LSK – Odd. Fredag 30.01, kl 1800.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    #41
    Liker at Eriksen kommer frem på høyresiden der, at han gjennomfører løpet sitt og utfører tingene bra.

    ellers så synes jeg det er litt for mange spillere som står feilvendt og venter på passning i stedet for å prøve å løpe seg litt fri og satse litt
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • KrisB
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2008
      • 2923

      #42
      Opprinnelig skrevet av CFD
      Send "sumo" til 1984 så får dere gratis dagsabonnement.
      Velkommen til TV 2 Sumo web-TV!

      Du har aktivert din gavekode på Sumo BASIS.

      Nå kan du se Hotel Cæsar, Nyhetene og så mange andre TV 2-programmer du vil!

      Vi håper du liker TV 2 Sumo og har lyst til å fortsette å bruke oss. Sumo BASIS-abonnementet koster kun kr. 35,- per uke. Er du sportsinteressert foreslår vi abonnementet TV 2 SPORT, som lar deg se samtlige Tippeligakamper og mye mer i hele 2009!

      Mer informasjon om abonnement og priser finner du her.

      Du har fri tilgang i 24 timer fra koden aktiveres. Koden gir ikke tilgang til innholdspakken TV 2 SPORT.

      God fornøyelse!

      Vennlig hilsen
      TV 2 Sumo

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #43
        1-1 Sundgot
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • CFD
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2319

          #44
          Dette har fungert før. De har sikkert kommer med noen begrensninger etterhvert. Jeg prøvde det og det fungerte desverre ikke på TV2sport pr idag. Synd for dette var en fin måte å se kampene gratis , samle inn koder fra alle man kjenner
          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            #45
            "Hele hallen!" *Klapp klapp klapp*

            Hahaha
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              #46
              Herlig redning av Andre Hansen
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2716

                #47
                Denne Francis-fyren ser ut til å ha ok teknikk, men han har vel ikke akkurat banens beste pasningsfot...

                [edit]: Og idét jeg sier det har han et fint gjennomspill til Tokstad som skaffer oss straffespark for andre gang på rad!
                "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                Kommentar

                • Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

                  #48
                  Noen som fikk et bedre syn på om straffen var riktig dømt eller ikke?
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    #49
                    Synes straffa så grei ut, ved første øyekast. Tokstad blir tatt idet han skal slå inn. Mulig Rambekk er borti ballen, men han var vel nødt til å ta Tokstad for å klare å touche ballen?

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2600

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                      Denne Francis-fyren ser ut til å ha ok teknikk, men han har vel ikke akkurat banens beste pasningsfot...

                      [edit]: Og idét jeg sier det har han et fint gjennomspill til Tokstad som skaffer oss straffespark for andre gang på rad!
                      He he...var det ikke han som spilte frem Gilbert også? Synes han ser veldig lovende ut.
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • Hexaphim
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 2716

                        #51
                        Jeg mener det var Søgård som hadde assist til Sundgots mål.
                        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                        Kommentar

                        • runarM
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 565

                          #52
                          Hadde glemt hvordan det var å se kamper på tv2. Får igjen følelsen av at de benytter enhver sjanse til å rakke ned på LSK. Ahh, snart sesong igjen!
                          runarM

                          Kommentar

                          • Hexaphim
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 2716

                            #53
                            Ai ai, hjelper å kjefte litt på Francis, det ble jo nesten et flott mål skapt av våre to brasser på prøve!
                            "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                            Kommentar

                            • holmiz
                              The kjøkken-kanariz
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6064

                              #54
                              Da var det slutt, fugla vant 2-1 i en grei treningskamp. Ikke allverdens til spill, Bolly bla. ble skada, men alt i alt, jeg liker mye av det jeg ser. At LSK nå også har talenter som viser seg frem er veldig bra. Og til sist, noen burde forklare han Francis eller hva han heter, som er på prøvespill, at det ser jævla døvt ut med RØDE sko til en svart og gul drakt.
                              Hilsen Anders

                              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                              Kommentar

                              • Kimito
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 2600

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                Jeg mener det var Søgård som hadde assist til Sundgots mål.
                                Ja, Frode Olsen sa det...men jeg var ikke sikker på at han hadde rett, men siden dere sier det også, så er det sikkert riktig.

                                Uansett viste han frem pasningsfot helt på slutten også. Likte det jeg så av han. Kan ikke si noe annet. Den tversoverpasningen glemmer jeg fort. Godt driv med ball, god teknikk, noen fine pasninger og gode løp. Hmm...
                                Ferdigskåra

                                Kommentar

                                • Mauer
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 270

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av CFD
                                  Dette har fungert før. De har sikkert kommer med noen begrensninger etterhvert. Jeg prøvde det og det fungerte desverre ikke på TV2sport pr idag. Synd for dette var en fin måte å se kampene gratis , samle inn koder fra alle man kjenner

                                  Jeg sendte GRATIS til 1984 og IKKE SUMO, da får du det nok til med en gang skal du se..

                                  Kommentar

                                  • aguado
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 448

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av runarM
                                    Hadde glemt hvordan det var å se kamper på tv2. Får igjen følelsen av at de benytter enhver sjanse til å rakke ned på LSK. Ahh, snart sesong igjen!
                                    Jada. ALLE TV2-reportere har et innbitt og ekstremt hat mot LSK og alt som tilhører Lillestrøm. Osv. osv...

                                    Begynner i grunn å bli litt lei alt det gnålet mot TV2. Kan ikke huske jeg har blitt servert alle treningskampene fra en vintersesong via internett tidligere. Med god kvalitet og egen reporter.

                                    Husker forresten med gru den gang jeg prøvde å kjøpe kampbillett til UEFA-køppen gjennom Viasat (FCK-LSK). Etter mye krangling fikk jeg til slutt igjen kjøpesummen, da Viasat ikke greide å vise mer enn det siste kvarteret av kampen. Ikke var det i år 2000 heller. Det var i fjor sommer...

                                    For min del er jeg ikke i tvil om at kvaliteten på dekningen av tippeligakampene har økt betraktelig de siste årene. En kan selvsagt mene hva en vil om den generelle mediadekningen av tippeligaen, men jeg mener at kampdekningene nå er på et nivå som er langt høyere enn kvaliteten på selve fotballen som presenteres fra tippeligaen. Blir spennende å se hva som skjer med kvaliteten både på mediadekningen og kampdekningene de neste årene, jmf. den nye avtalen.

                                    Og selvfølgelig blir det spennende å se hva som skjer med kvaliteten på fotballen...

                                    Kommentar

                                    • Fuglegutt
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2008
                                      • 863

                                      #58
                                      Nettop kommet hjem fra match, sitter med ett inntrykk av at dette var en helt okei kamp . 1 omgang var skrekkelig dårlig , 2 omgang rimelig bra..
                                      Dagens holdning er mottaket til Renam og det påfølgende pasningen som skaffet Lsk straffe.
                                      Jeg syns det var ett-eller-annet ved den brassen , fant åpninger, beveget seg hele tiden og hadde god teknikk. Om det er nok til å overbevise Henning det vet jeg ikke men han får godkjent av meg iallefall.

                                      Rimelig grei kamp av Andre Hansen, Stian Ringstad syns jeg var ok, Bolly heller skuffende.

                                      Spent på å følge Myklebust i år , syns han virker bedre enn før , har fått litt mere trua på det tror jeg, deilig å se at vi har kantspillere som utfordrer og går til linja.

                                      Tokstad skaffet igjen straffe , andre kamp på rad. Godkjent.

                                      Legenden Arild Sundgot 2 mål , første scoringer er jo helt herlig , godt mottak og deilig lobb , andre sikker som banken fra straffemerket. 2 mål er bra og mannen må få godkjent.

                                      Eriksen syns jeg var laber, men viser tendenser i samarbeid ved Lillebror , blir artig å følge de utover.

                                      Kippe vant vel 1/2 av duellene mot Kovacs, helt grei.

                                      Konklusjon : ok kamp , lite sjanser. Vinner etter å ha ligget under.

                                      1041 tilskuer .
                                      Last edited by Fuglegutt; 30.01.2009, 21:02. Begrunnelse: trykkleif
                                      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                      Kommentar

                                      • Kristian
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 689

                                        #59
                                        endelig hjemme igjen etter alt for lang kø..

                                        Synes vi spilte helt greit. var ikke all verden av en første omgang.

                                        synes brassen var ganske god. keepern hadde en syk feberredning. Ikke skøyt han 50 utspark ut over sidelinja denne matchen.

                                        stemninga i hallen var vel ikke all verden. litt mye øl kanskje på en viss kar, ellers greit..?

                                        Kommentar

                                        • Seb.R
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 4159

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av jalapenos
                                          Begynner i grunn å bli litt lei alt det gnålet mot TV2. Kan ikke huske jeg har blitt servert alle treningskampene fra en vintersesong via internett tidligere. Med god kvalitet og egen reporter.

                                          Husker forresten med gru den gang jeg prøvde å kjøpe kampbillett til UEFA-køppen gjennom Viasat (FCK-LSK). Etter mye krangling fikk jeg til slutt igjen kjøpesummen, da Viasat ikke greide å vise mer enn det siste kvarteret av kampen. Ikke var det i år 2000 heller. Det var i fjor sommer...
                                          TV2 dekker treningskampene, fordi det er interesse for det. Er det ikke penger å hente, så dukker heller ikke TV2 opp, enkelt og greit. Ganske forståelig også.

                                          Jeg kan jo dra fram treningskampen mot Ham-Kam som et godt eksempel på hvor amatørmessig TV2 er til tider. Det tok i hvert fall 20 minutter før streaminga i det hele tatt fungerte - og når det først var bilde, var det ingen lyd. Lyd var det faktisk ikke i det hele tatt under sendinga. I løpet av de ergelige 20+ minuttene, kunne i det minste videofotografen gjort noen forberedelser. Som for eks. å stille inn hvitbalansen, slik at bildet ikke fikk det jævlige blåstikket, som det hadde til å begynne med. Men neida, midt under kampen velger vedkommende å SNU kameraet mot en (hvit) vegg, for å stille det inn. I tillegg har jeg aldri opplevd makan til dårlig kameraføring. Det hadde fått mormors private bryllups- og dåpsvideoer til å se ut som Oscar-materiale.

                                          Ikke var det i år 2000 heller. Det var for ca. en uke siden...

                                          Naturligvis ville jeg foretrukket å vært i LSK-Hallen, men det er ikke alltid man har tid til slikt.
                                          www.sebastianramsland.com
                                          www.twitter.com/sebramsland

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎