Billettbørsen 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SAEDbeger
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 421

    Billettbørsen 2011

    Alsaker sier under rævbk-stabæk at det meldes om et utsolgt åråsen i morgen, men LSK melder selv om 5000 solgte billetter (oppdatert på lørdag..)
    Weather pro spår at det blir +11 så betongen blir god og varm og så stå på.
    Tipper 8367 tilskuere.
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    #2
    Ifølge denne: http://lsk.no/no/billetter/a-laget/kjop_sesongkort_her/
    er det 4954 ledige billetter pr nå.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #3
      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
      Ifølge denne: http://lsk.no/no/billetter/a-laget/kjop_sesongkort_her/
      er det 4954 ledige billetter pr nå.
      Er det inklusivt feltet?
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        #4
        Opprinnelig skrevet av xeR
        Er det inklusivt feltet?
        Det er det vel med stor sannsynlighet ikke, da man ikke får kjøpt diss på nett. Men er langtfra sikker.

        Kommentar

        • *46*

          #5
          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
          Det er det vel med stor sannsynlighet ikke, da man ikke får kjøpt diss på nett. Men er langtfra sikker.
          Tipper det er inklusiv feltet, men uten borteseksjonen. Hvis du ser på sesonkortene er de inklusiv, men uten bortefeltet. I hvertfall det jeg mener å ha forstått.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #6
            Opprinnelig skrevet av *46*
            Tipper det er inklusiv feltet, men uten borteseksjonen. Hvis du ser på sesonkortene er de inklusiv, men uten bortefeltet. I hvertfall det jeg mener å ha forstått.
            Godt poeng.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13241

              #7
              Opprinnelig skrevet av SAEDbeger
              Alsaker sier under rævbk-stabæk at det meldes om et utsolgt åråsen i morgen, men LSK melder selv om 5000 solgte billetter (oppdatert på lørdag..)
              Alsaker sier det er utsolgt for å ødelegge for salget.

              Kommentar

              • Harvest
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2006
                • 855

                #8
                Hvorfor selges ikke billetter til feltet på nett? Høl i hue.
                Iron Maiden's gonna get you.

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #9
                  Nå er det solgt litt over 5000 billetter. Tipper på et tilskuertall rundt 7000.

                  Kommentar

                  • Harvest
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 855

                    #10
                    Jepp. 10.000 var nok litt vel optimistisk fra LSK sin side.
                    Iron Maiden's gonna get you.

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      #11
                      LSKs satsing på personmarkedet er en skam. Det hjelper ikke å si at man skal ha 10.000, når man ikke tar konsekvensen av målet man har satt seg. Høy målsetning + dårlig arbeid = fiasko.

                      Kommentar

                      • Ladgi89
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Feb 2009
                        • 49

                        #12
                        still hope

                        Fortsatt lov å håpe. Alle ring venner/familie! Sjøl drar jeg med meg et par uinteriserte folk som ble lokket av 10k gulsvarte folk og fine gater... Må bikke over grensa i dag. Når ellers skal folk komme?!
                        Tut å bært

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #13
                          Sånne tilskuertall kommer den dagen klubben tar sesongkortsalget på alvor. Hadde man løftet en finger eller to for sesongkortsalget de siste 10 sesongene, hadde man garantert hatt en base på minst 5000 i dag. I stedet selger man patetiske 2000 sesongkort, og flakser inn 1000 til takket være en once in a lifetime-kamp mot Stabæk.

                          Kommentar

                          • *46*

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Lars
                            LSKs satsing på personmarkedet er en skam. Det hjelper ikke å si at man skal ha 10.000, når man ikke tar konsekvensen av målet man har satt seg. Høy målsetning + dårlig arbeid = fiasko.
                            Jeg synes faktisk man har gjort mye nytt og bra før årets første hjemmekamp. Synes faktisk dem fortjener litt skryt.

                            Og de beste til å selges sesongkort er fortsatt den dag i dag: de som spiller fotball og treneren. Med resultater kommer sesongkortsalget. Og resultatene har de siste åren vært jevnt over lite å juble for...

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              #15
                              En skam at romerikinger ikke kjenner sin besøkelsestid, men de er vel kloke av skade. Hj-kampene har vært under båten siste årene. Det er ingen som lenger kommer for å se Eriksen-Pedersen-Søgg-Knutte-Sundgot, aka Fabulous Five.

                              Hjelper ikke å personmarkedere, det må leveres. I dag!

                              ..legger til kjeppes måte å spille seg ut på.
                              Last edited by Yellow-not-jella; 04.04.2011, 10:35. Begrunnelse: kippe

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                En skam at romerikinger ikke kjenner sin besøkelsestid, men de er vel kloke av skade. Hj-kampene har vært under båten siste årene. Det er ingen som lenger kommer for å se Eriksen-Pedersen-Søgg-Knutte-Sundgot, aka Fabulous Five.

                                Hjelper ikke å personmarkedere, det må leveres. I dag!
                                Sånn sett så er det kanskje bra at kampen i dag går på TV, hvis vi leverer en god kamp vel og merke

                                Kommentar

                                • woody
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 374

                                  #17
                                  Tror dessverre tilskuertallene også reflekterer at eliteseriefotball er litt vanskeligere produkt å selge enn det har vært de siste årene. Et eksempel: 12 000 tilskuere på Lerkendal i første kamp mot Stabæk i går; 4 000 under snittet for i fjor.

                                  Uten brakseier mot Stabæk er jeg redd vi hadde luktet på 5 000-tallet i dag. LSK var dessverre i ferd med å bli "venneløse" - til og med "vi" gamle travere som alltid har hatt kribling i magen før sesongstart, hadde mistet gløden.

                                  Nå er "vi" nyfrelst igjen (forhåpentligvis for en lengre periode enn èn kamp); men å snu de store "massene" tar sannsynligvis ganske mye lenger tid.

                                  Derfor tror jeg det eneste som gjelder er at Berg, Bjarman & co sørger for at "produktet" blir bra (gode fotballresultater, positivitet og omtale som skaper og vedlikeholder interesse).

                                  Så skal selvsagt markedsavdelingen jobbe skjorta av seg; men å skyte markedsavdelingen (nå), synes jeg blir feil.
                                  woody

                                  Kommentar

                                  • El Caco
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2009
                                    • 2286

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av woody
                                    Tror dessverre tilskuertallene også reflekterer at eliteseriefotball er litt vanskeligere produkt å selge enn det har vært de siste årene. Et eksempel: 12 000 tilskuere på Lerkendal i første kamp mot Stabæk i går; 4 000 under snittet for i fjor.

                                    Uten brakseier mot Stabæk er jeg redd vi hadde luktet på 5 000-tallet i dag. LSK var dessverre i ferd med å bli "venneløse" - til og med "vi" gamle travere som alltid har hatt kribling i magen før sesongstart, hadde mistet gløden.

                                    Nå er "vi" nyfrelst igjen (forhåpentligvis for en lengre periode enn èn kamp); men å snu de store "massene" tar sannsynligvis ganske mye lenger tid.

                                    Derfor tror jeg det eneste som gjelder er at Berg, Bjarman & co sørger for at "produktet" blir bra (gode fotballresultater, positivitet og omtale som skaper og vedlikeholder interesse).

                                    Så skal selvsagt markedsavdelingen jobbe skjorta av seg; men å skyte markedsavdelingen (nå), synes jeg blir feil.
                                    Makan til bruk av anførselstegn. Ny rekord?
                                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      #19
                                      Om det blir ca 8000 på en mandagskamp som vises på tv og som blir boikotta av motstanderens fans så synes jeg det er veldig sterkt.

                                      Fortsetter klubben å prestere så kommer det flere fremover.

                                      Det eneste jeg kan komme på å sette fingeren på anngående markedsføringen av kampen er at jeg personlig nok hadde valgt å putte Ujah på kampplakaten og ikke Kippe. Tror en Ujah som putta 4 i sist match, har fått mye oppmerksomhet i mediene i det siste og er i ferd med å bli noe så sjeldent som en hypa LSK-spiller hadde solgt flere billetter enn gode gamle Frode Kippe.

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        #20
                                        Jeg har selv akkurat bestilt billetter for 4 kolleger som jeg har klart å overtale til å være med. 10 000 er vel en våt drøm, men det kommer nok mange røde supp fra Oslo området så bikkes det over 8000 er det greit nok. Vinnes denne kampen har vi nok fort noen nye medlemmer og nye besøkende utover vårsesongen

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎