Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3163

    "Forhåpentlig beholder klubben Erling selv om det er interesse for ham. Jeg har ikke kommet hit for at vi skal selge vår beste spiller"

    Gary Martin til Romerikes Blad, 22. februar

    gilbert

    Kommentar

    • justramekki
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Feb 2018
      • 18

      Opprinnelig skrevet av TomLundby

      Erling har ikke tatt store skritt som fotballspiller. Fart og innsats er og blir hans greie. Mulig han har blitt bedre i garderoben.
      Våre meninger får forbli delte, det er helt greit det. Men jeg kan godt nevne de tingene jeg syntes Erling har tatt store skritt på, de er blant annet overblikk, spillforståelse, teknikk med ball, posisjonsspill (han kan nå bekle flere roller), avslutninger, selvtillit og tro på egne egenskaper, førsteberøring, innlegg og arbeidskapasiteten hans er alltid på topp. Han gir alt. Alltid.

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2857

        Opprinnelig skrevet av justramekki

        Våre meninger får forbli delte, det er helt greit det. Men jeg kan godt nevne de tingene jeg syntes Erling har tatt store skritt på, de er blant annet overblikk, spillforståelse, teknikk med ball, posisjonsspill (han kan nå bekle flere roller), avslutninger, selvtillit og tro på egne egenskaper, førsteberøring, innlegg og arbeidskapasiteten hans er alltid på topp. Han gir alt. Alltid.
        Enig i det meste, bortsett fra avslutninger og førsteberøringer. Der holder han 4. divisjonsnivå. Teknikk med ball er vel også under eliteseriegjennomsnittet. Hadde disse tre punktene vært over gjennomsnittlig eliteseriestandard, hadde han spilt i en større liga forlengst.

        Kommentar

        • Tolgensbakk
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Mar 2018
          • 3

          I et intervju gjort med Vegard Forren på Molde sin facebook side en liten stund tilbake sier han at Erling Knudtzon er den vanskeligste spilleren han har møtt.

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2857

            FIKK STATUETTEN: Erling Knudtzon fikk LSK-statuetten på årsmøtet i klubben. Foto: MORTEN SVESENGEN

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2857

              Kinesiske Henan Jianye er sulten på norske angripere. Først Ohi, deretter Kamera som begge takket nei.

              Hva med å by dem Erling for 50 miller? 20 på ham, og 30 til klubben? Pluss 20 miller i året på Knudtzon, som endelig hadde fått full valuta for Eliteseriens raskeste muskelfibre. Så kunne han kommet hjem til oss igjen om tre år, stinn av gryn og erfaring, avslutta karriere med 2-3 år og litt arvesølv før han kunne siktet seg inn å jobben som Simons etterfølger.

              Noen med gode kontakter østover?

              (Dream on, gamlefar...)

              Kommentar

              • justramekki
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Feb 2018
                • 18

                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                Hva med å by dem Erling for 50 miller? 20 på ham, og 30 til klubben? Pluss 20 miller i året på Knudtzon, som endelig hadde fått full valuta for Eliteseriens raskeste muskelfibre. Så kunne han kommet hjem til oss igjen om tre år, stinn av gryn og erfaring, avslutta karriere med 2-3 år og litt arvesølv før han kunne siktet seg inn å jobben som Simons etterfølger.
                Tja, for den summen hadde jeg ikke hatt noe imot å se han gå! :P Jeg hadde vel ikke hatt noe imot å se hvem som helst gå akkurat nå for 30 mill til klubben. Selvom jeg hadde savnet han personlig, tror jeg nok de 30 millionene kunne gagnet klubben mer enn enhver enkeltspiller, dessverre. Ingenting personlig, og ikke noe vondt ment. Men 30 mill er 30 mill.

                Kommentar

                • vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

                  Må spille spiss. Er ingen venstrekant-spiller. Så får heller Erlandsen vrake Martin eller Lehene Olsen.

                  Kommentar

                  • justramekki
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Feb 2018
                    • 18

                    Opprinnelig skrevet av vermu
                    Må spille spiss. Er ingen venstrekant-spiller. Så får heller Erlandsen vrake Martin eller Lehene Olsen.
                    Tror nok Erling kan bli god på venstrekanten jeg. Igår så virket det som om RBK hadde en plan om å sette han ut av spill. Var ingen som ble taklet så hardt som Erling ble i går. Han ble vel klippa ned 2 ganger i løpet av de første 3 minuttene, slik fortsatte det utover.

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Opprinnelig skrevet av justramekki

                      Tror nok Erling kan bli god på venstrekanten jeg. Igår så virket det som om RBK hadde en plan om å sette han ut av spill. Var ingen som ble taklet så hardt som Erling ble i går. Han ble vel klippa ned 2 ganger i løpet av de første 3 minuttene, slik fortsatte det utover.
                      Tok igjen også ved et par tilfeller. Bodychecka blandt annet Mike Jensen (?) så han fløy halvannen meter. Uten at dommer blåste!
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5092

                        https://www.aftenposten.no/100Sport/...e-251456b.html

                        Dermed ser det ut til at toppscoreren blir på Åråsen, til tross for at han selv skal være interessert i en overgang til Molde.......
                        Vær så snill a Erling, ikke du også.... Jeg blir faen meg oppriktig lei meg.

                        Kommentar

                        • justramekki
                          Juniormedlem
                          Bøffelpromp
                          • Feb 2018
                          • 18

                          Da skjønner jeg litt mer av hvorfor de ikke solgte han hvis de ikke sitter igjen med en krone selv... Men jeg blir bitter og skuffet hvis han går gratis til Molde etter sesongen. Syntes vi burde beholde han videre da han har blitt en såpass viktig del av laget vårt nå - både på og utenfor banen. Uff.

                          Kommentar

                          • Stan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 1064

                            Forbannelsen vil ingen ende ta. Nok en spiller som vil bli gråstein i Norges kjedeligste by...

                            Kommentar

                            • Rune
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2008
                              • 1229

                              Opprinnelig skrevet av Stan
                              Forbannelsen vil ingen ende ta. Nok en spiller som vil bli gråstein i Norges kjedeligste by...
                              Jeg tror du kan ta det ganske med ro. Hadde Knudtzon vært supergira på å gå til Molde hadde det dukket opp i media mye tydeligere enn det gjør nå (ref. Lehne Olsen-saken). Med et år igjen av kontrakten ville det vært rart om han utelukket andre arbeidsgivere enn LSK. Dårlig trekk med tanke på eventuelle kontraktsforhandlinger med LSK i så fall.
                              "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                Dersom Erling har uttalt at han ønsker seg til Molde by, så må jeg si at jeg blir meget skuffet over fyren. Lengst sittende spilleren bak Kippe. Bør ha litt mer følelser for LSK enn som så.
                                Også Molde da... Reis ut Erling, kom deg til Sverige eller Danmark i det minste.

                                Kommentar

                                • rælingen kanaris
                                  Kaptein Reketråler
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 1445

                                  Tar den antagelsen til Romsdals budstikke med en stooooor klype salt ja. Tviler på at Knudtzon vil til Molde, men at han bare ikke har utelukket det.
                                  Custodes
                                  I med og motgang

                                  Kommentar

                                  • Oldtimer
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2011
                                    • 316

                                    Men i går virket han ikke veldig int i å være noe sted? Ble knapt nevnt av kommentator under kampen feks

                                    Kommentar

                                    • Funchaloe
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2011
                                      • 511

                                      Opprinnelig skrevet av Oldtimer
                                      Men i går virket han ikke veldig int i å være noe sted? Ble knapt nevnt av kommentator under kampen feks
                                      Og det tar du som et tegn på at Erling vil til Molde? Se heller på taktikken og B/Gs defensive arbeid som grunnen til at Erling var usynlig.
                                      Custodes
                                      Contra o futebol moderno!

                                      Kommentar

                                      • woodford
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2004
                                        • 162

                                        Noe nytt om ny kontrakt ? Har klubben kommet med et nytt forslag ?

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13243

                                          I følge artikkelen i RB skulle Mesfin og co strekke seg langt hva gjelder betingelser, men ikke aktuelt å sprenge lønnstaket på 70k i månedslønn. Han får vel tilbud i disse dager og etter en tur til Molde i helgen regner jeg med at han takker nei til alt under 100k i måneden derfra. Fint med penger, men man skal jo ha et liv også, er jo bare proff i utlandet eller fengselssoning som kan redde deg vekk derfra. Folk som får besøk fra Molde velger jo gjerne å treffe dem på et utested eller restaurant, da faren for at de søker asyl på estetisk eller humanitært grunnlag dersom de kommer inn i boligen din er høy.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎