Molde - Lillestrøm, Aker stadion, søn. 6. juni kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    Kamptråd Molde - Lillestrøm, Aker stadion, søn. 6. juni kl. 18.00

    Lillestrøm møter søndag Molde til siste seriekamp før VM-pausen. Molde ligger, kanskje noe overraskende, helt nede på tolvte plass med 15 poeng mot våre 22 poeng på fjerde plass. Skal fugla ta VM-pause med bare det ene tapet som kom i serieåpningen? Og hvordan blir laget mot Molde? (Husk at Nosa er ute med karantene etter tre gule).
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    #2
    Regner med at enten Kiko blir flytta ut på kanten og Tam inn sentralt, eller at Knutzon kommer inn på plassen til Nosa. Ellers tipper jeg Berg kjører med de samme spillerne.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Mattias Moström må stå over for Molde pga. tre gule kort.

      Kommentar

      • antikris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 520

        #4
        Ujah bør starte denne kampen.

        Kommentar

        • Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

          #5
          Opprinnelig skrevet av antikris
          Ujah bør starte denne kampen.
          Nå har vel ikke Bergmann Sigurdarson og Sundgot spilt spesielt dårlig i det siste, så det er vel ingen grunn til at det skal Ujah skal starte. Men han helt klart komme inn. Han fjortjener en sjanse snart.

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            #6
            Opprinnelig skrevet av Emil B
            Nå har vel ikke Bergmann Sigurdarson og Sundgot spilt spesielt dårlig i det siste, så det er vel ingen grunn til at det skal Ujah skal starte. Men han helt klart komme inn. Han fjortjener en sjanse snart.
            Enig, han bør helt klart kunne få litt spilletid, sugen på å vise hva han kan. samtidig som komme inn med friske bein når man ser at flere spillere begynner å bli sliten. Bytte litt før spillerne blir så sliten at dem gjør grove feil som kan føre til muligheter for motstander eller til at vi selv ikke klarer å få mål på opplagte sjanser.
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #7
              Pape Paté Diouf og Makhtar Thioune rekker ikke kampen mot oss på søndag:

              Kommentar

              • caLitri
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 634

                #8
                Opprinnelig skrevet av RSP
                Pape Paté Diouf og Makhtar Thioune rekker ikke kampen mot oss på søndag:

                http://www.fremover.no/fotball/elite...cle5139823.ece
                Det er jo virkelig gode nyheter. Begge svært viktige spillere for det offensive spillet til Molde. Med Moström ute også har vi en veldig god mulighet i denne matchen.
                Gi alt, stå på LSK

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #9
                  Molde spiller med disse 3 på midten Mangne Maskara,Holm og Hestad ingen av disse har tempo så nøkkelen ligger i og løpe fra dem på midten.Jeg vil ha en midtbane med Tarik og Erling på kantene.Og så vil jeg ha Espen og Tam i midten.

                  Kommentar

                  • Xavi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 1275

                    #10
                    Faktisk optimistisk foran Molde borte, skjer ikke ofte.
                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13240

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Xavi
                      Faktisk optimistisk foran Molde borte, skjer ikke ofte.
                      Fi**el... øøøh....Molde er jo nødt til å ta seg sammen før eller senere? Om ikke de vil reise seg fra fullstendig skjedeveggskollaps så bør vi ihvertfall forvente noen spede vaginale kramper? Nå har det vært diverse forsøk på selvransakelse i rosenes by, og laget har tilogmed vært på seiltur sammen for å styrke moralen. Mulig vi ser det samme som da vi spilte mot Brann, et tidvis elendig lag som plutselig har bestemt seg for å gi 100 % mot LSK.
                      Tør ikke å spå om utfallet her, men håper på en underholdende kamp på en fin gressmatte i forhåpentligvis strålende vær.

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        #12
                        Faen at ikke nosa kan spille, pga den f... Øvrebø!

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av dollyholly
                          Faen at ikke nosa kan spille, pga den f... Øvrebø!
                          På en annen side, kanskje greit han soner karantene mens Tarik er her.

                          Med alle mulig forbehold om at vi ikke signerer nye spillere, eller forlenger leieavtalen med Tarik.

                          Et LSK uten Tarik og Nosa kan bli ganske tannløs med dagens stall.

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            #14
                            Borteseier!!!
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #15
                              Det er på høy tid med LSK-seier i Molde, men med den historikken laget har på Aker Stadion har jeg ikke veldig høye forhåpninger. Dessverre.
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                #16
                                Har gode minner fra 2001, scoring helt på tampen!

                                Har trua på seier faktisk.

                                Kommentar

                                • erikh
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2008
                                  • 443

                                  #17
                                  LSK har saavidt jeg kan erindre bare en borteseier i aar, og den kom paa grunn av en freak opphenting mot start. Laget har ikke prestert godt paa bortebane, og lar et moekkalag fra Bergen gjoere som de vil i godt over en time. Synes LSK har spilt bare en god bortekamp i aar, og det var paa Laesjhkendal.

                                  Kombinasjonen av at tradisjonsrike TL klubber alltid hever seg mot LSK, no Nosa, og det faktum at vi ikke er spesielt gode borte gjoer at jeg igjen forventer uavgjort.

                                  Krysser fingrene for uttelling, da samene tar tre poeng hver runde, og RBK ikke akkurat heller har fortuna mot seg (les Jarstein som donerer straffe naar ballen er paa andre siden av banen tre minutter paa overtid - utrolig)

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av erikh
                                    LSK har saavidt jeg kan erindre bare en borteseier i aar, og den kom paa grunn av en freak opphenting mot start. Laget har ikke prestert godt paa bortebane, og lar et moekkalag fra Bergen gjoere som de vil i godt over en time. Synes LSK har spilt bare en god bortekamp i aar, og det var paa Laesjhkendal.

                                    Kombinasjonen av at tradisjonsrike TL klubber alltid hever seg mot LSK, no Nosa, og det faktum at vi ikke er spesielt gode borte gjoer at jeg igjen forventer uavgjort.

                                    Krysser fingrene for uttelling, da samene tar tre poeng hver runde, og RBK ikke akkurat heller har fortuna mot seg (les Jarstein som donerer straffe naar ballen er paa andre siden av banen tre minutter paa overtid - utrolig)
                                    Ikke gode på bortebane HALLO .Tap mot aalesund i en kamp vi styrte fullstendig(14-0 i cornere),poeng borte mot Viking,Brann,Rbk,Kil og seier mot Start ja jøss vi er elendige på bortebane gitt.Spiller vi nok en gang uavgjort synes jeg det er dritbra.Lurer på om du hadde sakt det samme om Arild hadde satt straffa mot Viking, og om ikke Dommern ødela for oss i Bergen og på Lerkendal.Nei jeg er av den oppfatning at vi har spilt konge bra borte i år jeg.

                                    Kommentar

                                    • erikh
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2008
                                      • 443

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Ikke gode på bortebane HALLO .Tap mot aalesund i en kamp vi styrte fullstendig(14-0 i cornere),poeng borte mot Viking,Brann,Rbk,Kil og seier mot Start ja jøss vi er elendige på bortebane gitt.Spiller vi nok en gang uavgjort synes jeg det er dritbra.Lurer på om du hadde sakt det samme om Arild hadde satt straffa mot Viking, og om ikke Dommern ødela for oss i Bergen og på Lerkendal.Nei jeg er av den oppfatning at vi har spilt konge bra borte i år jeg.
                                      I snitt drar vi da med oss 1 poeng i hver bortekamp. Seff er det bra, sett i perspektiv av de siste sesongene. Men dette er en helt annen sesong, der mulighetene finnes for aa gjoere enda mer enn saa langt.

                                      Uenig i at vi var klart best mot AaFK, selv om resultatet er misvisende. Viking stilte med reservelaget pga skader. brann er et bunnlag og fulgte opp sin naer fullstendige overkjoersel av oss med aa ryke ut av cupen mot fyllingen for saa aa tape 2-0 mot hoenefoss. ja, dommeravgjoerelsene i bergen var daarlige, altfor mye tillegg og tullete frispark, men da hadde vi latt dem spille paa ett maal i rundt en time, vi fortjente ikke ett poeng engang. Kampen mot RBK var bra, og det var resultatet ogsaa. Mot nyopprykkede nedrykkskandidater som KIL synes jeg man kan forvente 3 poeng, selv borte. 3 poeng i kristiansand var sterkt og en av de morsomste opplevelsene jeg har hatt som fugla supporter.

                                      Hadde vi vunnet i Bergen og Stavanger hadde jeg ikke skrevet innlegget. Men vi gjorde ikke det. Seff skal man se paa prestasjonene, men da maa man se at i Bergen spilte vi dritdaarlig mot et bunnlag, mens Viking matchen strengt tatt ikke var spesielt imponerende mot det som naermest var et 2.lag

                                      Men, bare for aa presisere det, jeg er kjempefornoeyd med sesongen, og er positivt overrasket over laget. Men naar folk forventer seiere paa bortebane, saa mener jeg at man ikke har grunnlag for overdreven optimisme da laget har vunnet en bortekamp i aar.

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5089

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                        Har gode minner fra 2001, scoring helt på tampen!

                                        Har trua på seier faktisk.
                                        Ræræræræræræ, Arne Vidar Moen!

                                        I utgangspunktet tror jeg dette blir vanskelig, og har ikke altfor store forhåpninger. Men det hadde vært usigelig digg med en seier inn i VM-pausen.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎