2. runde i cupen: Strømmen 2010 - Lillestrøm Onsdag 27. mai kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    Opprinnelig skrevet av knut
    Det var nok onside ja

    MARGINER!
    Btw

    Skulle vært moro og sett dagens dommer på Stadio Olimpico, i stedet for Strømmen Stadion. Hadde fått Øvrebøs innsats til å bli en historisk parentes

    Kommentar

    • ErikB
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 360

      Det gule til Edwin så riktig ut. Skammelig!
      Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        1977: 1. runde IL Sparta-LSK 0-1
        1978: 1. runde Flisa IL-LSK 0-1
        1981: 1. runde Lørenskog-LSK 0-2, 3. runde Strømmen-LSK 0-2
        1985: 1. runde Lørenskog-LSK 1-1 (0-10 i omkampen)
        2007: 1. runde Flisa IL-LSK 3-6

        Jeg tar det som et godt tegn at vi sliter litt i tidlige cuprunder også i år.

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          Opprinnelig skrevet av Torolf
          1977: 1. runde IL Sparta-LSK 0-1
          1978: 1. runde Flisa IL-LSK 0-1
          1981: 1. runde Lørenskog-LSK 0-2, 3. runde Strømmen-LSK 0-2
          1985: 1. runde Lørenskog-LSK 1-1 (0-10 i omkampen)
          2007: 1. runde Flisa IL-LSK 3-6

          Jeg tar det som et godt tegn at vi sliter litt i tidlige cuprunder også i år.
          Håper du har rett. Vi har forresten møtt Strømmen på bortebane i cupsammenheng to ganger tidligere. I 1981 vant vi hele driten, og i 2005 kom vi også til finalen. Tredje gången gilt?

          Kommentar

          • janmarius
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Jul 2007
            • 3

            Opprinnelig skrevet av knut
            Får håpe Henning B fikk tatt opp kampen, så han kan vise til skremmsel.

            Jævlig kamp. Vi var like deilige å se på som Strømmen spiller'n som dreiv å spøy.
            Ja akkurat det må jo ha vært eneste høydepunktet under kampen. Se Søgård måke ballen i nøttene på Strømmenspilleren.

            Kommentar

            • holmiz
              The kjøkken-kanariz
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6064

              Det er veldig enkelt å påpeke hva som var håpløst i kveld:
              • Amatørmessig av NøFF å legge cuprunden til samme dag som finalen i champions league.
              • Amatørmessig av LSK å ikke grisebanke det jævla møkkalaget fra møkkastedet strømmen (med liten s) som kun har et storsenter og en rundkjøring å vise til.
              Hilsen Anders

              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Jepp, håper vi klarer å overtale ham om at Norge og Lillestrøm er stedet for ham å bli minst et par sesonger for å polere ham til en diamant verdt flere titalls millioner kroner. Er vel PL som er målet hans og en storklubb der, han har allerede nevnt tempoet i norsk fotball, og slik sett er dette en god forberedelse for ham.

                Men jeg frykter vi ikke får mulighet til å bygge et lag rundt ham.
                Den muligheten finnes der nå, den. Så istedenfor å være fornøyde med å ha hentet en suksess-spiller, burde laget nå se om de kan finne flere som kan forsterke klubben for en like rimelig penge som Nosa. Klarer man det, vil det heller ikke være noe problem å selge en spiller eller to ila sommeren.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • Kanarifugl84
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2007
                  • 2319

                  Latterlig av oss å være i nærheten av å tape denne kampen, da strømmen brenner i "tverra" rett før ordinær full tid. Allikevel så latterlig deilig at vi snyter de rød/grå for straffekonk etter 118 min. Haha, i etterkant en deilig måte å slå "lillebror" ut av cupen på.

                  Tribunedelen var preget av masse frustrasjon, masse gratispassasjerer og en, etterhvert, herlig dose kreativitet.

                  Kommentar

                  • Arind
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2006
                    • 459

                    kommet hjem etter noen pils til CL kamp og så Barca vinne fortjent.....og da slår det meg at det er et hav forskjell i standard her.
                    Vi vant denne kampen åpenbart fortjent, men greia er jo at vi lar Strømmen komme til. Det er dette som har vært gjennomgående...vi lar motstander få komme til og spille sitt spill........
                    Strømmen hadde alle mann i forsvar og håpet på en og annen åpning, som de fikk på den berømte fjøla.
                    Kantspill var fraværende til Arildo og Johnsen ble bytta inn og Mykle løp stort sett rett inn i 4 forsvarere som var 30cm høyere enn han.
                    Vi vant kanpen på mer bevegelse og spill fra kant til slutt, men det bør ringe noen bjeller om hvor spillet sitter, og hva som defiinitivt ikke funker.......
                    Ullevål 2009 :twisted:
                    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                    Kommentar

                    • scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

                      Takk Nosa! Digger at du setter pris på fansen og alltid feirer med oss. Vår nye Gud løp nesten like langt som Søgård, etter goalen på Brøndby stadion i 05. Raset i dag ble jo nesten legendarisk, gjerdet fikk seg i alle fall en trøkk 16.

                      Cupen den skal hjem!

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        Hva skal vi si om returen til Otto på målet? For meg virker det som at han kunne slått den til corner eller ut til siden. Ser vel ut som at han prøver å holde den, men misser.

                        Kommentar

                        • Canário
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1471

                          Sliteseier. I det minste fikk vi trent på mye angrepsspill, og Bjørkøy fikk dødballtrening for en hel uke. Det var mye bra kombinasjoner som er mer verdt enn formasjonstrening. Det siste målet var herlig. Endelig slipper Edwin ballen i riktig tidspunkt. Med litt "offsidetrening" vil han bli en meget god han også. Nosa viser igjen klasse, og jeg er framfor alt imponert over løpskapasiteten hans, i tillegg til å ha mye fotball i seg. At motstanderen kommer til noen muligheter er normalt når de ligger som de gjør. Sånn er det bare, noen sjanser sitter, andre gjør det ikke, og vi skulle også holdt nullen. Baklengsmålet var billig. Å forvente at vi skal levere helt perfekte kamper, det blir litt utopi. Fortjent som bare det, men det ble mer spennende enn det jeg hadde håpa på...

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av KFL41
                            Hva skal vi si om returen til Otto på målet? For meg virker det som at han kunne slått den til corner eller ut til siden. Ser vel ut som at han prøver å holde den, men misser.
                            Lurte også fælt på denne returen før i tråden her, og ble ikke imponert da jeg så den på TV. For meg er det mer av den typen keeperspill som i sum bidro til at han mista plassen sin i utgangspunktet. Ingen skikkelig tabbe, men usikker opptreden og man sitter igjen med følelsen av at det er noe han burde tatt seg av på en bedre måte. Ikke matchvinnertypen et lag som sliter trenger bakerst.

                            Vi klarer jo simpelthen ikke å holde nullen!

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              Må si jeg er meget lettet men også pinlig berørt etter kampen i går. Forferdelig og ikke evne å slå et 2. div. lag på ordinær tid. Igjen slepper vi inn mål! Hva er det som feiler denne gjengen? Trodde pila hadde snudd nå så derfor hadde jeg ærlig talt forventet noe annet mot en slik motstander som Strømmen. Når det i tillegg viser seg at Strømmen ble fratatt et mål som aldri var offside blir jeg ikke akkurat mer imponert. Det er tydelig at bunnivået vårt det er dypt og der er vi altfor ofte. På grensa til uakseptabelt spør du meg!
                              Last edited by Roll75; 28.05.2009, 11:16.

                              Kommentar

                              • erikh
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2008
                                • 443

                                Lilleström vinner ALDRI stort i cupen, sånn har det alltid värt og sånn vil det alltid väre. Det eneste som betyr noe nå, er at vi er videre og er med i kampen om pokalen. At vi har unge afrikanere på topp som får smake på litt samspill og gode opplevelser, er en kjempebonus. Nosa har etterhvert fått skikkelig flyt, og det kan bli gull verdt.

                                lilleström gjorde akkurat nok til å gå videre, og har nå vunnet de siste tre kampene de har spilt.

                                Sekspoengsmatchen mot Lyn på mandag kommer til å innebäre noe seriöööös hjertebank for mitt vedkommende...grue-gleder meg som en unge.

                                Kommentar

                                • Rune
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2008
                                  • 1229

                                  Opprinnelig skrevet av Roll75
                                  Må si jeg er meget lettet men også pinlig berørt etter kampen i går. Forferdelig og ikke evne å slå et 2. div. lag på ordinær tid. Igjen slepper vi inn mål! Hva er det som feiler denne gjengen? Trodde pila hadde snudd nå så derfor hadde jeg ærlig talt forventet noe annet mot en slik motstander som Strømmen. Det er tydelig at bunnivået vårt det er dypt og der er vi altfor ofte. På grensa til uakseptabelt spør du meg!
                                  Forskjellen på tippeligaen og 2.divisjon er ikke så latterlig stor. Ihvertfall ikke dersom 2.divisjonslaget har alt å vinne og tippeligalaget har alt å tape, som tilfellet var i går.

                                  Gutta gjør jobben og vinner. De har faktisk vunnet tre kamper på rad nå. På grensa til akseptabelt spør du meg!
                                  "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                  Kommentar

                                  • Roll75
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 834

                                    Opprinnelig skrevet av Rune
                                    Forskjellen på tippeligaen og 2.divisjon er ikke så latterlig stor. Ihvertfall ikke dersom 2.divisjonslaget har alt å vinne og tippeligalaget har alt å tape, som tilfellet var i går.

                                    Gutta gjør jobben og vinner. De har faktisk vunnet tre kamper på rad nå. På grensa til akseptabelt spør du meg!
                                    Jo da. Men gutta våre har det å spille fotball som jobb. DET ER JOBBEN DERES! Så kan du spørre hvor mange av gutta på Strømmen som tjener nok til å leve av fotballen. Du bør da kunne se større forskjell på laga.

                                    Kommentar

                                    • morten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2156

                                      Dette var jo bare lekestue. Artig for Strømmen det her, men de er nok litt for små..

                                      Vi har noe på gang, vinner gang på gang, vi er lsk!
                                      Badekar
                                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        Opprinnelig skrevet av Rune
                                        Forskjellen på tippeligaen og 2.divisjon er ikke så latterlig stor. Ihvertfall ikke dersom 2.divisjonslaget har alt å vinne og tippeligalaget har alt å tape, som tilfellet var i går.

                                        Gutta gjør jobben og vinner. De har faktisk vunnet tre kamper på rad nå. På grensa til akseptabelt spør du meg!
                                        Forskjellen på 2. div og TL burde vært mye større enn hva den er, men det beviser at TL virkelig er en av de absolutt svakeste ligaene i Europa. Strengt tatt så driter jeg i det, for det er vår liga, og LSK er vårt lag, men det er synd i den forstand at ingen norske lag vil reise på eventyr i Europa på lang lang tid.

                                        Med tanke på ressursene TL-lagene har tilgjengelig burde forskjellen vært vesentlig større til 2. div og vesentlig mindre til de store ligaene, men det er den dessverre ikke.

                                        Det sagt, det er ikke mange år siden ett 2. div lag spilt den franske cupfinalen.
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13241

                                          Ærlig talt. Dette var gjennomgående spill mot ett mål, hvor LSK beklageligvis sløste med sjansene. I andre omgang hadde strømmen 1. stk sjanse (tverrliggeren), resten av tida var det kanonade mot strømmenmålet. Et par av gutta hadde IKKE dagen i går, ellers var forsvaret vårt bunnsolid. Med 10 mann i forsvar som sparket vekk ballen så 2010 tilsynelatende solide ut, men de hadde selvfølgelig ikke overlevd i eliten på klareringer og å slå ballen over sidelinja.

                                          Får håpe at LSK sløste seg ferdig for sesongen i denne kampen, og at avslutninger på blank gåll o.l. går inn resten av sesongen istedet for å bli måkt 20 meter over.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎