Tett kampprogram i juni - hvilke spillere er disponible?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #41
    Opprinnelig skrevet av WAK
    Av de seks seriekampene vil skal spille tror jeg vi er heldige om vi får 7-9 poeng. Og i cupen ryker vi garantert ut. Forundrer meg ikke om vi er det førende og bestspillende laget men det jævla bartelaget får tilbake flaksen sin og vinner ufortjent.
    Lenge siden vi engang var i nærheten av å styre noen kamp mot RBK, og et lag uten nevnte LSK'ere vil ikke forsøke på det heller. Taktikken blir nok kanskje enda mer ekstrem enn den vi så i årets seriekamp, vi har fortsatt mye fart i troppen, og ikke glem at Bolly kan være tilbake snart. Det eneste positive i Gislasons skadefravær er at han blir værende her utover august, og jeg blir overraska om ikke Sekour blir værende også. Ellers er jeg enig i at poengfangsten kan bli nokså skral slik ting ser ut nå, men det vil være langt lettere å svelge hvis vi får se en Berg som tør bruke de unge og bytte oftere i et meget tett program. Nå må vi få se hva det er Berg vil bygge fremtida på snart.

    Jeg vil se en trener som viser tillit til mer enn gamle Lyngutter.

    Kommentar

    • WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 964

      #42
      Var sikkert dårlig skrevet av meg men mente ikke at vi skulle styre kampen mot RævBK. Men selv om vi skulle ha like mange sjanser som RævBK og burde ha vunnet så er det så typisk at RævBK vinner kampen. Det har bare vært typisk RævBK de siste åra (kanskje ikke i år).

      Jeg personlig tror vi har mistet den styrken vi hadde i overgang/kontringsspillet ved at Bergmann og Knudtzon er borte. Hjelper ikke om Bolly skulle komme tilbake, tror ikke kontringspillet vil sitte så bra med han på banen. Hvis noen i det hele tatt tror Bolly vil dominere eller heve kontringsspillet, vårt kontra det vi har vist til tider i år, så er det skremmende. Bolly er sikkert milevis unna toppform. Han trenger sikkert hele sommeren på å komme i bra "fotballform". Men at han kan dominere utover høsten er det ingen tvil om. Vil også si det er store sjanser for at han blir en langt bedre kontringsspiller enn Knudzton er bare toppformen hans er på plass.

      Tror Guldbransen gjør en bedre figur enn det Bolly vil gjøre de første kampene sine. Det er nettopp det som er litt skummelt og negativt med dette tett kampprogrammet. Vi tror at etter hvert som Gislason, Knudtzon og Bolly kommer tilbake så vil det direkte heve laget. Jeg tror de vil trenge kamper å komme i form på. Ikke alle av de som har vært like lenge ute men toppformen er sikket ikke der uansett. Om 20 dager er alle disse 7 kampene over og det er vel bare strengt tatt Gislason som rekker å ha noe innflytelse på de kampene.

      Kommentar

      • *46*

        #43
        Ringstad er ikke disponibel på torsdag - må sone for 3 gule kort (i 3 kamper på rad!).

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #44
          Fra nettavisen:

          Lillestrøm
          Skaderapport: Nosa Igiebor måtte stå over Tromsø-kampen grunnet sykdom, mens Stefan Gislason (strekk), Erling Knudtzon (leddbånd) ogMathis Bolly (lyskeoperert) er alle på bedringens vei. Da vi kontaktet LSK fredag formiddag, var beskjeden at det er for tidlig å si hvem av disse fire spillerne som eventuelt rekker kampen mot Strømsgodset. Edwin Eziyodawe har gjennomgått en ny kneoperasjon og er ute resten av sesongen.Youssef Sekour (korsbånd) er ute resten av kontraktsperioden. Bjørn Bergmann Sigurdarsson er fortsatt opptatt med U21-spill for Island.
          I faresonen: Frode Kippe (fire gule), Karim Essediri, Espen Søgård, Stefan Gislason, Nosa Igiebor (to gule)
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎