Ruben Gabrielsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1204

    Kan nok bare glemme Ruben i denne omgang:
    Romsdals Budstikke med nettavisen Rbnett holder til i Molde og er lokalavisa for Romsdal med kommunene Molde, Hustadvika, Aukra, Gjemnes, Vestnes og Rauma.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4264

      Få denna tråden tilbake i hovedforumet der den hører hjemme nå!


      Selv om det har vært klart lenge at Ruben kom til å returnere, så fikk jeg fortsatt frysninger av å se ham i den deilige gule og svarte drakta igjen. Har allerede levert et legendarisk intervju i RB.

      Velkommen hjem, kjære Lunan!

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7021

        Velkommen hjem, sjef! Herlig nyhet! Det ligger selvsagt i kortene at Ogbu er på vei ut døra. Tenk å få sett dem sammen på banen bare i en halv sesong...
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 3922


          Jeg synes at det er på sin plass å minne om at vi har fått tilbake et stykk hel ved! Ruben ønsket i sin tid ikke å gå til Molde. Han ble overtalt for å "redde klubbens økonomi". Med Rubens retur har vi fått inn en ledertype av sjeldent format, med enorm erfaring, og med en moral og holdninger mange spillere i dag mangler. Tror dette fort kan være en av våre viktigste signeringer på flere år!​

          Edit: En soleklar kandidat til kapteinsbindet!
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3162

            Historien om at Ruben "ofra seg" og nærmest gikk til Molde mot sin vilje er nok litt overdrivi, se hvor ærlig Ruben sjøl er i det herlige intervjuet med RB.



            Ellers er jeg helt enig om erfaring, ledertype, hel ved og moral og holdninger. De holdningene betyr blant annet at han ikke vil ljuge verken om det eller de falske ryktene om 30-40 mill for å gå til Molde nå for å få en ufortjent heltestatus - den får han likevel!

            gilbert

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7021

              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              Jeg synes at det er på sin plass å minne om at vi har fått tilbake et stykk hel ved! Ruben ønsket i sin tid ikke å gå til Molde. Han ble overtalt for å "redde klubbens økonomi". Med Rubens retur har vi fått inn en ledertype av sjeldent format, med enorm erfaring, og med en moral og holdninger mange spillere i dag mangler. Tror dette fort kan være en av våre viktigste signeringer på flere år!​

              Edit: En soleklar kandidat til kapteinsbindet!
              Nja, han bekrefter nå til RB at heltefortellingen om ham da han gikk til Molde bare er bullshit. For øvrig et herlig intervju. Hel ved - absolutt. Kaptein! Ikke noe å lure på.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3306

                Uansett hva omstendighetene var rundt overgangen til Molde, det er deilig å se Ruben tilbake der han hører hjemme.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 3922

                  Opprinnelig skrevet av gilbert
                  Historien om at Ruben "ofra seg" og nærmest gikk til Molde mot sin vilje er nok litt overdrivi, se hvor ærlig Ruben sjøl er i det herlige intervjuet med RB.



                  Ellers er jeg helt enig om erfaring, ledertype, hel ved og moral og holdninger. De holdningene betyr blant annet at han ikke vil ljuge verken om det eller de falske ryktene om 30-40 mill for å gå til Molde nå for å få en ufortjent heltestatus - den får han likevel!

                  gilbert
                  Du må ikke ta fra oss alle illusjoner, Gilbert! Enkelte sagn og sagaer er så vakre at de burde få leve videre, uten å blande inn forstyrrende fakta! Uansett er det jo alt det andre som er vesentlig nå!

                  At Ruben og familien kommer hjem et år eller to før planlagt, får vi håpe blir en vinn-vinn situasjon for både sønnen til Ruben, familien hans og Sportsklubben! Jeg tror jeg har hver eneste fuglafans med meg når jeg ønsker sønnen til Ruben alt mulig godt!! Velkommen hjem!
                  Last edited by DoubleHi5; 06.01.2023, 23:00. Begrunnelse: Jeg skrev datteren, men det korrekte er sønnen til Ruben. Beklager feilen!
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1251

                    banner sikker litt i kjerka nå, men han fremstår vel litt i overkant ........ i svarene sine. F.eks Hva savner du mest med LSK. ( Venner og familien ) Og å slå
                    Vålerenga.'

                    Og så legger han også den våte drømmen om at han takket nei til Molde død. Men sannheten er vel et ted i mellom kanskje

                    Nå er han Fugl igjen. Så la oss håpe savnet av Igho
                    blir lite.
                    Last edited by glasgow; 06.01.2023, 12:12.

                    Kommentar

                    • Kjellern
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Mar 2017
                      • 42

                      Opprinnelig skrevet av glasgow
                      banner sikker litt i kjerka nå, men han fremstår vel litt i overkant ........ i svarene sine. F.eks Hva savner du mest med LSK. ( Venner og familien ) Og å slå
                      Vålerenga.'

                      Og så legger han også den våte drømmen om at han takket nei til Molde død. Men sannheten er vel et ted i mellom kanskje

                      Nå er han Fugl igjen. Så la oss håpe savnet av Igbo blir lite.
                      Igbo Ogoh?

                      Kommentar

                      • Lynginator
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Aug 2020
                        • 52

                        Opprinnelig skrevet av glasgow
                        banner sikker litt i kjerka nå, men han fremstår vel litt i overkant ........ i svarene sine. F.eks Hva savner du mest med LSK. ( Venner og familien ) Og å slå
                        Vålerenga.'

                        Og så legger han også den våte drømmen om at han takket nei til Molde død. Men sannheten er vel et ted i mellom kanskje

                        Nå er han Fugl igjen. Så la oss håpe savnet av Igho
                        blir lite.
                        Tar det som en god ting at han ser på LSK og Lillestrøm som "hjem", og ikke Molde som en viss islending gjorde.
                        Det er ganske lenge siden han forlot klubben nå, og er ikke sikkert han har så mange relasjoner til dagens spillertropp og trenerteam. Da tenker jeg det er greit å glede seg mest over å møte venner og familie, så kan han bruke litt tid på å bli kjent med hele staben i LSK. I intervjuet hans nevner han jo nettopp dette, at kultur og satsing er noe helt annet i dag enn da, og at han vil være med på å bygge opp noe nytt, samt ta medalje - "det skylder jeg Lillestrøm".

                        Kommentar

                        • bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2845

                          Opprinnelig skrevet av glasgow
                          banner sikker litt i kjerka nå, men han fremstår vel litt i overkant ........ i svarene sine. F.eks Hva savner du mest med LSK. ( Venner og familien ) Og å slå
                          Vålerenga.'.
                          Er litt enig! Denne "hater vålerenga" greia som alle nye spillere føler de må si er litt pinlig egentlig. Må roe ned dette voldsomme fokuset på Enga hele tiden. Ser liksom ikke spillere på Vålerenga ytre at de gleder seg til å gruse fugla når de ankommer den klubben. På tide at vi tar tilbake storebrorstempelet nå som i gamle dager. Ståle Solbakken og gutter ofret vel ikke bydelsklubben en tanke en gang på 90-tallet.
                          I år så tar vi alt

                          Kommentar

                          • BD
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2006
                            • 1370

                            Opprinnelig skrevet av bjarmann

                            Er litt enig! Denne "hater vålerenga" greia som alle nye spillere føler de må si er litt pinlig egentlig. Må roe ned dette voldsomme fokuset på Enga hele tiden. Ser liksom ikke spillere på Vålerenga ytre at de gleder seg til å gruse fugla når de ankommer den klubben. På tide at vi tar tilbake storebrorstempelet nå som i gamle dager. Ståle Solbakken og gutter ofret vel ikke bydelsklubben en tanke en gang på 90-tallet.
                            Jeg tenker det ikke er så unaturlig at det er noe Ruben ser spesielt frem til. Ikke bare fordi vif er vif, men fordi rammen rundt kampene er noe helt unikt i Norge.

                            For Ruben, som åpenbart er LSK-patriot på sin hals betyr nok disse kampene mye - og da blir det litt annerledes enn når en hvilken som helst nyerverving sier det samme. Husk at Ruben velger oss foran mfk nå, at han like etter å ha tapt semifinale i cupen mot LSK i 2017 uttalte at han håpet LSK vant cupfinalen, at han har støttet klubben økonomisk i en tung tid og at han flere ganger har omtalt vif som det de er (søppel), også mens han ikke har spilt i landet.

                            Jeg tror på at Ruben "hater" vif på lik linje med oss supportere og synes ikke det virker påtatt eller problematisk med uttalelsene han har kommet med - tvert imot!

                            Kommentar

                            • Sailor Man
                              Moderator
                              • Jun 2007
                              • 1320

                              Hele greia er jo bare et publikumsfrieri - som alle sånne videoer.Ville ikke overraska meg om det var Stokken som har skrevet dialogen. Vi får ta det for det det er!

                              Kommentar

                              • Dole
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2004
                                • 1498

                                Opprinnelig skrevet av BD
                                Husk at Ruben velger oss foran mfk nå,
                                Som han uttaler i intervjuet i RB har han ikke fått noe tilbud fra Molde i denne omgang. Han sier han synes det er dumt at ryktet om et saftig kontraktsforslag derfra ikke stemte. Så om de hadde valgt å åpne lommeboka er jeg usikker på hvilken klubb han ville endt opp i. Det meste kan kjøpes for penger. Respektfullt av Molde å avstå fra noe overtalelsesforsøk. Og av Austin å vise stor forståelse for at Ruben ville hjem til Norge.

                                Vi kunne neppe fått en bedre erstatter for Ogbu.


                                Kommentar

                                • plantemiddel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2012
                                  • 799

                                  Vet jeg snakker for døve ører nå, men verdt å huske på at når anonyme brukere skriver noe på internett så er det ikke nødvendigvis sant. Vedkommende som diktet opp historien om at Molde var interesser sitter sikkert og flirer foran tastaturet nå.

                                  Kommentar

                                  • OptimistFugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 462

                                    Morsomt å lese første siden i denne tråden. Noen som treffer ganske bra der. Andre ikke helt

                                    Kommentar

                                    • Steele
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Jul 2020
                                      • 7

                                      Etter å ha hørt intervjue med Ruben , både i Kanarikafeen og av Svesengen, må jeg bare si at den personen er unik. Sier mye rett fra levra, ikke en polert mediaperson ! Fantastisk

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9359

                                        Ref VG-saken i nyhetstråden.



                                        Så er VG horer - type klikk.

                                        Og Gabrielsen har alt på det rene.

                                        Rævva sak å lage om'n, så føkk vg da!

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4264

                                          Opprinnelig skrevet av knut
                                          Ref VG-saken i nyhetstråden.



                                          Så er VG horer - type klikk.

                                          Og Gabrielsen har alt på det rene.

                                          Rævva sak å lage om'n, så føkk vg da!
                                          Var heller andre enn Ruben som så ut som de hadde vært på utdrikningslag…

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎