Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Talenter i LSK

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dette er det mest skuffende med LSK per nå. Hadde trua når nedrykket hadde sunket inn, men nok en gang blir vi servert løgner om å satse på de lokale unge. Faen så naiv jeg var når jeg hadde trua å det. I stedet stiller vi med de gamle jævla spillera som sikra oss nedrykket i fjor. Klubbledelsen burde vært utreda i psykiatrien om de tror at det er å bygge klubb for fremtida
    I år så tar vi alt

Comment

• Her er en kanari som har tatt seg tid til å forfatte en svært interessant artikkel om temaet:
      https://jobbahardare.wordpress.com/2...JIY4OT_Nlmv2dE

Det er vanskelig å ikke si seg vært enig i det aller meste som blir skrevet her.
      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Comment

• Vålerenga kvitter seg med 32 årig keeper og satser på de lokale unge 19 og 22.
        Hva er deg LSK driver med?
        https://www.nettavisen.no/sport/adam...424000648.html

Comment

• Lokale er vel litt å ta i, et stykke til Halden og Strømmen, spesielt Halden. Hva vi driver med? Prøvde visstnok å hente Kwarasay.

Lurer litt på hvorfor Haug vil være 2. Keeper i søpla. Burde finne seg spilletid.

Comment

• Det værste er at jeg ikke hadde blitt sjokkert om vi henta Kwarasay nå...

Comment

• Er vel ganske sannsynlig at både Christiansen, Ranger, Slørdahl, Knudsen og Sannes får mye spilletid i år. Med tanke på at kun et par av de har spilt høyere enn 3 divisjon bør vi være fornøyd om de etablerer seg på laget. Husk, det er 24 matcher igjen og bare i august skal vi spile 7 matcher.

Comment

• Ser at Oussema Ali, som figurerte mye for LSK2 i fjor, gikk til FC Gute i juli i år. De spiller i Divisjon 2, Södra Svealand, som er nivå 4 i Sverige.

Der har han spilt 6 kamper, 0 mål, 1 assist.

Comment

• Flott spill igår av LSK. Beste kampen av LSK til nå. Jeg bare tenker på de talentene våre som sitter på benken. Hvordan skal de bli bedre når de ikke får spilletid?

Comment

• Opprinnelig skrevet av Snow Vis post
                    Flott spill igår av LSK. Beste kampen av LSK til nå. Jeg bare tenker på de talentene våre som sitter på benken. Hvordan skal de bli bedre når de ikke får spilletid?
                    De fleste har fått en del spilletid og mer vil det nok bli.

Comment

• Alt for lite etter min mening. Jeg tror ikke før jeg får se det.

Comment

• Det viktigste for klubben nå er å vinne kamper, og vi har størst sjanse til det hvis vi spiller med de beste spillerne våre.

Jeg skulle gjerne sett at vi henta yngre spillere inn i troppen før sesongen, men sånn som stallen ser ut nå er det stort sett greie laguttak, etter min mening. Matching på høyt nivå er ofte bra for utviklinga til unggutta, men de må også gjøre seg fortjent til en plass på laget gjennom å levere på trening først. Å være ung er ikke grunn nok til å få spille i seg sjøl.

Mads, Slørdahl, Knudsen og Kairinen har alle fått mye spilletid i år, Ranger og Sannes har også fått noe, og i de siste kampene har Eskil Edh vært i troppen. Alt i alt vil jeg si at det står bra til med talentarbeidet om dagen!

Comment

Alt for lite etter min mening. Jeg tror ikke før jeg får se det.
                          Vil du ha alle tenåringene på banen samtidig?

Comment

• Selvfølgelig ikke. Tromsø kampen var det ikke mange tenåringer utenom keeperen. Knudsen fikk bare noen minutter.Er det sånn vi skal utvikle våre talenter ved å gi dem 5 minutter spilletid.

Comment

• Ikke mange tenåringer utenom keeper? Av og til vinkler man det til den retningen man vil se. I mitt hode satser vi altså på en 19 år gammel keeper som har spilt 990 minutter i år fordelt på 11 kamper. Det er god ungdomssatsing. Han var på benken i fem kamper og ivaretok sjansen ved første mulighet. Som Sailor Man sier, så har de øvrige unge fått spilletid. I Tromsø var det bare to bytter og begge innbyttere var tenåringer.

Ranger har vært i troppen i alle kamper, bortsett fra de tre første da han var skadet. Og han har spilt en del 45- minutterskamper.

Knudsen har vært i troppen samtlige kamper og har kun vært uten spilletid i tre av dem. 452 minutter til nå, om jeg har regnet rett. De siste syv kampene har han spilt mindre enn 20 minutter i EN kamp og i fem av kampene har han spilt mer enn 60 minutter.
                              Slørdahl har spilt det meste siden han kom. Bortsett fra Tromsøkampen har han spilt fulle kamper de siste seks.

18-åringene må få bli matchet forsiktig, uten at det skal oppfattes som at ungdommene ikke prioriteres.
                              ​​​​​​​Sannes har vel 180 minutter på 10 kamper .
                              Last edited by Stray Cat; 16.09.2020, 20:38.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Comment

• Mini-Riise er igang!

https://www.lsk.no/nyheter/ukas-pres...07uCcVJhz2q9G4

Comment

Flott spill igår av LSK. Beste kampen av LSK til nå. Jeg bare tenker på de talentene våre som sitter på benken. Hvordan skal de bli bedre når de ikke får spilletid?
                                  Med tanke på tabellsituasjon og motstander, så er det viktigste å vinne kampene. Jeg vil gjerne se talentene få tid når kampbildet passer. Andre omgang mot Kongsvinger ville vært en fin situasjon å gi talentene spilletid. Kommer vi i en posisjon hvor vi har kontroll på opprykket, så vil jeg gjerne se talentene få mye spilletid.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Comment

• Jeg tenker det samme om neste års sesong som forhåpentligvis er i eliteserien. Dersom de kommer i en posisjon hvor de leder eliteserien med en komfortabel margin bør vi virkelig la juniorene slippe til. Men selvsagt ikke før

Comment

Working...
                                    X