Årsmøte i KFL tirsdag 10. mars på Åråsen NB! kl2000 Lokalet åpner kl1915

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    Opprinnelig skrevet av Harvest
    Jeg tror det menes 4000 betalte medlemskapsgiroer. Så antall medlemmer er vel kanskje høyere, siden det går EN giro på en familie osv. I min familie er vi fire medlemmer, men betalte med EN giro. Familiemedlemskap. Men jeg aner ikke hvordan de regner medlemstalla, så det er egentlig bare ren gjetting.
    Hvis så er tilfelle, så har KFL vært 10 000 medlemmer i tidligere år.

    Kommentar

    • Harvest
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 855

      Ok. Jeg aner som sagt ikke.
      Iron Maiden's gonna get you.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Jeg sier bare lykke til i 2009 ;-)

        Kommentar

        • Macho-Morten
          Ikke KFL-styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2687

          Opprinnelig skrevet av tyren2000
          og vi bruker mer penger på tlf enn tifo ???
          FuglaTifo har eget budsjett. Tifoposten på KFL-budsjettet var hvor mye FuglaTifo fikk fra KFL, ikke hvor mye som ble brukt på tifo. Det ble sagt på årsmøtet av FuglaTifo etterhvert har blitt gode på å generere egne inntekter, men disse kom på deres eget budsjett.

          Hvorfor de skal ha separate budsjetter, vet jeg dog ikke.

          Kommentar

          • Jan Jensen
            Medlem
            Hoffnarr
            • Jun 2004
            • 43

            Opprinnelig skrevet av UltraFo
            Litt enig, men synes også det er rart at de kan bli så store. For ja det skjedde litt men det var ikke så mange episoder. Fredrikstad ble betalt for seg, Rosenborg hjemme ble betalt for seg. Nadderud blussern ble tatt så han fikk vell bota i posten. Så jeg kan ikke skjønne at det gjenstår så utrolig store summer igjen i bøter da.
            Bøter og seter er cupfinal bluss/seter. og Nadderud. Det var ingen som ville fortelle hvem som blusset på Nadderud så her måtte KFL pent betale. Når det gjelder innsamlinger på nett er dette veldig prisverdig og noe jeg selvsagt setter stor pris på , men de summene som folk sier de skal gi når de er på forumet stemmer desverre sjelden med virkeligheten. Det være seg bøter eller TIFO. Jeg beklager at jeg svarer litt sent på enkelte spørsmål her inne , men det er faktisk en del å gjøre foran kampen imorgen
            Jan

            Kommentar

            • Jan Jensen
              Medlem
              Hoffnarr
              • Jun 2004
              • 43

              Opprinnelig skrevet av sniper
              Hvis så er tilfelle, så har KFL vært 10 000 medlemmer i tidligere år.
              Dette trodde jeg du visste. Vi har også noen firmaer/organisasjoner som betaler inn en viss sum penger til KFL og får medlemskap for disse pengene. På mandag skal jeg høre med han som trykker kortene hvor mange som er igjen av de 6000 som bestilte. Ellers har andre svart godt og riktig på medlemstall/økonomisk resultat, men som Ronnie skriver : så fort noe blir besvart dukker det opp nye ting. Jeg ante ikke at så mange glødende interessert KFL medlemmer var opptatt på årsmøtekvelden med jobb, barnepass og diverse andre ting, men har selvsagt full forståelse for det. Alle papirer som ble lagt frem på møtet med fotnoter og forklaringer om hva som er postert under utgifter og inntekter kan hentes hos meg neste uke av interesserte KFL medlemmer. Når noen poster ser litt "rare" ut i forhold til budsjett er dette et resultat av hvor kontrollkomiteen ville regnskapsføre de forskjellig underposter.
              Jan

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                Opprinnelig skrevet av Jan Jensen
                Dette trodde jeg du visste. Vi har også noen firmaer/organisasjoner som betaler inn en viss sum penger til KFL og får medlemskap for disse pengene. På mandag skal jeg høre med han som trykker kortene hvor mange som er igjen av de 6000 som bestilte. Ellers har andre svart godt og riktig på medlemstall/økonomisk resultat, men som Ronnie skriver : så fort noe blir besvart dukker det opp nye ting. Jeg ante ikke at så mange glødende interessert KFL medlemmer var opptatt på årsmøtekvelden med jobb, barnepass og diverse andre ting, men har selvsagt full forståelse for det. Alle papirer som ble lagt frem på møtet med fotnoter og forklaringer om hva som er postert under utgifter og inntekter kan hentes hos meg neste uke av interesserte KFL medlemmer. Når noen poster ser litt "rare" ut i forhold til budsjett er dette et resultat av hvor kontrollkomiteen ville regnskapsføre de forskjellig underposter.
                Jan
                Jeg visste det om bedriftsmedlemmer ja, men svarte på Harvest sitt innlegg om familiemedlemskap og telling av medlemmer, som er noe helt annet enn det du her skriver om.
                Jeg bare konstanterer at KFL nådde rett over 4000 betalende medlemmer i 2008. Jeg var ikke på årsmøtet fordi jeg ikke gadd, men det fratar meg allikevel ikke retten til å ytre mine meninger her, selvsagt.

                Og når det gjelder medlemskort for 2008, så er det vel lovlig sent å begynne å telle medlemmer nå, all den tid årsmøtet er ferdig? Medlemsregisteret viser rett over 4000 medlemmer, og i tillegg kommer da eventuelle bedriftsmedlemmer.

                Kommentar

                • tyren2000
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Oct 2005
                  • 44

                  Ikke for å anklage noen men.. jeg synes at det er ett ganske stort avvik mellom medlemmer & medlemsinntekter.
                  så også at tidligere styremedlemmer skal tilbake betale tlf regningene sine BRA
                  men jeg synes da utenlands sammtalene til styremedlemmer også burde tilbakebetales, vi skal da ikke betale for sånne ting & ikke i den størrelses orden 100 000 over budskjett
                  har vært mye i Thailand & brukt mobilen som om jeg hadde vært hjemme, men erlig talt folkens, dette er ikke bra

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎