Hvem burde LSK bygge laget rundt..

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mic
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2004
    • 120

    Spørsmål Hvem burde LSK bygge laget rundt..

    Syntes nå LSK må se ann hvem de skal beholde til neste sesong og bygge laget rundt. Ikke bra med så mye endringer på laget hele året.. Og ja, jeg vet at det har vært store skadeproblemer. Mener bare at vi må ha noen bautaer i hver ledd, som sås i alltid skal spille og styre lagdelene..

    Mitt forslag, Forsvar: Kippe, Midtbane: Sørgård/Bjørkøy, Spiss: Edwin eller Sundgodt.
    Edwin tror jeg faktisk vil bli en stjerne på åråsen når han får spilt over en hel sesong.
    Min mening er at de spillerne som ikke står i stil til denne lagoppstillingen må vurderes å byttes ut. Tror det er viktig å ha en fast stamme. Ser jo det fra flere andre storlag i Europa også.
    PS: Hadde godt sett at vi fikk en ny "Runar Kristinson" type på midtbanen også.
    The dubble i 2014
  • mats
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 621

    #2
    kippe, eriksen,nosa, edwin tror jeg blir sentrale spillere neste år...

    eriksen har gjort det mye bedre enn jeg trodde.
    om han overbeviser neste år er han på landslaget

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      #3
      Opprinnelig skrevet av Mic
      PS: Hadde godt sett at vi fikk en ny "Runar Kristinson" type på midtbanen også.
      Slike typer finner man desverre alt for sjeldent!
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • Mic
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Nov 2004
        • 120

        #4
        Ja desverre.. Hadde ikke skadet med en ny Ståle S heller da..
        The dubble i 2014

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          Dette laget kan glemme alt som heter sportslig suksess för det faar inn en dyktig, offensiv sentral midtbanespiller.

          Det er aldeles utrolig at sportslige ledere ikke ser dette.

          Skal man virkelig sikte mot stjernen, saa ta ogsaa med en solid venstre ving og en ny midtstopper.

          Riseth, Essediri, Occean kanskje til og med Kiko, Sundgot, Björköy - ut.
          Spillere uten fart og/eller vilje kan dra et annet sted.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2127

            #6
            [QUOTE=Mic;362172]Syntes nå LSK må se ann hvem de skal beholde til neste sesong og bygge laget rundt. Ikke bra med så mye endringer på laget hele året.. Og ja, jeg vet at det har vært store skadeproblemer. Mener bare at vi må ha noen bautaer i hver ledd, som sås i alltid skal spille og styre lagdelene..

            Mitt forslag, Forsvar: Kippe, Midtbane: Sørgård/Bjørkøy, Spiss: Edwin eller Sundgodt.





            Hææ...... Bygge opp laget rundt Søgård/Bjørkøy og Sungot ?????
            Vi har kun 1 midtbanespiller med potensiale DD, og det er Nosa.Og Tokstad er et spennende talent.Resten av stallfyllet er nesten ubrukelige.Edwin er den klart met spennede spissen vi har,Sungot er grei å ha i stallen,og det er det. OO må vi kvitte oss med fortest mulig.Mulig vi får noen hundrelapper for han,men lønnskostnadene på han er jo store,og de penga trenger vi til noen andre.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #7
              De spillerne klubben bør satse på videre er selvsagt den typen spillere som "den moderne fotball" krever... dvs at de spillerne som ikke har fart, ballbehandling og løpskraft (holder ikke med 1 eller 2 av 3) kan se seg etter andre klubber.
              Helt enig med trådstarter at det bør ryddes opp etter sesongen, gjør det grundig slik at vi slipper enda en sesong med stallen full av spillere som ikke holder mål.
              De yngste gutta i stallen fortjener alle mann ett år til syntes jeg, alle som en har vist noe av det som bor i dem og det er flere som KAN bli skikkelig gode. Såpass billige i drift at de tilsammen neppe koster mer enn den jevne benksliter....
              Ellers så syntes jeg flere av de etablerte har surret seg bort denne sesongen, pluss på med ræva resultater sist sesong også, så har man kjøtt nok på beinet til å ta ett ryddesjau. Hvem som bør gå og hvem som kan bli er det vel litt tidlig å si noe om, resten av sesongen vil nok vise oss hvem vi kan stole på når det gjelder å gå i krigen og sikre plassen.
              Skulle ønske vi fikk se Andre Hansen i målet fast fra seinest neste år, laget trenger en skikkelig sjef bak der!

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎