Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

2. runde i cupen: Strømmen 2010 - Lillestrøm Onsdag 27. mai kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd 2. runde i cupen: Strømmen 2010 - Lillestrøm Onsdag 27. mai kl. 18:00

Ja så ble det 2010 da. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Bli slått ut av de er toppen av nederlag.

Alle mann til Strømmen kunstgress!
    Kanarifugla flyr høyt i år!

Opprinnelig skrevet av iL Vis post
    Ja så ble det 2010 da. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Bli slått ut av de er toppen av nederlag.

Alle mann til Strømmen kunstgress!
    jaja, ikke veldig overraskende. Etter å ha sett LSK mot østsiden, og Strømmen mot LSK2 så må LSK heve seg betraktelig om de skal ha noen sjans!
    Kim
    Styremedlem KFL

Comment

Faen hvis vi skulle bli slått ut av Strømmen...
      Det ville toppet all annen motgang vi har hatt siste to sesongene.

til og med ansettelsen av Judas.

Nå ble jeg veldig pessimist føler jeg.

Håper selvfølgelig på en seier her!
      Gi alt, stå på LSK

Comment

Kommer ikke til å mangle en promille på gløden til strømlingene, så her er det 110% skjerping som gjelder!

Comment

Blir vel litt feil å svartmale allerede. SAtser på at de møter et revitalisert LSK som spiller dem helt inn i kondomeriet på storsenteret.

Comment

Denne kampen MÅ og SKAL vinnes.
            Man taper bare ikke mot Strømmen..

Comment

Faen i helvete,nesten så jeg avbestiller syden turen bare pga av denne kampen. Håper alle som kan møter opp her og at strømmen ryker på hode og ræva ut av cupen....Kjenner at hatet til strømmen er nesten like stort som hatet til vif.:evil:

Comment

Takk og farvel. Jeg velger å ryke ut for Vif fremfor Strømmen 10 av 10 ganger.

Jaja, en forsmak på neste sesong dette..

Comment

Maken til negativitet da.

Comment

Hater strømmen!

Comment

Velger heller å tape mot VIF i cupen.. Dette er kun grunnet mindre mobbing!
                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Comment

Selv om vi skulle vinne denne, så gjenstår ETT begredelig faktum: Betydelig tilskudd i strømmens klubbkasse.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Comment

Takk for NFF for og legge opp kampen på samme dag som CL finalen.
                          Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Comment

Opprinnelig skrevet av Superstefan Vis post
                            Det skulle vel bare mangle? Er tross alt NFF det er snakk om
                            Heldigvis rekker jeg hjem selv..
                            If you're not living on the edge, you take up too much room!

Comment

Opprinnelig skrevet av andersmm Vis post
                              Selv om vi skulle vinne denne, så gjenstår ETT begredelig faktum: Betydelig tilskudd i strømmens klubbkasse.
                              Strømmen stadion har vel ikke møteplikt over seg. Jeg er så heldig at jeg er langt inne i dypeste skogen med en 12.7 MØR og langt unna Strømmen stadion denne dagen.

Comment

Opprinnelig skrevet av Superstefan Vis post
                                Flott. Da får vi håpe at folk flest glemmer denne kampen og heller velger CL-finalen.

Opprinnelig skrevet av sniper Vis post
                                Strømmen stadion har vel ikke møteplikt over seg. Jeg er så heldig at jeg er langt inne i dypeste skogen med en 12.7 MØR og langt unna Strømmen stadion denne dagen.
                                LSK kunne trengt deg og børsa di på stadion.

Comment

Plankekjøring

Selv om vi p.t ikke er i veldig god form tror jeg allikevel vi er et klart bedre lag enn Strømmen. Det laget vår mangler er samhandling og jeg tror vibare blir bedre og bedre for hver dag som går hvis vi nå klarer oss uten flere skader. Husk også at de fleste av de skadede spillerne er tilbake inne denne kampen så dette blir plankekjøring... 4-0 til LSK.
                                  Fugla Forever

Comment

Hvis vi på ett eller annet vis klarer å tape for innavlmøkka, bør samtlige spillere som er under kontrakt med klubben, få sparken på flekken.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Comment

Opprinnelig skrevet av sniper Vis post
                                      Kan vi håpe på noen grove sleiv skudd som sneier innom strømmen stadion og treffer di 10 strømmen patriotene som er der.:twisted:

Comment

Opprinnelig skrevet av andersmm Vis post
                                        Det er vel en stadion det fortsatt er mulig å snike seg inn på?
                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

Comment

Working...
                                        X