Håvard Nordtveits låneopphold i LSK er ferdig

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kemkers
    Medlem
    Hoffnarr
    • Sep 2007
    • 63

    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Kanskje det er en diplomatisk formulering for Øl-, Kebab- og Pizzakulturen i LSK?
    Hans "physical approach" var jo ofte med ræva først så

    Kommentar

    • TomLundby
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 616

      Med nordtveit borte og PSA ute har LSK bare en kjapp midtstopper med tippeligaerfaring, Frode Kippe, som er kjapp i motsetning til hva mange tror. En enkel og grei løsning er da å la han ligge litt bak og sette innpå Riseth til å gå i duellene. Et midtstopperpar som pga det latterlig dyre innkjøpet fra barteland er godt egnet til ca en 10. plass. Dessverre er det også blitt målet i år.

      Kommentar

      • sholen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2009
        • 381

        artig å se at han lykkes....føler at vi bidro en del i utviklingen hans....han kommer til å bli stor.

        FREDRIKSTAD (VG Nett) Håvard Nordtveit har allerede tatt Bundesliga med storm, og i London sitter en henrykt Arsene Wenger og følger 19-åringens karriere.

        Kommentar

        • vEgz
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Aug 2006
          • 130

          Vi må være stolte over denne skryten, denne mannen blir en stor snakkis både nå og i fremtiden!

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            Nordtveit og Hangeland bør danne stopperparet når EM-kvaliken starter neste år.

            Kommentar

            • sholen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2009
              • 381

              han bør i alle fall være en backup....wæhler har vel ikke spilt seg bort. Jeg er united fan, men fy søren for et kupp arsenal har gjort med denne mannen. håper arsene wenger er fornøyd med utviklingen han hadde hos oss, og at det ikke bare er noe han sier til norsk presse.

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                Opprinnelig skrevet av Emil B
                Nordtveit og Hangeland bør danne stopperparet når EM-kvaliken starter neste år.
                Hadde vært fantastisk!
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • MedlemNR35
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 905

                  Lenge siden Norge har hatt to spillende midtstoppere, som regel er den ene midtstopperen kun ryddegutt som skal smelle ballen så langt det lar seg gjöre (Wähler, Hagen osv) så det er på tide at vi i Norge begynner å verdsette spillende midtstoppere også.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7054

                    Nordtveit kommer til å bli stor. Dette sa jeg fra første stund. En ro over alt han gjør som man ytterst sjelden ser hos så purunge spillere. Er latterlig at han ikke nevnes som en mann i landslagssammenheng. Han og Hangeland i midtforsvaret er fremtidens vinnerkombinasjon. Tore Reginiussen kan ta seg ei bolle.

                    Vi får håpe Håvard husker oss når han skal trappe ned om 13-14 år. Kanskje vi får se ham i et par sesonger på Åråsen da...
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Vi får håpe Håvard husker oss når han skal trappe ned om 13-14 år. Kanskje vi får se ham i et par sesonger på Åråsen da...
                      Jeg håper han blir lei av den internasjonale fotballkarusellen om en 5-6 år, når han har vunnet CL og erobret verden. Trekker seg litt tilbake med en heftig formue og spiller gratis for Fugla.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • sk-kanaris
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • May 2007
                        • 240

                        Ja Håvard er ett utrolig bra talent som blir en verdensstjerne, er vel den som har inponert meg mest i LSK på mange år.
                        /Ståle

                        http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13271

                          Hasta la vista og so long. En leiesoldat som forsvant, vi er nok bare en linje i cv'en dessverre. Ser aldri ham igjen. Mer spennede er det om vi kan få en eller flere andre Arsenaltalenter på besøk og kanskje enda viktigere: Få sendt noen over på treninger der. Om vi skal utvikle en stall med hurtige teknikere er det dessverre dårlige kår i stallen: Hverken Frode "tømmerstokk" Kippe, Arild "Mentzoni" Sundgot og Espen "rambukk" Søgård har det helt store finterepertoaret å lære bort.

                          Kommentar

                          • holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

                            Håvard er i følge lokalpressen på vei til Borussia Mönchengladbach. Her bør jaggu Sportsklubben kjenne sin besøkelsestid og gi mer enn et hint om at Norges neste stopper-konge skal spille på Åråsen.

                            Håvard, jeg jobber nå med mange av dine gamle lærere og samtlige bekrefter at du har peiling, kom hjem - hjem til Åråsen! Om ikke så må du løpe maraton i skogen med Svein, og denne taper du lett, selv om Svein har bikka 60 med god margin!

                            Når alt det er sagt, det jeg så av deg i LSK-drakt gjorde meg glad i deg! Håvard, vær så snill!

                            Link til hele saken: http://www.h-avis.no/sport/nordtveit...ssia-1.5899482
                            Hilsen Anders

                            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                            Kommentar

                            • Xavi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 1275

                              Trudde Håvard skulle til LSK jeg nå som jeg så denne tråden bumpet. Ble skuffet

                              Men samtidig gir det meg håp!
                              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                              Anders, Tidligere styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • *46*

                                Å tro at Håvard returnere til LSK, er like sannsynlig som at en ved navnet Claus returnerer som reservekeeper.

                                Kommentar

                                • ragnarrock
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 937

                                  Håvard er altfor sulten til å ville komme tilbake til tippeligaen før han må, og alt for god til å måtte gjøre det enda...
                                  Desverre, jeg har UTROLIG sansen for gutten, midstoppper er vel det han foretrekker, høyreback hos oss, og defensiv midt i tyskland vel.. poteter er knall!
                                  skulle likt en med hans smartness og silkefot i søgård rollen, desverre ikke så mange sånne i fotballen. Han kommer nok ike tilbakke til oss igjen før han evnt nærmer seg å bli pensjonist... meeeeeen, for all del, verdt et forsøk!
                                  *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                  -RagnarRock-

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎