Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

2. runde i cupen: Strømmen 2010 - Lillestrøm Onsdag 27. mai kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ser ut til at LSK har hatt 3-4 sjanser alt i 2. omgang, men Mykle ganger 2 og Nosa har bommet...

Comment

• Virker som vi er ALTFOR ukonsentrerte forna mål....
      Wenche Myhre

Comment

• Opprinnelig skrevet av Dole Vis post
        Rekdal er ingen dårlig tipper.
        Haha, der ga du meg en GOD latter! Har du sett noen av de tipsene han har gulpet fram tidligere i år? At mannen får lov å gi folk tippetips på riksdekkende tv er intet mindre enn en stor skandale...

Comment

• Opprinnelig skrevet av Bolsen3 Vis post
          Haha, der ga du meg en GOD latter! Har du sett noen av de tipsene han har gulpet fram tidligere i år? At mannen får lov å gi folk tippetips på riksdekkende tv er intet mindre enn en stor skandale...
          Han treffer bra denne runden:twisted:

Comment

• Sundgot inn for Tokstad

Comment

• Arildo er på plass! Tokstad ut.
              Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

Comment

• Opprinnelig skrevet av KFL41 Vis post
                Sundgot inn for Tokstad
                En suser eller to fra Sundgot skal man ikke se bort ifra

Comment

• En tier på at legenden avgjør kampen.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Comment

• Fra RB;
                    Det første Sundgot gjør er å plante støvelen i trynet på Skogseide. Forsvarsspilleren kommer seg på beina etter uhellet.

Har hvertfall bidratt med noe bra alt...

Comment

• Frustrerende. 20 min igjen. Hvorfor gjøre det så spennende?

Comment

• Opprinnelig skrevet av Kanariz Vis post
                        Han treffer bra denne runden:twisted:
                        Skulle vel bare mange så mange lapper han har bommet på. Skal vel ikke så mye til før lappen hans ryker i dag og, en LSK scoring på slutten nå er vel ikke usannsynlig, og Barca-United er ingen bankers det heller for å si det mildt...

Comment

Frustrerende. 20 min igjen. Hvorfor gjøre det så spennende?
                          Veeeldig frustrerende... Fikk akkurat melding av en kompis, jevnt, kan vippe begge veier.. Det er flaut.. Men nå er det jo sånn at lillebror alltid vil spenne musklene ekstra i sånne oppgjør.. Får håpe det vipper vår vei for helvete.. :neutral:
                          Wenche Myhre

Comment

Frustrerende. 20 min igjen. Hvorfor gjøre det så spennende?
                            Man har vel ikke noe valg når man ikke er bedre...

Comment

• Lukter ekstraomganger...

Comment

• Blir kjipt å dukke opp på jobben imorgen med tap over Strømmen i cupen

Comment

• Æsj, det tegner seg igjen et bilde av at vi ikke har et godt nok lag til å spille ut antatt svakere motstand. Ferdighetene finnes, men i spillere som trenger mer tid. Kamper som dette blir veldig avslørende på hva vi mangler. Stabæk sliter i TL, men kjører over et annet andredivisjonslag i form.

Comment

• Ekstraomganger............ Hva skal man si?!!! Håpløst.

Comment

• Hælvete da, kan det være så forbanna vanskelig...
                                      Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

Comment

• Rammetreff for strømmen

Comment

• Ikke at det hjelper oss noe men flere enn oss som sliter. Odd scora vinnermålet på overtid mot Kjelsås. Hvilke div ligger Kjelsås i?

Comment

Working...
                                          X