Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    Erling, the hart and Soul!!

    Kommentar

    • TomLundby
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 616

      Erling hadde fortjent å få være i Molde nå.

      Kommentar

      • Gjest

        Opprinnelig skrevet av TomLundby
        Erling hadde fortjent å få være i Molde nå.
        Er han ikke med resten av laget i Molde nå da?

        Kommentar

        • Joha
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 314

          Molde er oppskrytt

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4375

            Opprinnelig skrevet av TomLundby
            Erling hadde fortjent å få være i Molde nå.
            Ingen fortjener å være i Molde?
            ..................

            Kommentar

            • CFC1976
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2015
              • 341

              Opprinnelig skrevet av reka
              I følge artikkelen i RB skulle Mesfin og co strekke seg langt hva gjelder betingelser, men ikke aktuelt å sprenge lønnstaket på 70k i månedslønn. Han får vel tilbud i disse dager og etter en tur til Molde i helgen regner jeg med at han takker nei til alt under 100k i måneden derfra.
              Gabrielsen og Lille Bukken trives/trivdes i Molde....



              Kommentar

              • woodford
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2004
                • 162

                Noen som har hørt noe mer ? Erling er det eneste uro momente vi har for tiden, eneste som jobber som fae.... Blir han også borte ser det mørkt ut fremover. Håper han signerer, hadde gitt gode signaler inn i spiller gruppa også tror jeg.

                Kommentar

                • vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

                  Virker tapt fra 1.januar.

                  Fra 1. juli kan Erling Knudtzon skrive kontrakt med hvilken klubb han vil. Spissen har tilbud fra flere, men LSK har heller ikke gitt opp å beholde ham også utover 2018.

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4207

                    "Etter det RB-sporten kjenner til er den norske klubben Molde."

                    Men så dra til helvete da, møkkaklubb! Hater den falske drittklubben så intenst

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1454

                      Opprinnelig skrevet av vermu
                      Ut i fra live-sendingen fra Martins med styre&stell. så kunne det høres ut som om det var en størst sannsynlighet for at han kanskje glapp.. slik jeg oppfattet det i alle fall..
                      Men de ville selvsagt ikke utlukke noe .. ingen ting er avgjort før det er avgjort.
                      Sitatet i Rb setter heller ikke noen endelig sluttstrek: "Knudtzon selv er klar over interessen fra andre klubber, men flere ting taler også for at han vil forlenge LSK-karrieren som startet i 2010."

                      Kommentar

                      • Gjedda
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Apr 2015
                        • 147


                        Jeg anser det som veldig lite sannsynlig at Erling forlenger med LSK. Han vil nok minimum få 50 % mer i lønn hos en annen klubb, og det veier forståelig nok veldig tungt. Sålenge interessen for ham fortsatt er der og han ikke har noe imot å flytte fra Oslo området så forsvinner nok han.

                        Morgendagen tilhører den som er best på å forberede seg på den i dag, og vårt lønnstak var veldig nødvendig å få etablert for noen år tlbake, da klubben var i virkelig dyp økonomisk krise, men hører slik situasjonen er akkurat nå mer til fortiden enn fremtiden. Sportsklubben er i ferd med å bli godt økonomisk skodd. Generelt øker kostnadene for mye, men godt hjulpet av store gevinster knyttet til spillersalg de to siste årene har sportsklubben i denne perioden fått økt egenkapitalen med over 7,7 millioner kroner. I prosent har man økt egenkapitalen med 48 % på de siste 2 årene. Fra knappe 16 millioner kroner til over 23,7 millioner kroner og en egenkapiltalandel som er gått fra knappe 22 % til nesten 32 %. En formidabel styrking av klubbens finansielle stilling med andre ord.

                        Mens reklame og sponsor posten økte fra ca, 2,1 millioner kroner til kr 6,8 millioner kroner i fjor, falt lønnskostnadene med 7 %.Det høres ut som en farbar vei vi er inne i. Jeg frykter at lønnspolitikken vår vil gå mye utover den sportslige biten. Alle skjønner at lønnspolitikken overfor spillerne og de sportslige målene i sportsplanen vanskelig kan la seg forene. Full lønnsstopp og reduksjon for spillerne, mens resten av kostnadene løper noe løpsk? Spørs om det ikke er på tide å justere lønnstaket for spillerne noe opp og heller bekymre seg mer for andre kostnader i tiden fremover. Hva skjer i de år når man ikke reddes av spillersalg eller NM titler?

                        Når Erling forsvinner så får man heller gripe den muligheten som ligger der til å få en mer rendyrket målscorer inn i troppen. Tross alt så har jo det alltid vært en akilleshæl for Erling. Han er i sine beste stunder en særdeles lagnyttig spiller, men han er ingen målsnik. Det er liksom ingen posisjon på banen som er skreddersydd for Erling. Muligens kunne han blitt en veldig god sideback hvis han hadde satset på det tidligere, men hans offensive kvaliteter vil nok for alltid være lidende av at han rett og slett ikke har noen naturlig god teft for å score mål. Han har et veldig variabelt touch på ball, innimellom glimrende touch, men også veldig ofte helt forferdelige ballberøringer. Det vil selvsagt være trist for troppen om en slik fin fyr og god kontinuitetsbærer som Erling forlater skuta, men sportslig sett kan det være en mulighet til å prøve noe nytt som er mer konstruert for å lage mål.

                        Kommentar

                        • Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3499

                          Morsomt å lese de første sidene i denne tråden her, og sitter her nå hvor det nærmest er krise om vi mister han. Man skal ikke lenger tilbake i tid enn i fjor for å se masse kritikk av han.
                          Nå blir det vel unnskyldningen for at vi rykker ned hvis han forsvinner, selv om han tidligere i tråden var en av svakhetene i et lag som kunne rykke ned.

                          Håper virkelig ikke han forsvinner.

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1454

                            Håper heller ikke Erling forsvinner. Og nå Erling vet du hvilken trener vi har og hva som skal bygges - bare å bestemme seg - og flagge standpunkt :-)

                            Kommentar

                            • TomLundby
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 616

                              Opprinnelig skrevet av Totti21
                              Morsomt å lese de første sidene i denne tråden her, og sitter her nå hvor det nærmest er krise om vi mister han. Man skal ikke lenger tilbake i tid enn i fjor for å se masse kritikk av han.
                              Jeg mener det samme om Erling som jeg har gjort fra han kom til LSK. Erling har ikke endra seg særlig. Jeg kjenner heller ingen andre som har endret mening om Erling. Men hvorfor skal jeg gjenta hva jeg mener om og om igjen, spesielt når LSK sliter.

                              Kommentar

                              • Wanker
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 632

                                Well, så er vi der da:

                                Får jobbe under Norges beste avslutter gjennom tidene, blahblahblah

                                Etter ni sesonger på Åråsen forlater Erling Knudtzon (29) Lillestrøm ved nyttår - og går til Molde. Knudtzon har signert en kontrakt som binder ham til MFK ut 2021-sesongen.

                                Hunter S. Thompson:

                                There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                Kommentar

                                • Sailor Man
                                  Moderator
                                  • Jun 2007
                                  • 1309

                                  Synd for klubben! Vi mister en hardtarbeidende og, til nå, lojal spiller med spisskompetanse vi ikke kan erstatte. Håper han fortsatt har motivasjonen til å gi alt for laget i de siste kampene, vi trenger ham for å holde plassen.

                                  Det betyr vel også at vi må hente en ny spiss. Jeg håper klubben finner en annen type spiller og ikke en "Erling light". Det beste ville vært hvis Moses er klar til å få mer spilletid. Er det noen som har sett nok kamper av ham til å gjøre seg opp en mening om han er noe å satse på framover?

                                  Kommentar

                                  • Playboy1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 2082

                                    Skjønner deg godt Erling.
                                    kanskje siste kontrakt hvor du kan ha mulighet
                                    å legge deg opp noen ekstra kroner..,

                                    Men får håpe Fokus er LSK de neste månedene
                                    nå , selv om du nå allerede er sikret TL spill
                                    også neste sesong.

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      Å, så nå er det liksom greit å ta drittsekkruta til mindre klubber i distriktsnorge og pisse på klubben for småpenger? Ække det, vettu.

                                      Det er to klubber du ikke signerer for, og jeg trodde faen meg du hadde mer sjel og anstendighet enn dette. Dra til Brann, dra til IFK, dra til Esbjerg eller Dundee, helt greit. Null stress. Men ikke Norges chelski, og ikke søpla. Fy faen. Du er død for meg, Erling.
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • trosten
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Jun 2010
                                        • 52

                                        Selg han nå, all ære til det han har prestert foregående år. Men denne sesongen her har ikke hodet hans vært i LSK.

                                        Kommentar

                                        • Sailor Man
                                          Moderator
                                          • Jun 2007
                                          • 1309

                                          Med lønnstaket har vi med viten og vilje plassert oss langt nedi næringskjeden i norsk fotball. Klubbspillere som blir i LSK på tross av bedre tilbud fra andre er det så langt mellom nå at det er vanskelig å bli overraska av Erling sitt valg. Klubben har havna i en situasjon der vi bare klarer å forlenge kontraktene med spillere som såvidt forsvarer en plass på laget. Nøkkelspillere og talentene mister vi.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎