Talenter i LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5091

    Opprinnelig skrevet av Kroktåa

    Ajer blei vel flytta rett før han blei gammel nok til å skrive proffkontrakt?
    Nettopp, og nå virker det som om vi har lært, og signerer talentene på proffkontrakt tidligere.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4264

      G-19 knuste Søpla G-19 7-1. Edmund Owusu med hattrick. I tillegg scoret Leandro Elvestad Neto, Nikolai Solberg, Mikkel Buer og Ivar Eftedal hvert sitt mål.

      Merker jeg er veldig spent på Owusu – har jo vært snakk om ham i lang tid allerede føler jeg.

      For øvrig spilte Noah Jenssen Riise hele kampen som back. Ja, han er sønn av Bjørn Helge.

      Til sist vil jeg svært flåsete si meg fornøyd med at vi begynner å fram spillere med navn som det bare skriker fotballspiller av. Leandro Neto, Edmund Owusu, Maximillian Balatoni etc. etc.

      Laget: Jørgen Sveinhaug, Noah Jenssen Riise - Sebastian Gjelsvik - Even Rogne - Simon Røthe Glover, Nikolai Solberg - Dylan Ryan Murugesapillai - Leandro Elvestad Neto - Nezik Adeeb Ismail, Greg Dylan Dusabe - Edmund Owusu

      Benk: Theo Nikolaisen, Jonatan Nordstrøm, Ivar Ødegårdstuen Eftedal, Mikkel Wedde Buer, Bård Torgersen Mørch, Ludvik Aksel Tangen.

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 1974

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
        G-19 knuste Søpla G-19 7-1. Edmund Owusu med hattrick. I tillegg scoret Leandro Elvestad Neto, Nikolai Solberg, Mikkel Buer og Ivar Eftedal hvert sitt mål.

        Merker jeg er veldig spent på Owusu – har jo vært snakk om ham i lang tid allerede føler jeg.

        For øvrig spilte Noah Jenssen Riise hele kampen som back. Ja, han er sønn av Bjørn Helge.

        Til sist vil jeg svært flåsete si meg fornøyd med at vi begynner å fram spillere med navn som det bare skriker fotballspiller av. Leandro Neto, Edmund Owusu, Maximillian Balatoni etc. etc.

        Laget: Jørgen Sveinhaug, Noah Jenssen Riise - Sebastian Gjelsvik - Even Rogne - Simon Røthe Glover, Nikolai Solberg - Dylan Ryan Murugesapillai - Leandro Elvestad Neto - Nezik Adeeb Ismail, Greg Dylan Dusabe - Edmund Owusu

        Benk: Theo Nikolaisen, Jonatan Nordstrøm, Ivar Ødegårdstuen Eftedal, Mikkel Wedde Buer, Bård Torgersen Mørch, Ludvik Aksel Tangen.
        Mikkel Buer, er det også en tronarving til en tidligere kjenning hos oss, som bl.a. var med på å banke Italia U-21 6-0 i 1991?

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2852

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

          Til sist vil jeg svært flåsete si meg fornøyd med at vi begynner å fram spillere med navn som det bare skriker fotballspiller av. (...) Maximillian Balatoni etc. etc.
          Maximillian Balatoni oser det vel mer revvolusjon og muskedunder av enn fotball, men ok. Überkult navn, uansett. Om noen år oser det kruttsterke taklinger og luftens konge av det.

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2852

            Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

            Mikkel Buer, er det også en tronarving til en tidligere kjenning hos oss, som bl.a. var med på å banke Italia U-21 6-0 i 1991?
            Tom B, en av de raskeste og mest driblesterke vingene i LSKs historie.

            Kommentar

            • Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 1974

              Opprinnelig skrevet av Kroktåa

              Tom B, en av de raskeste og mest driblesterke vingene i LSKs historie.
              Jepp, kunne blitt enda bedre hvis han hadde tatt det litt mer alvorlig. Trappa vel relativt tidlig ned til Flisbyen, burde kunne hatt noen år til på høyt nivå - og kanskje høyere nivå enn han nådde

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2852

                Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                Jepp, kunne blitt enda bedre hvis han hadde tatt det litt mer alvorlig. Trappa vel relativt tidlig ned til Flisbyen, burde kunne hatt noen år til på høyt nivå - og kanskje høyere nivå enn han nådde
                Har spilt innebandy noen år med og mot ham. Like umulig der.

                Kommentar

                • niko
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2008
                  • 438

                  Litt på siden, men VG selger Heggheim til Brøndby for 20 mill. Skulle tro vi ikke slipper Ogbu stort billigere den dagen han går videre?

                  Kommentar

                  • Fugggel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2020
                    • 487

                    Opprinnelig skrevet av niko
                    Litt på siden, men VG selger Heggheim til Brøndby for 20 mill. Skulle tro vi ikke slipper Ogbu stort billigere den dagen han går videre?
                    En ganske vill sum. Bør ha lagt lista når en dansk klubb legger 20 mill på bordet for en midtstopper fra Norge. Med riktig tilbydere bør vi kanskje kunne se 30 mill for Ogbu, gitt at utviklingen fortsetter.

                    Kommentar

                    • Oldtimer
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2011
                      • 316

                      Håper vi IKKE selger foreløpig!

                      Kommentar

                      • Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2852

                        Opprinnelig skrevet av niko
                        Litt på siden, men VG selger Heggheim til Brøndby for 20 mill. Skulle tro vi ikke slipper Ogbu stort billigere den dagen han går videre?
                        Hysh!

                        Kommentar

                        • niko
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2008
                          • 438

                          13 (!) år gamle Daniel Skaarud spilte mot Gjerdrum i går. Er allerede tatt opp på G16-laget iflg. RB.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4264

                            Shahram Jabari, som nylig gikk på utlån til Moss, fikk være med å slå ut S08 i cupens andre runde. Vår mann spilte hele kampen. Edmund Owusu var ubenyttet reserve.

                            Ellers melder jeg like så godt også her at vi har signert midtbanespiller Harald Woxen (14) fra Fjellhamar. Woxen var blant de 36 fra 2008-årgangen som ble tatt ut til årets Equinor Talentleir. Han har også hospitert på G16-landslaget og vært på besøk hos Genk.
                            Last edited by Kanarivogel89; 23.06.2022, 22:29. Begrunnelse: Feil Owusu

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4264

                              Shahram starter for Moss også i 3. runde han. Kråkene fra Melløs tar imot et annet gulsvart lag i Start, som stiller uten Braut Brunes i troppen. Virker å ha vært fraværende siden før landslagspausen, lysluggen fra Jæren. Noen som vet hva som har skjedd her?

                              Edmund Koranteng Owusu er også med i kamptroppen til mossingene, men starter på benken. Kanskje får den storvokste 17-åringen debuten i kveld?

                              Kommentar

                              • Dole
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2004
                                • 1498

                                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                som stiller uten Braut Brunes i troppen. Virker å ha vært fraværende siden før landslagspausen, lysluggen fra Jæren. Noen som vet hva som har skjedd her?
                                visstnok en ankelskade.



                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4264

                                  Edmund Owusu satte den definitive spikeren i kista da Moss slo Staal Jørpeland 4-1. Vår mann scoret på sin første berøring etter å ha kommet inn fra benken.

                                  Angrepet som førte til målet begynner 02:13 ut i klippet under.

                                  https://www.direktesport.no/event/tC...tion=www.rb.no

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4264

                                    Satte meg ned og så G-19s nedhøvling av Romssa IL. Må si vi har en del spennende offensiv skyts på vei opp. Oliver Henriksrud gjorde som han ville på kanten (selv om han ble litt vel ego noen ganger), Neto har en veldig fin nærteknikk, og satte et frispark fra 20 meter rett i krysset. Jr Heier er dødelig effektiv. Balatoni har et vanvittig driv og kom på to-tre sugende raid med kula helt fra egen sekstenmeter inn til Tromsøs boks. Satte ei kasse på corner i tillegg. Even Rogne virker rolig som skjæra på tunet på backen.

                                    Og da er ikke Skaarud nevnt (han spilte ikke kampen). Blir spennende å se om noen av disse kan ta steget i løpet av sesongen.

                                    Resultatet ble for øvrig 4-1 – som det også ble mot Glimts G19 forrige uke. Den gangen ble det hattrick på Jr Heier.

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2852

                                      Kikka på høydepunktene fra LSK2s kamp mot Grorud2 nettopp. 16 år gamle el Schaddai Furaha har nettopp kommet inn påakademiet, hentet fra en viss bydelsklubb (se nyhetstråden). Og dæven, for et beist. Bare 16 år, og allerede større enn samtlige andre på bana. Om han er halvparten så god teknisk og taktisk som han er fysisk imponerende, kan det der bli gull.

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4264

                                        Siden vi ikke spiller før i morgen, anbefaler jeg folk å få med seg Start - Raufoss nå klokka 15. Skogvold spiller fra start.

                                        Kommentar

                                        • MortenA
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 3303

                                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                          Siden vi ikke spiller før i morgen, anbefaler jeg folk å få med seg Start - Raufoss nå klokka 15. Skogvold spiller fra start.
                                          Skogvold med assist mot Raufoss. Ser ut til å ta steget i Obos.
                                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎