Hvilke spillere går i neste vindu ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    #61
    Opprinnelig skrevet av Ola
    Om han krever 1mill+ så mener jeg klubben bør la han gå. Helt uaktuellt å måtte selge mer av Åråsen for å lønne spillere, dette håper jeg de forstår i kontorene.
    Selvfølgelig krever han ikke 1mill+. Han forstår markedet og han er nok orientert om økonomien til LSK (tilogmed KFL forumet vet at LSK sliter hardt). Kommer rett og slett an på hva han vil.
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      #62
      Jeg tror det er viktigere for Sundgot med spilletid, og med 2-3 av de største spisstalentene vi har i Norsk fotball i stallen, så kan det bli vanskelig i årene fremover tror jeg.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13271

        #63
        Morsomt at Sundgot alltid er i søkelyset til andre klubber på spissjakt. Må være vanskelig å forklare dette for Sundgot-kritikerne.

        Kommentar

        • norskpoker
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 399

          #64
          Opprinnelig skrevet av reka
          Morsomt at Sundgot alltid er i søkelyset til andre klubber på spissjakt. Må være vanskelig å forklare dette for Sundgot-kritikerne.
          Må være godt for menigheten å kunne konstruere noen lyspunkter for guden deres når alle andre ser at mannen har vært rævva i lang tid.

          Kommentar

          • Pingla
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 364

            #65
            Opprinnelig skrevet av norskpoker
            Må være godt for menigheten å kunne konstruere noen lyspunkter for guden deres når alle andre ser at mannen har vært rævva i lang tid.
            Alltid nyttig med innsiktsfulle og avmålte innlegg.

            Sannheten kan muligens være den at Sungodt har bidratt godt over mange år, selv om enkelte av prinsipp annser det som en umulighet, men at han nok ikke har vist sin beste form utover sesongen (på linje med flere andre).
            ¯\_(ツ)_/¯

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13271

              #66
              Opprinnelig skrevet av norskpoker
              ... når alle andre ser at mannen har vært rævva i lang tid.
              "alle andre" inkluderer tydeligvis ikke ledere og trenere i eliteserien. Mange av disse ville trolig mistet jobbene sine om de omnipotente geniene her inne hadde meldt seg til tjeneste.

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #67
                For å si det sånn: jeg har ikke veldig lyst til å se Marcus Pedersen bli servert av Legenden på Åråsen neste år!
                Knurr...

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Leif A
                  For å si det sånn: jeg har ikke veldig lyst til å se Marcus Pedersen bli servert av Legenden på Åråsen neste år!
                  Marcus Pedersen er neppe i godset neste år.. Vi kan jo håpe at han er der, men er vel andre klubber som står klare med penga så fort han er skadefri.

                  Odd selger jo kanskje den lange slampen sin, så da skal man ikke se bort i fra at de ringer også...

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #69
                    Kopierer inn innlegget mitt fra Nyhetstråden;

                    RB Papir melder i dag at Arild Sundgot er tilbudt en 2 års kontrakt med klubben! Det har ikke kommet noen formelle henvendelser på han fra hverken strømsgodset eller andre klubber.. En viktig kontinuitetsbærer melder Bjarmann, som også nevner at Sundgot blir en meget viktig spiller for klubben dersom noen av de yngste skulle bli solgt!
                    Sundgot sier at tilbudet er dårligere enn hva han har, men at LSK alltid har hvert førstevalget hans og at han skal tenke nøye gjennom det ett par dager.

                    Bjarmann melder også at BBS er tilbudt ny kontrakt, spilleren selv sier at han ønsker å bli i klubben og at de er i dialog med hans rådgiver om en forlenget avtale.

                    Kiko må vente til han er skadefri og kan bidra til slutten av sesongen før de evt tar en prat om ny kontrakt med sterkt redusert lønn.
                    Dahm og Sadeh skal også opp til forhandlinger etter sesongen!

                    Pål Steffen var nær ved å reise til kongsvinger på utlån, men pga skade ser det nå ut til at han blir i LSK.

                    NB! Marius Johnsen blir ute minst 1-1,5 år pga kneproblemer. Mulig at han ikke kan spille fotball igjen!

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      #70
                      I forhold til hva som står i innlegget mitt over kan vi jo regne med at Sundgot blir i klubben i 2 nye år. LSK er som alltid førstevalget og en redusert lønn må Sundgot på lik linje med Søgård, Essediri og alle andre fotballspillere rett og slett bare leve med. Glam days are gone... Men fortsatt nok cash involvert til at spillerne skal være takknemlig for både lønn og fotballivet generelt!
                      Bjarmann sier jo også at INGEN klubber har kommet med noen formelle henvendelser på Sundgot!

                      Kommentar

                      • TomLundby
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 616

                        #71
                        Såvidt jeg vet kan spiller med kontrakt som går ut om mindre enn 6 måneder fritt underskrive kontrakt med andre klubber. Det trengs dermed ingen henvendelse til LSK for at andre klubber skal kunne forhandle og gjøre avtale med Sundgot. Når det er sagt tipper jeg han blir i LSK.

                        Kommentar

                        • *46*

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av TomLundby
                          Såvidt jeg vet kan spiller med kontrakt som går ut om mindre enn 6 måneder fritt underskrive kontrakt med andre klubber. Det trengs dermed ingen henvendelse til LSK for at andre klubber skal kunne forhandle og gjøre avtale med Sundgot. Når det er sagt tipper jeg han blir i LSK.
                          Hvis de ønsker å hente spilleren i dette vinduet, må det en henvendelse til. Forsto det slik at Godset ønsket Sundgot i dette vinduet.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎