenting hvis ikke våre talenter får sjansen denne sesongen mtp vår økonomi og stallens str sett opp i mot hvor mye bra talent vi har på gang.

            Kommentar

            • fredyfredag
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Nov 2014
              • 6

              Enig med deg der. Men har hørt at klubber i 1 og toppen av 2.div er interessert i Moa, Kamyar og Keivan. Men om de ikke får sjansen i i vintersesongen og eventuelt ikke er med til La-Manga tror jeg at de vil dra. Da skjønner de nok at framtiden hos LSK ikke er lys.

              Kommentar

              • Bukkenbruse
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 515

                Opprinnelig skrevet av fredyfredag

                Stemmer det at Markus Brænsrud har meldt overgang til LSK?
                Rimelig sikker på at han signerte tidligere i dag.

                Kommentar

                • BroganTrundler
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2014
                  • 665

                  Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                  Rimelig sikker på at han signerte tidligere i dag.
                  Kilde?

                  Kommentar

                  • mats
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 621

                    Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                    Kilde?
                    Spennende

                    Kommentar

                    • Bukkenbruse
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 515

                      Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                      Kilde?
                      En god kompis av han som fortalte meg at han skulle til Lillestrøm for å underskrive i går.

                      Kommentar

                      • armykanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2009
                        • 736

                        Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                        En god kompis av han som fortalte meg at han skulle til Lillestrøm for å underskrive i går.
                        Ble i hvertfall venn med Tor Arne Solberg på face i dag, kanskje ikke tilfeldig!

                        For de som ikke kjenner til denne karen så spiller han på midten, og noen ganger kant. Utifra det jeg har lest så er han en hurtig spiller som er god teknisk og er en driblefant. Han spilte forøvrig nesten en hel omgang mot oss på Åråsen, hvor han også hadde assisten på målet til Berre.

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          Opprinnelig skrevet av armykanari
                          Han spilte forøvrig nesten en hel omgang mot oss på Åråsen, hvor han også hadde assisten på målet til Berre.
                          Kind Mikalsen var vel også småsvimmel inledningsvis i andre omgang?
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            Opprinnelig skrevet av armykanari
                            Ble i hvertfall venn med Tor Arne Solberg på face i dag, kanskje ikke tilfeldig!

                            For de som ikke kjenner til denne karen så spiller han på midten, og noen ganger kant. Utifra det jeg har lest så er han en hurtig spiller som er god teknisk og er en driblefant. Han spilte forøvrig nesten en hel omgang mot oss på Åråsen, hvor han også hadde assisten på målet til Berre.
                            Jeg har hatt gleden av å følge denne gutten som trener i en annen klubb i Tønsberg og som tilskuer helt siden han var 13-14 år gammel og spilte for Slagen og senere Flint IL. Mange ganger har han stått på motsatt banehalvdel og dominert utallige kamper mot lagene jeg har trent fra oftest en innoverkantrolle der han tar med seg ballen inn i banen og ofte ser etter den geniale pasningen med sitt gode overblikk. Han har alltid vært litt liten av vekst ift alderen sin, og har dermed utviklet helt andre ferdigheter i en alder der fysisk sterke spillere ofte har store fordeler. I Flint dagene ble han bare kalt "mini", men som fotballspiller har han vært stor så lenge jeg har hatt glede av å se han.

                            Jeg tror dette er en tabbe av vif, og at Markus Brændsrud har alle forutsetninger for å bli en meget god Tippeligaspiller for LSK. Jeg har vel tidligere kalt han en Martin Ødegaard light, da han besitter mange av de samme ferdighetene og evnen til å se løp ingen andre gjør på banen.

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              Ser ikke bort fra at han kan gjøre en like bra jobb på høyrevingen som Palmi gjorde mesteparten av sesongen. Her er noen høydepunkter fra treningskampen mot kvikk halden der han var rimelig sentral (nr. 24 på høyrekanten).

                              Kommentar

                              • Frode D. Homb
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 982

                                Bransrud ser meget lovende ut. Nå er jo motstanderen så som så, men med rett veiledning og kamperfaring, så kan denne gutten bli god. Han trenger dog litt styrketrening :-)

                                Kommentar

                                • Klimtkongen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2014
                                  • 419

                                  Vet ikke helt hva jeg synes om å hente spillere som ikke er gode nok for søpla. Eller, det vet jeg jo egentlig.

                                  Men håper vel at dette er en tabbe av dem.

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                    Han trenger dog litt styrketrening :-)
                                    Ser ut til at han er godt i gang med det. :-)

                                    Kommentar

                                    • Bukkenbruse
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 515

                                      Opprinnelig skrevet av Totti21
                                      Jeg tror dette er en tabbe av vif, og at Markus Brændsrud har alle forutsetninger for å bli en meget god Tippeligaspiller for LSK. Jeg har vel tidligere kalt han en Martin Ødegaard light, da han besitter mange av de samme ferdighetene og evnen til å se løp ingen andre gjør på banen.
                                      Ryktene går på at han er sluppet som en blanding mellom litt halvveis holdninger (noe også Ofkir som herja på juniorlaget i nm-finalen ble kastet ut av Enga på for 3 år siden) og at Enga har et enda råere talent i 96-årgangen sin i Moussa Nije, som visstnok er sett på som et større talent.

                                      Jeg er veldig fornøyd med at vi prøver oss på Brændsrud. Man må være blind for å ikke se at han har et talent, så får vi bare håpe at han klarer å utvikle det hos oss til godt tippeliganivå. Da får vi en kanonspiller med ekstremferdigheter.

                                      Kommentar

                                      • Leif A
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 3962

                                        Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
                                        Vet ikke helt hva jeg synes om å hente spillere som ikke er gode nok for søpla. Eller, det vet jeg jo egentlig.

                                        Men håper vel at dette er en tabbe av dem.
                                        Det ikke akkurat manko på eksempler på unge spillere som har forlatt bydelsklubben og deretter blomstret i andre norske klubber.
                                        Knurr...

                                        Kommentar

                                        • Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2526

                                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                                          Ser ut til at han er godt i gang med det. :-)

                                          Spørsmålet er hvem som drar han i nippelen?

                                          En morsom signering om den slår til. Han tok nesten helt skalpen på Mikalsen med sitt innhopp og er enda ung. Kan bli en hit!
                                          Sint og tverr på felt N

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎