Lillestrøm - Stabæk, Åråsen Stadion, søndag 4. november 2012 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av Seb.R
    Nesten så det er irriterende at vi vinner hele 6-0.

    Statistisk sett er vi jo dømt til å gå på en smell i neste kamp mot bydelsrottene.
    Feil. Statistisk sett blir det en målfattig kamp. Noe jeg trur det blir også.

    Typisk 1-0, 0-0, 0-1 etter en storseier/stortap
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      Opprinnelig skrevet av HSft
      Tror du Helstad hadde lagd like mye hardaball om det var han som kom inn etter 70 min?
      Jeg er i alle fall rimelig sikker på at han ikke hadde klart å holde på sånn de 70 første minuttene. Både fordi Stabæk lå mye mer samlet og kompakt så lenge kampen ikke var kjørt, men også fordi han ikke hadde orket det. Det var ett perfekt kampbilde for en spiller som Fredrik med friske bein når Stabæk begynte å gi mer rom.

      For min del er jeg glad alt ble akkurat som det ble, og at Fredrik fikk ett sånt innhopp som han gjorde.
      Som kommentatoren i går sa; " Dette skulle vært Fredrik Gulbrandsen sitt år", og da håper jeg bare han får en like god vinter nå som han hadde siste, da han var i fantastisk form. Fredrik i den formen er ett soleklart førstevalg for oss neste sesong. Da gjør det nok godt på selvtilliten med innhopp som i går, og forhåpentligvis flere gode opplevelser de siste to kampene.

      Kommentar

      • Kay
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 763

        Opprinnelig skrevet av HSft
        BTW hvem var forsvareren? Har han kontrakt med LSK neste sesong kanskje?
        Her må du utdype !? Var det spøk, eller hint eller...

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Da har jeg fått med 3 pers som ikke er Kanarifan og jobber med flere. Håper de blir bitt av basillen og vi leverer årsbeste på tribunen!
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            Opprinnelig skrevet av Kay
            Her må du utdype !? Var det spøk, eller hint eller...
            Bare spøk. Tidenes kompispassning fra forsvareren. Han venter til Gulbrandsen er ute av duellen og keeper nesten har nådd ballen, så legger han den forsiktig ut til Palmi. Må nesten være umulig å gjøre noe slikt uten at det er meningen?

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎