Noen ganger er det alright.... (med søndag)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    Noen ganger er det alright.... (med søndag)

    Tanken på å stå opp en søndag etter en hard fyllekule på lørdag er alltid ille! Jeg VET så inderlig godt at nå er det bare en laaang sørgelig dag med hodepine igjen før jeg skal på jobben! PAIN!!! Det eneste som er en glede på disse dagene er Lillestrøm, selvom de siste sesongene har startet med enorm optimisme med ett etterfølgende "ja, ja... til neste år blir det bra" etter bare 7-8 serierunder når jeg ser at ett eller annet lag stikker fra i toppen. (les. Rosenborg)
    Denne søndagen startet som de fleste andre, jeg hadde hatt fri siden 13 Mai og visste jeg skulle på jobben igjen på mandag. Det eneste jeg kunne glede meg til var frykten for å tape mot Vålerenga.
    Nervøs til hundre før denna kampen, da dette er det som skal avgjøre om det blir en ny "ja, ja... til neste år.." opplevelse, eller optimisme og tro på en sesong med medaljer, og kanskje til og med GULL!!!
    Tenk det... Rosenborg rota seg bort enda en gang mot Molde som er tippa ned, og LSK skal spille mot vif som ligger 6 poeng foran.
    Dette er 6 poengskamp, og vinn eller forsvinn for optimismen i Lillestrøm denne sesongen, selvom Bjørn Helge Riise skal herje på høyrekanten til høsten. Og Fjøra har lovet enda flere forsterkninger. JA, dette kan bli utrolig bra. BARE VI SLÅR (p)enga!!! Det forhatte møkkalaget med breiale oslo sutrekopper som føler seg så jævlig my bedre enn oss andre!!
    Var en helvetes lang setning det der..

    JAAAAAAAAAAAA!!!!!
    Vi slo de forbanna sprøytenarkomane gutta fra oslo, og det etter ett seiersmål foran klanen 1 minutt på overtid!! Jeg kan ikke noe annet enn å stå å rope JAAAAAAAAA!!! Jeg ringer folk på jobben som har blitt lurt til å holde med vif, eller bare gjør det fordi de tror det er urbant og tøft! Men det er ikke mye tøft å holde med vif idag! Fugla vant 2-1 og Mifsud er kongen av Åråsen. La oss sette en statue av han mellom beina på Tom Lund (så liten er han faktisk) Michael Mifsud har satt fart i Lillestrøm i år. Her må vi snakke ett utrolig godt kjøp. Han terroriserer jo etthvert forsvar, OG han slo Ronny Johnsen i hodeduell!! Jeg så det nettopp på opptaket fra kampen, og jeg kommer garantert til å se det igjen i morgen, og dagen etter det... Til jeg blir lei alt det andre og redigerer det ned til vel 5 minutt som oppsummerer alt det viktige i kampen. Arild Sundgot gir fugla 1-0 og Michael Mifsud utnytter en klarering fra babyface skeid talentet Daniel Fredheim Holm (Må gud sørge for at Åge Hareide aldri tar han ut på landslaget) Nå kan jeg dra på jobben med hevet hode over de stusselige vif tilhengerne. :twisted:

    NÅ GLEDER JEG MEG TIL Å DRA PÅ JOBB I MORGEN!!!
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎