Erling Knudtzon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2281

    Det er et slags prinsipp at en utgående spiller benkes men når det er sagt hadde de fleste neppe vært like ikritiske til innsatsen hvis Erling ikke var på vei bort (og spesielt til.@&$%#)

    Kommentar

    • Roll75
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 834

      Hadde Erling bøtta inn med mål, så hadde han fått min støtte. Men han har jo ikke akkurat gjort det i det siste. Synes prestasjonene hans har vært dalene og da bør andre få prøve seg. Så enkelt er det!
      Last edited by Roll75; 23.08.2018, 10:43. Begrunnelse: Leif

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        Han har da aldri vært noe særlig mer enn av og til litt over middels god for LSK? Sikkert en hyggelig og grei fyr på privaten, men å avslutte karieren i Molde er som å tørke seg i ræva før man driter, det funker bare ikke i lengden.
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • holmiz
          The kjøkken-kanariz
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6064

          Fyren er langt unna "legende" i mitt hode, feks. rekk opp hånda alle de som har sett Erling være "outstanding" i LSK-drakta. Sjøl kommer jeg ikke på en eneste match, dessverre.
          Hilsen Anders

          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2281

            Mot TIL ifjor. Målgivende og deretter hat-trick. Styrken ligger i å rive et forsvar i biter. Teknikken og psyken har blitt bedre men ser ikke helt hvordan han skal heve zzzz. Tipper benken

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3163

              Opprinnelig skrevet av holmiz
              Sjøl kommer jeg ikke på en eneste match, dessverre.
              Da husker du ekstremt dårlig. Etter hjemmekampen mot Tromsø i fjor, som kunden helt riktig trekker fram, spilte han også "outstanding" mot Stabæk i bortekampen rett etterpå.

              Sjekk Cato Bentzens YouTube-klipp fra begge kampene.

              For øvrig er jeg (se treningstråden) helt enig i at prestasjonene den siste tida fortjener benken. Er heller ikke sikker på om jrg kommer til å savne Erling spillemessig, og tipper han fort blir benkevarmer der han skal tilbringe tida i 2019.

              gilbert

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9364

                Faen. Jeg husker knapt hva som skjedde i forrige seriekamp.

                Så husker ikke at Erling har vært så særlig god som folk skal ha det til. Legende meg her og der.

                Husker at han skårte 10 mål en sesong og at folk var helt fra seg av begeistring... 10 mål. Der er LSK lista på toppskårere lissom.
                ​​​
                ​​​​​​Nei, med det han presterte i dag - hvor alle forutsetninger lå til rette for suksess, er det bare å sende han til Molde.

                Vår nye trener og våre nye signeringer gjør at andre blomstrer, og gjør en Molde-klar Erling redundant.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4283

                  Deilig å kunne frigjøre denne lønnsposten. Erling er nok i toppsjiktet hva gasje angår. Bruk midlene på å få inn en sjef i midtforsvaret, evt. en høyreback

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Nå ser vi viktigheten av å kunne bygge eget spill rundt nøkkelspillere som leverer jevnt på nivået som kreves, der har aldri Erling vært. Hans tid her har alltid vært preget av at han kun presterer i små intense perioder, to-tre kamper på rad der alt stemmer. Og så lengre perioder som i beste fall medioker.

                    Kommentar

                    • vermu
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2008
                      • 1729

                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                      Deilig å kunne frigjøre denne lønnsposten. Erling er nok i toppsjiktet hva gasje angår. Bruk midlene på å få inn en sjef i midtforsvaret, evt. en høyreback
                      Ikke bare i toppsjiktet, men helt på topp. Noe som burde ført til at vi sendte han til Molde umiddelbart etter signeringen.

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9364

                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        So long and thanks for all the fish, Knudtzon. Banens dårligste mot Linz, ikke til å kjenne igjen, hodet er ikke på Åråsen lenger, du må vekk nå.
                        27. juli stod det skrevet.

                        Uhyre svakt håndtert av klubben.

                        Erling ler hele veien til Molde.

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3319

                          Eneste jeg la merke til i kveld var det gule kortet. Det var en forbedring fra Ranheim.

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2105

                            Han hadde faktisk fortjent å bli huska for noe annet
                            enn den spilleren han er Idag .

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3319

                              Kampen i går var kanskje noe av det verste jeg har sett. Grusomt.

                              Kommentar

                              • kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2281

                                Dårlig kamp, men mangler kamptrening etter skadeavbrekket og det hemmer han nok mye.
                                Forsvarer uttaket, men han fikk ikke brukt farten, og uten den så blir det mye knoting med ball i beina.
                                Har virkelig problemer med å se hvordan han kan spille seg inn på molde-laget

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3933

                                  Er det noen andre spillere i LSKs historie som på samme måten har gått fra å være en publikumsyndling til å bli selve symbolet på at han gir fullstendig faen?
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    Ser han fikk 2'er på børsen for kampen igår. Nok en start, nok en dårlig prestasjon.
                                    Altså, jeg liker Knudtzon jeg, han har bidratt massivt i mange år, men etter han signerte har han vært helt elendig, og det gjentok seg i går.
                                    Hvorfor starter han? Han er ikke i form, mangler selvtillit og ikke minst så skal han ut av klubben.

                                    At ikke klubben ga han bort med en klapp på skulderen allerede i sommer står igjen, med fasit i hånda, som en svak avgjørelse.

                                    Har selvfølgelig alle muligheter ti å revansjere seg og avslutte med stil mot KBK i sin siste kamp, for han starter garantert da også....
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • Roll75
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2007
                                      • 834

                                      Man valgte å bruke Erling etter Moldesigneringa og de har argumentert for det. Når prestasjonene har falt som en stein, så burde han ikke fått spilt. Dette er helt uforståelig for meg. Erling du har gjort nye bra for klubben, men de beste må spille. Det eneste som forsvarer at han spiller er at han er helt outstanding på trening, men da hadde det vist seg litt mer også i kamp. Lykke til i Molde!

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7026

                                        Knudtzon har ikke spilt kamp på lenge pga. skaden, det skal med i betraktningen. Jeg tror også han er en av de i stallen som er lettpåvirkelig for dårlige vibber fra tribuna. Oppfordrer alle å fyre en rakett under Erling alt fra oppvarminga hvis han spiller i serieavslutningen og gi ham en skikkelig boost. Det skal kanskje ikke mer enn en presis pasning og ett løp til for at nettopp han sikrer plassen for oss. Det er iallfall ingen vits i å bruke Krogstad, Melgalvis eller Brenden på samme plass. Erling har fart, de andre har ingen spesielle spisskompetanser på en flankeplass.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • fjacob82
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 1507

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Knudtzon har ikke spilt kamp på lenge pga. skaden, det skal med i betraktningen. Jeg tror også han er en av de i stallen som er lettpåvirkelig for dårlige vibber fra tribuna. Oppfordrer alle å fyre en rakett under Erling alt fra oppvarminga hvis han spiller i serieavslutningen og gi ham en skikkelig boost. Det skal kanskje ikke mer enn en presis pasning og ett løp til for at nettopp han sikrer plassen for oss. Det er iallfall ingen vits i å bruke Krogstad, Melgalvis eller Brenden på samme plass. Erling har fart, de andre har ingen spesielle spisskompetanser på en flankeplass.
                                          Selvsagt skal skaden med i betraktning.
                                          Jeg synes ikke Erling skal starte mot KBK, selv om han har fart. Dårlig selvtillit og lite energi (synes jeg). Han veit at med en dårlig pasning i starten av kampen så blir det 90minutter med dårlige vibber fra tribunen. Såpass spesiell er situasjonen klubben er i nå, at det bare blir sånn. Knudtzon skal til en annen klubb, og med en dårlig prestasjon blir han fort symbolet på alt som er galt.
                                          Bedre å ha han på benken og sette innpå som super-sub isåfall og løpe fra slite kristiansundere. Vil heller starte med Krogstad eller Brenden, da de bør ha en sterk motivasjon for å levere enn topp prestasjon, og Krogstad kan levere greit på flanken der.
                                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                          *Brasseberget*

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎