Molde - Lillestrøm, Aker stadion, søn. 6. juni kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1504

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Edwin kommer inn og viser akkurat det resever skal vise, at de kan bidra til å snu kamper! Utfordrer og skaper ting sjæl, nydelig forarbeid til Tarik og det var mer å se også.!
    Fremover bør vel Edwin være et like aktuelt alternativ på kanten som Erling?

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      Opprinnelig skrevet av antikris
      La oss bare håpe Nosa unngår flere suspensjoner..(!)
      Jeg for min del håper at gutta får seg hver sin bitchslap i garderoben. Gjerne etterfulgt av rosende ord for fantastisk opprettholdelse av moral. Så mye pinlig spill og innsats kan ikke kun tilskrives Nosas fravär. I allefall ikke når vi har brukt ham som kant den siste tiden. Sentralduoen var den samme som vi har kjört i det siste, men de brukte jo de förste 45 på å miste ball i livsfarlig posisjon, väre for seint inn i situasjonene og slå pasninger til Molde-spillere. Når Tam kommer inn får vi litt mer pondus og ro. Karim gjör mye rart, og Eriksen er rett og slett dåårlig i dag. Alle presterer langt under par, både individuellt sett og som et lag, inntil det gjenstår 4 minutter. Jeg nekter å tilskrive Nosas karantene skylda for det håplöse spillet vi så i dag. I dag var det fackings feriemodus i 89 minutter. Flaks at vi kun behöver 4 for å pisse på Molde.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Det må være den dårligste TL kampen jeg har sett på flere år; 3-div standard på pasninger, fust med misforståelser og initiativ på linje med hva en finner i en begravelse.

        Kred. til HB for å iallefall forsøke noe... og det virket!

        Dagens højdare var forøvrig spontan-kose-kaos-stemninga på Martins etter 3-3.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          Kvaliteten på spillet i kampen i dag er totalt uinteressant. Om pasningene var på microputtnivå og løpsviljen som Jan Mølbys i 90 minutter betyr ingenting.

          Det eneste som betyr noe i dag i hvordan laget reiste seg og tok hjem ett poeng etter å ha ligget under med 3-0 til det gjensto ett minutt av ordinær tid. Kamper som i kveld skaper vinnerlag, det skaper vinnere og og det skaper nervøse blærer hos alle lag som leder mot oss resten av sesongen.

          Om jeg tar frem krystallkula ser jeg at kampen i kveld vil stå igjen som sesongens desidert viktigste - i dag viste våre menn at de er laget av noe overjordisk og at de kan snu det umuligste til egen fordel.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • vollafugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 978

            Opprinnelig skrevet av superbøffel

            Om jeg tar frem krystallkula ser jeg at kampen i kveld vil stå igjen som sesongens desidert viktigste - i dag viste våre menn at de er laget av noe overjordisk og at de kan snu det umuligste til egen fordel.
            Enig. Kamper som denne og borte mot Start er verdt langt mer enn de 4 poengene de har gitt oss.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av Dole
              Fremover bør vel Edwin være et like aktuelt alternativ på kanten som Erling?
              Jeg håper vi vurderer Edwin før vi benytter Erling når Tarik forsvinner. Håper vi vurderer Ringstad og Bolly også. I tillegg til Gulbrandsen fra Lyn... Kiko også. Og Viktor Grodås og Ohi Omojanfu(?).

              Kommentar

              • runarM
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 565

                I 20 år har jeg hver eneste match vi ligger under med ett mål på overtid proklamert at "vi scorer aldri på overtid uansett, bare drit i å ha noe som helst håp". Mulig dette ble tidvis motbevist i 2001-sesongen, men uansett har det vært noe trygt og fast å klamre seg til.

                Det sykeste jeg har sett som LSK-supporter. 1 poeng er underordnet, følelsen av å komme grusomt tilbake gang etter gang etter gang er uvurderlig.
                runarM

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  Forøvig er verdt å spørre om det har blitt scoret 3 mål like raskt eller raskere enn det LSK gjorde i kveld i en TL match noensinne?

                  Noe for statistikerne her altså.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Kvaliteten på spillet i kampen i dag er totalt uinteressant. Om pasningene var på microputtnivå og løpsviljen som Jan Mølbys i 90 minutter betyr ingenting.

                    Det eneste som betyr noe i dag i hvordan laget reiste seg og tok hjem ett poeng etter å ha ligget under med 3-0 til det gjensto ett minutt av ordinær tid. Kamper som i kveld skaper vinnerlag, det skaper vinnere og og det skaper nervøse blærer hos alle lag som leder mot oss resten av sesongen.

                    Om jeg tar frem krystallkula ser jeg at kampen i kveld vil stå igjen som sesongens desidert viktigste - i dag viste våre menn at de er laget av noe overjordisk og at de kan snu det umuligste til egen fordel.
                    Herlig at vi "nekter" å tape, men vi ligger også likt poengmessig med et lag som nettopp tapte sin femte kamp for året. Prestasjonsmessig er vi for ujevne til å kjempe helt i toppen i år, og nå mister vi i tillegg et kreativt våpen i Tarik. Det som gnager meg er at det tok åtte kamper og ikke usannsynligvis noen poeng før han ble omplassert til en posisjon til det beste for både ham og laget.

                    Kanskje Edwin kan bli en ny kantløsning?

                    Kommentar

                    • Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

                      Opprinnelig skrevet av vollafugl
                      Enig. Kamper som denne og borte mot Start er verdt langt mer enn de 4 poengene de har gitt oss.
                      Husker en sesong under Erlandsen. Tror vi putta i siste liten en hel haug med kamper.
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

                      Even Nordlien

                      Kommentar

                      • Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5914

                        Har knapt nok fått igjen pusten. Det er bare en ting å si:

                        89 minutter for glemmeboka og en overtid for historien!
                        Last edited by Stray Cat; 06.06.2010, 23:11. Begrunnelse: Rett skal være rett. 89, ikke 90
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          Opprinnelig skrevet av Dole
                          Fremover bør vel Edwin være et like aktuelt alternativ på kanten som Erling?
                          Absolutt, men mye avhenger jo av hvordan han jobber defensivt.

                          Kommentar

                          • sparwasser
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3185

                            Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Forøvig er verdt å spørre om det har blitt scoret 3 mål like raskt eller raskere enn det LSK gjorde i kveld i en TL match noensinne?
                            Noe for statistikerne her altså.
                            Erik Karlsens legendariske hattrick i løpet av 2 minutter og 30 sekunder mot Mjøndalen i 1977 er i alle fall raskere.

                            Kommentar

                            • mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Kvaliteten på spillet i kampen i dag er totalt uinteressant. Om pasningene var på microputtnivå og løpsviljen som Jan Mølbys i 90 minutter betyr ingenting.

                              Det eneste som betyr noe i dag i hvordan laget reiste seg og tok hjem ett poeng etter å ha ligget under med 3-0 til det gjensto ett minutt av ordinær tid. Kamper som i kveld skaper vinnerlag, det skaper vinnere og og det skaper nervøse blærer hos alle lag som leder mot oss resten av sesongen.
                              Kjekt at Molde går i oppløsning, men jeg håper samtidig at gutta fikk med seg at de har en jobb å gjøre. Det holder nemlig ikke lenge med spill som dette, slike gavepakker blir ikke servert hver gang.

                              1-0 og 3-0 målene er grusomme. Gamle markeringsglipper vender tilbake. Konsentrasjonsløst. Giddalaust. Tåpelig. Framover er det stillstand, kun Tarik flytter seg. Vanskelige alternativer gir pasningsfeil. Attpå til presteres det flere meningsløse feil på enkle pasninger. Det er ikke bra nok, ikke i det hele tatt.

                              Allikevel er uavgjort rettferdig. Molde var ikke gode de heller, selv om det var deres løkke. Godt gjort å lage 6 mål i en kamp med under 10 sjanser.
                              Fugla mot nye høyder

                              Kommentar

                              • ulfpulf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2501

                                Min tyrkiske kollega, som var med og så kampen på Martin's, og som mente han aldri hatt sett noe lignende, tipset meg om at det er opprettet en egen tråd på Fenerbahçes fanforum:

                                3-0 lik mac 90. dakika dan sonra 3-3 oluyor

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                  Min tyrkiske kollega, som var med og så kampen på Martin's, og som mente han aldri hatt sett noe lignende, tipset meg om at det er opprettet en egen tråd på Fenerbahçes fanforum:

                                  3-0 lik mac 90. dakika dan sonra 3-3 oluyor
                                  http://forum2007.antu.com/KonuOkuZiy...ID=15&kID=3029
                                  Bortsett fra at de liker smilefjes i Tyrkia så kan jeg ikke si at jeg skjønte en dritt av den siden... Men kult med egen tråd ;-)

                                  Kommentar

                                  • mooph
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 1496

                                    Tyrkisk forundringstråd, artig! (...selv om heller ikke jeg skjønte det skvett)
                                    Fugla mot nye høyder

                                    Kommentar

                                    • skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

                                      Opprinnelig skrevet av Folke
                                      Bortsett fra at de liker smilefjes i Tyrkia så kan jeg ikke si at jeg skjønte en dritt av den siden... Men kult med egen tråd ;-)
                                      Lot Google-toolbaren oversette siden til norsk, uten å bli et skvett klokere...

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        FY FAEN!!!

                                        Jeg dro på min første bortetur siden Percy og jeg var i Trondheim på begynnelsen av 2000-tallet(jepp, bare jeg som så den kampen, gitt), også fikk jeg servert dette!!! ER DET MULIG!!! Jeg rister av vantro latter enda, dette går jo ikke an?!? Hva i all verden skjedde???

                                        Edwin bør være primærkandidat til å ta plassen til Tarik etter dette. Helt vanvittig innhopp, og ærlig talt, han er jo den fødte ving. Rask, god med ball, råsterk og målfarlig. Hvorfor går du rundt å leker spiss??? Du er jo genial på kant, du sexy, sexy lille hvitsnippneger!!!

                                        Herregud så glad jeg er. Jeg har latteren kilende i halsen og spastiske munnviker, og ord kan ikke beskrive hvor lykkelig jeg er nå.

                                        PS! Jævla hyggelig å hilse på, konversere med og omfavne i vill lykkerus Spntneous, Per Arne, Rønnern, Macho og Gorken. Om det var andre forumskaller jeg ikke fikk med meg at faktisk var nettopp det: Jeg elsker dere også.

                                        PSS! Den myteomspunnede Runke-Roger er en ordentlig kjernekar. Med vanvittig ekspansiv underarmsmuskulatur.
                                        Last edited by Grusom B; 08.06.2010, 12:18. Begrunnelse: Gorken, i alle fall. Ikke gonken.
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                          Edwin bør være primærkandidat til å ta plassen til Tarik etter dette. Helt vanvittig innhopp, og ærlig talt, han er jo den fødte ving. Rask, god med ball, råsterk og målfarlig. Hvorfor går du rundt å leker spiss??? Du er jo genial på kant, du sexy, sexy lille hvitsnippneger!!!
                                          Faktum er at det veller inn gode spisser i stallen. Med Arild, BBS, Ujah, Edwin og Gulbrandsen bankende på döra er det trangt om plassen. Og alle disse er jo for gode til å sitte på benk. Alle kan ikke fortsette å väre spiss, i så fall må opptil flere ut. Edwin la jo pasninger i dag, og pasninga til Tarik er jo genial. Med utsida og gode greier. Godt mulig at han har shapa opp lag- og pasningsspillet sitt. Og i så fall er det bare fett om han kan bekle kant. Det föles som om noen må.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎