Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Marit
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2010
    • 885

    Det er lov å dra fra LSK, men det er ikke greit å dra til Molde eller vif.
    Andas in och andas ut
    Orkar jag så orkar du

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9329

      Opprinnelig skrevet av Wanker
      Well, så er vi der da:

      Får jobbe under Norges beste avslutter gjennom tidene, blahblahblah

      Etter ni sesonger på Åråsen forlater Erling Knudtzon (29) Lillestrøm ved nyttår - og går til Molde. Knudtzon har signert en kontrakt som binder ham til MFK ut 2021-sesongen.
      Kanskje han kan ende opp som en middels avslutter nå om ikke anna #10måliensesongforflereårsiaermyeass

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2252

        Noe må være bra i LSK også ettersom han har vokst fra å være et persilleblad til å bli en lederskikkelse. Ikke mye som tydet på det når han trippet nervøst rundt på Åtåsen-matta de to første sesongene mens ukvemmsordene haglet fra trubunen. Hadde aldri trodd han skulle reise seg. Nå har vel karrieren litt på hell så da får det være greit han fyker. Men hadde ærlig talt ikke at
        han skulle reise til Molde, som Oslo/Østlandsgutt.
        Vi får sørge for å banke Molde neste år slik at han angrer bittert på å forlate Fugla.
        Håper bare han avslutter LSK-perioden på en skikkelig måte, inkludert å sette en kasse eller to når Molde kommer til Åråsen etter ferien.

        Kommentar

        • BD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2006
          • 1357

          Fra å være relativt ålreit, endte han opp som søppel på et blunk. La han sitte på tribunen ut sesongen eller gi han bort, vil ikke se han i drakta vår igjen. Håper mannen blir skadet og aldri spiller en fotballkamp igjen.

          Kommentar

          • ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

            Selvfølgelig er det Molde i neste seriekamp

            Kommentar

            • Trooond
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2015
              • 1039

              BD, så du vil heller rykke ned, enn at han spiller ?
              Med lønnstak osv. er det ikke rart han velger en annen klubb, han er vel av de som har vært mest lojale, og jobbet hardt selv for å havne der han er i dag. Synd at han går, men ikke veldig uforståelig, og han har gjort mye for klubben, mer enn de fleste som sitter her å skjelle han ut hvertfall. Ikke sikkert han så ansettelsen av ny trener som noen fordel for seg selv heller. Men synd han ikke valgte utlandet-

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3120

                Opprinnelig skrevet av BD
                Fra å være relativt ålreit, endte han opp som søppel på et blunk. La han sitte på tribunen ut sesongen eller gi han bort, vil ikke se han i drakta vår igjen. Håper mannen blir skadet og aldri spiller en fotballkamp igjen.
                Herregud for noe vås.

                Kommentar

                • Grankanari
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2018
                  • 125

                  Syntes det er helt greit at han går. Han har vært lojal mot LSK i lang tid. Men at han drar til Molde(!) er jævelig irriterende.

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3499

                    Opprinnelig skrevet av BD
                    Fra å være relativt ålreit, endte han opp som søppel på et blunk. La han sitte på tribunen ut sesongen eller gi han bort, vil ikke se han i drakta vår igjen. Håper mannen blir skadet og aldri spiller en fotballkamp igjen.
                    Det meste tyder på at LSK gir avkall på noen kroner for å beholde han ut sesongen for å bidra i kampen for overlevelse, og ikke minst i de to turneringene vi er med i. Da vil det være idiotisk å sette han på tribunene istedenfor å hente inn litt kroner og spare lønn ut sesongen på han.

                    de beste spiller så lenge de er her, og jeg tviler overhodet ikke på at EK legger ned en 100% jobb den tiden han har igjen i klubben.

                    Kommentar

                    • Sailor Man
                      Moderator
                      • Jun 2007
                      • 1309

                      Opprinnelig skrevet av Totti21

                      Det meste tyder på at LSK gir avkall på noen kroner for å beholde han ut sesongen for å bidra i kampen for overlevelse, og ikke minst i de to turneringene vi er med i. Da vil det være idiotisk å sette han på tribunene istedenfor å hente inn litt kroner og spare lønn ut sesongen på han.

                      de beste spiller så lenge de er her, og jeg tviler overhodet ikke på at EK legger ned en 100% jobb den tiden han har igjen i klubben.
                      Hvis han klarer det, da. Jeg tror også han vil prøve, men det er nok av eksempler på at spillere på oppsigelse ikke klarer å få ut det lille ekstra. Clayton Zane i 2002 er det fort gjort å tenke på..

                      Kommentar

                      • Roll75
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 834

                        Jeg er skuffet over denne overgangen! Burde i det minste ventet i noen mnd. med dette når overgangen ikke er før neste år. Håper vi får inn en god erstatter nå så fort som mulig.

                        Kommentar

                        • BD
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2006
                          • 1357

                          Opprinnelig skrevet av Trooond
                          BD, så du vil heller rykke ned, enn at han spiller ?
                          Å la denne spilleren spille nå viser at vi har null respekt for oss selv. Så svaret er ja.
                          Last edited by BD; 20.08.2018, 09:24.

                          Kommentar

                          • fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1199

                            Erling utgjør ikke forskjellen på om vi gjør en god høst eller ei, så håper ikke de prioriterer andre før han.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9329

                              Opprinnelig skrevet av Totti21

                              Det meste tyder på at LSK gir avkall på noen kroner for å beholde han ut sesongen for å bidra i kampen for overlevelse, og ikke minst i de to turneringene vi er med i. Da vil det være idiotisk å sette han på tribunene istedenfor å hente inn litt kroner og spare lønn ut sesongen på han.

                              de beste spiller så lenge de er her, og jeg tviler overhodet ikke på at EK legger ned en 100% jobb den tiden han har igjen i klubben.
                              Kanskje han blomstrer nå som situasjonen er avklart?

                              For fram til har det vært skralt, og da hadde penger muligens vært å foretrekke.

                              Kommentar

                              • Funchaloe
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2011
                                • 511

                                Et svik. Benk eller tribune resten av sesongen.
                                Custodes
                                Contra o futebol moderno!

                                Kommentar

                                • Emil
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 306

                                  De siste årene har vært ganske gode. Jeg er helt sikker på at han ville til en klubb i utlandet, men ikke fikk det til. Sikkert en god sign-on-fee og feit lønn i Molde. Velger bort LSK for plastikk og penger. Det er jo greit det, men da går han heller ikke ned i klubbens historie som en legende. Bør kun spille dersom han er vesentlig bedre enn sine konkurrenter. Ser heller Ødemarksbakken, Brenden etc enn han nå..

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4207

                                    Jeg forstår ikke dere som mener Erling har vært svak i år. Kan jeg få minne om at han er Eliteserienes assistkonge så langt? Dette uten å ta en eneste dødball. I tillegg har han mista en del kamper med skade. Med 7 målpoeng av 16 scorede mål totalt for LSK er Erling er involvert i så å si alt vi skaper offensivt og dette er et tap vi definitivt vil merke.

                                    Så melder jeg meg på hylekoret som klager over at han måtte gå til akkurat føkkings Molde. Fytti faen i helvete som jeg hater den plastikklubben! Æsj, Erling. Æsj...

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3120

                                      Erling er en fin fyr, og har vært veldig viktig for LSK, både på og utenfor banen. Han fortjener ikke noe annet enn en stor takk for sin lange og trofaste tjeneste hos oss. Skulle selvfølgelig gjerne sett han i en annen klubb jeg også, men forstår ønsket om å legge seg opp penger når han tross alt ikke hart så mange år igjen på banen.
                                      Takk for innsatsen Erling, og lykke til videre. Måtte du aldri score mot oss.

                                      Kommentar

                                      • vermu
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2008
                                        • 1729

                                        Trist, men som forventa. Har vært viktig i lang tid, og jeg har alltid hatt sansen for Knudtzon pga hans ekstreme spisskompetanse. Nå er det bare å slippe han til Molde umiddelbart. Så kan vi bruke de sparte lønnsmidlene på en ny spiss.

                                        Kommentar

                                        • Fat P
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Jan 2015
                                          • 64

                                          Velkommen til profesjonell fotball. Ville gjerne beholdt Erling noen år, og helst solgt han for en for en pen sum. Dog er det markedet som bestemmer, og man kan ikke dømme denne karen for han vil ta et steg opp, og kanskje hente en mill + i årslønn. Fotballkarrièren er for de fleste relativt kort. Jeg er sikker på (og forventer) at Erling gir alt de siste månedene.....

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎