Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2104

    Makan til Sutring her da.
    Erling er en fin type som har gjort en god jobb for LSK over laaang tid.

    At han vil søke nye utfordringer andre steder etter lang fartstid ett sted , er jo helt vanlig i arbeidslivet.
    Hvem her ville ikke tenkt på seg selv føre ex arbeidsgiver , hvordan de kan sitte med best mulig hand , i forhold til ny kontrakt/avtale(Bosman) ?
    Og vi må også huske på at Erling snart er 30 år , kanskje 4-5 år igjen på topp-nivå ? Vi prater ikke om Fredrik Guldbransen her da.

    Kommentar

    • Sailor Man
      Moderator
      • Jun 2007
      • 1320

      Opprinnelig skrevet av Playboy1
      Makan til Sutring her da.
      Erling er en fin type som har gjort en god jobb for LSK over laaang tid.

      At han vil søke nye utfordringer andre steder etter lang fartstid ett sted , er jo helt vanlig i arbeidslivet.
      Hvem her ville ikke tenkt på seg selv føre ex arbeidsgiver , hvordan de kan sitte med best mulig hand , i forhold til ny kontrakt/avtale(Bosman) ?
      Og vi må også huske på at Erling snart er 30 år , kanskje 4-5 år igjen på topp-nivå ? Vi prater ikke om Fredrik Guldbransen her da.
      Det er ikke sutring å være skuffa over at en viktig og tilsynelatende lojal spiller, som til og med er tildelt LSK-statuetten, går til en konkurrent.

      At Erling vil tjene mest mulig penger mot slutten av karrieren er forståelig nok, men sammenligningen med vanlig arbeidsliv blir for søkt, synes jeg. LSK, og forsåvidt spillerne som har drakta på, er et symbol på byen vår og en del av identiteten til alle som holder med fugla. Tusenvis av tilskuere møter opp når Knudtzon er på jobb for å heie ham fram. Det skjer ikke på min jobb. Ennå..

      Utover det er jeg enig i at Erling sikkert er en veldig fin fyr og at han har gjort en god jobb for klubben helt til nå, på tross av mye motgang.

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        Opprinnelig skrevet av Funchaloe

        Hvordan kan hans motivasjon være på topp når han heller vil være i Molde? Hvor mye penger sparer vi på å la ham dra allerede nå? Og, ikke minst, hvorfor skal vi belønne spillere som vil være et annet sted i Norge med spilletid?
        Hans motivasjon kan være på topp fordi han, i motsetning til oss, ikke gjør dette på grunn av følelser eller tilsvarende, men for å utnytte en karrieremulighet. Så lenge fotballspiller er et profesjonelt yrke, må man også regne med at spillere vil utnytte en mulighet til å ta nye steg i karrieren. Dessuten har Erling bevist over 8,5 sesonger hvor hjertet ligger hen. La nå gutten få noen millioner på bok før han legger skoene på hylla...
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • Kvalen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 327

          Jeg ble først veldig sint. Følelser. Vi snakker kjærlighet til klubben. Nå har følelsene lagt seg, og jeg klarer ikke å klandre Erling for valget sitt. Jeg har likt Erling som spiller og type siden han kom fra Lyn. Han er en av få spillere som alltid tar seg tid til å gi «high five» til barna. Som far til fire gærninger, betyr det mye. At han skifter klubb nå syns jeg oppriktig er leit. Skulle gjerne sett han i LSK videre. At Erling følger pengene, det skjønner jeg godt. Hadde han hatt 400 millioner på konto, så ville ikke pengene hatt noe å si. Men er han i en situasjon hvor han kan sikre seg selv, og fremtidig familie, ved klubbytte. Har man selvinnsikt, så ser man selv at man ville byttet selv. Skal man være sint, vær sint på klubben som har satt seg selv til side ift. økonomi gjennom mange dårlige sesonger.
          "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
          - Ivar Hoff

          Kommentar

          • banan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2018
            • 438

            Veldig bra og oppklarende intervju i LSK LIVE: http://www.lsk.no/nyheter/lsk-live-for-lask-linz-borte

            Kommentar

            • BD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 1369

              Bra intervju, men fyren fremstår som svært preget. Er mer usikker nå enn tidligere på om han klarer å holde fokus.

              Uavhengig av det som fremstår som ærlige og forståelige svar, så er det ikke tilgivelig for en (tidligere antatt) lojal LSK-er å gå gratis til Molde. Han hadde, og ville fått andre alternativer.

              Kommentar

              • vermu
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2008
                • 1729

                Hvis han skal bli ut sesongen må han i det minste spille spiss. Kan ikke ha han virrende på kanten, uten ballkontroll.

                Kommentar

                • ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

                  Var et par situasjoner hvor kommentator Wikestad bare stønnet HUFF

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7020

                    So long and thanks for all the fish, Knudtzon. Banens dårligste mot Linz, ikke til å kjenne igjen, hodet er ikke på Åråsen lenger, du må vekk nå. Piss off til fiskeværet med det samme, så vi kanskje får midler til å hente en fotballspiller på lån fra et eller annet sted.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      So long and thanks for all the fish, Knudtzon. Banens dårligste mot Linz, ikke til å kjenne igjen, hodet er ikke på Åråsen lenger, du må vekk nå.
                      Om det i det hele tatt var en liten mulighet så er den nok helt borte nå som han er uaktuell for Molde i Europa.

                      Kommentar

                      • Sailor Man
                        Moderator
                        • Jun 2007
                        • 1320

                        Pussig nok er Erling tvilsom med en liten skade til kampen mod Molde. Like greit at han ikke spiller, spør du meg. Da kan supporterne og laget konsentrere seg mer om Molde og mindre om Erling.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Vil Erling tenke på fremtida må vi kunne gjøre det samme. Bruk ham borte, med kampscenario som passer ham bedre, hjemme må vi fokusere mer på å kunne føre kamper. Synes han forøvrig tok noen valg med ball idag, der han valgte pasning istedenfor å slå den forbi og bruke farta, som ga meg en dårlig følelse.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Tenker Erling på Molde eller er han like ustabil som han alltid har vært og det blir bare ekstra synlig nå som vi vet han skal bort? Jeg er sannelig ikke sikker, og derfor er jeg glad han forsvinner. For det er slike prestasjoner som idag vi har tatt til takke med for ofte fra de som skal være nøkkelspillere, og i store perioder har vi bygd en hel offensiv rundt akkurat denne spilleren.

                            Kommentar

                            • vermu
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2008
                              • 1729

                              Fortsatt noen som tror Knudtzon kan spille venstre kant?

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3313

                                Har han strøm i skoene sine?

                                Spør for en venn.

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4376

                                  Få. Det. Bort! Helt forjævlig å se på den slappe innsatsen, enkle pasningsfeil og generell mangel på tilstedeværelse. Nå må det faen meg være nok!
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5090

                                    Virker som om Erling satser på å starte og avslutte sin Lillestrøm-karriere på samme måte.

                                    Dette er bare trist. Mannen kunne blitt en legende, nå er han i ferd med å skusle bort renoméet sitt. Og ikke nok med det, på nyåret er han nødt til å flytte til Molde. Stakkars fyr,.
                                    Last edited by McGuffy; 20.08.2018, 11:35.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7020

                                      Rett skal være rett, i går ble han byttet akkurat idet han var i ferd med å finne flyten. Han hadde kommet til to innlegg de siste par minuttene før byttet og var mye involvert i spillet. Håpløse Brenden kom inn i hans posisjon, resten av kampen hadde vi ikke en dritt på den siden.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        Det blir tøft å vinne fotballkamper med 10 mann hver kamp.

                                        Kommentar

                                        • MortenA
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 3303

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Rett skal være rett, i går ble han byttet akkurat idet han var i ferd med å finne flyten. Han hadde kommet til to innlegg de siste par minuttene før byttet og var mye involvert i spillet. Håpløse Brenden kom inn i hans posisjon, resten av kampen hadde vi ikke en dritt på den siden.
                                          Ut ifra de siste kampene, så burde Brenden etter min mening startet. Han har i hvertfall vært villig til å utfordre fremfor å spille støtte. At Erling i hans alder trenger 60 min? på å finne flyten er helt håpløst. Svake ballmottak ødela mye av spillet vårt.
                                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎