2. runde i cupen: Strømmen 2010 - Lillestrøm Onsdag 27. mai kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • erikh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2008
    • 443

    Opprinnelig skrevet av bjarmann
    Men hvis vi var slitne mot Sandefjord er vi hvertfall det nå, og mot Lyn. Trengte ikke disse ekstraomgangene

    ...hvis LSKs spillere ikke klarer å restituere seg skikkelig fra onsdag til mandag, da kan de faen meg slutte med toppidrett!!! Som en småfeit astmatiker som har begynt å trene igjen, kan jeg si at når selv ikke jeg merker en töff treningsökt etter to dagers hvile, så burde toppidrettsutövere faen meg klare seg på FEM dager!! Det her burde virkelig ikke ha noe å si.

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      Synes det er forferdelig mye sutring i denne tråden. Vi sørget for at Strømmen forsvant ut av cupen. Bedre kan det ikke bli for en ekte Fugla-fan!
      Vi møtte trolig ett av landets tre beste 2. divisjonslag, som i tillegg hadde en enorm motivasjon og dessuten to taktisk gode trenere med erfaring fra toppnivå både som spiller og trener.

      Mange Tippeligalag slet minst like mye som oss. Sandefjord røk ut, Tromsø lå under mot Stålkameratene til det var spilt 88 minutter og 20 sekunder, Fredrikstad scoret seiersmålet mot Drøbak på overtid, Rambekk sørget for 2-1 til Odd mot Kjelsås i det 90. minutt, Viking hadde trøbbel mot Ålgård (seier 3-2) osv...

      Slik er cupen, slik har den alltid vært.
      Fugla er videre, vær glad for det!
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
        Synes det er forferdelig mye sutring i denne tråden. Vi sørget for at Strømmen forsvant ut av cupen. Bedre kan det ikke bli for en ekte Fugla-fan!
        Vi møtte trolig ett av landets tre beste 2. divisjonslag, som i tillegg hadde en enorm motivasjon og dessuten to taktisk gode trenere med erfaring fra toppnivå både som spiller og trener.

        Mange Tippeligalag slet minst like mye som oss. Sandefjord røk ut, Tromsø lå under mot Stålkameratene til det var spilt 88 minutter og 20 sekunder, Fredrikstad scoret seiersmålet mot Drøbak på overtid, Rambekk sørget for 2-1 til Odd mot Kjelsås i det 90. minutt, Viking hadde trøbbel mot Ålgård (seier 3-2) osv...

        Slik er cupen, slik har den alltid vært.
        Fugla er videre, vær glad for det!
        I tillegg hadde vi vel nærmest tresifret antall målsjanser. Vanligvis setter vi nok 2-3 flere av de sjansene, og da hadde saken vært veldig grei. Men 2-1 holder!
        ..................

        Kommentar

        • ja vel
          I karantene
          Ferskenpels
          • May 2009
          • 3

          Men det var jo veldig morro at de klarte å vinne da.:twisted:

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Passer kanskje ikke her men.....

            Asker leder 1-0 til pause mot NIL-Trysil. Holder det seg får vi nok en bortekamp.


            EDIT: 3-1 til Asker. 10 min igjen.
            Godset ligger under 3-1 for Bærum .
            Last edited by Uwes disippel; 10.06.2009, 18:37.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13241

              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              og dessuten to taktisk gode trenere med erfaring fra toppnivå både som spiller og trener.
              Denne skjærer i øynene, jeg MÅ protestere: Petter Niding har aldri spilt på øverste nivå. Skjetten, Ullern og Strømmen kvalifiserer rett og slett ikke.

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                Thomas B har spilt på toppnivå, Petter N har trent på høyeste nivå.
                Det var det jeg mente...
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13241

                  Det blir også feil. Søpla er langt unna "høyeste nivå". Her begår du blemme etter blemme. Dessuten tror jeg at til og med klansapene vil bestride at Petter Niding gjorde særlig til trenerjobb.- den stillingen i søpla består vel av å stå i svingdøra og dele ut håndklær til de 15-20 spillerne som kommer og går i løpet av året?

                  Uansett: Jeg setter en strek over det hele. Forstår at et øyeblikks seiersglede medførte at lommemannen snek seg med på Valentinerballet.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎