Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)

    Gledelig signering. Velkommen til LSK!

    Blir en bra duo med Udjus/Origi.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Velkommen skal han være. Vi har på et halvt år skaffet oss en herlig keeperduo.
    Dette er gode nyhetet!

    Kommentar

    • tilt
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2007
      • 813

      #3
      Har sett en god håndfull Kisakamper i år og synes dette er en knall knall signering ! Litt rart av han å gå til oss da han nok garantert blit sett på som 2 keeper. Men det skal ihvertfall være med på å pushe Udjus til å yte max. Utrolig akrobatisk type som er sinnsykt reaksjonsterk og bra på strek. Tippeligaens beste keeperduo.
      livet er en gamp for de som ikke kan si k
      https://twitter.com/#!/KjetiI

      Kommentar

      • jeykey
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2012
        • 452

        #4
        Merkelig karrierevalg av en 29 åring. Men alder er kanskje ingen hindring for en keeper? Vi har veldig god dekning på keeperplassen nå! Så gjenstår det å se på de 2-3 andre rollene vi trenger spillere!
        "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
        - Sitat Grusom B

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #5
          Konkurranse på keeperplassen er veldig undervurdert. I 2007 var både Heinz og Otto fantastiske, mye pga konkurransen dem i mellom. Baron/Misund, spesielt i 2001, var også en meget solid duo. Vil også trekke fram situasjonen i Stabæk for noen år siden. Iven Austbø ble hentet for noe sånt som 4-5 millioner, noe som viste seg å være god (!) pengebruk, for plutselig ble Jon Knudsen landets beste keeper.

          Veldig, veldig positivt at LSK for første gang på mange år har konkurranse på flere plasser. Det nærmeste vi kom konkurranse under Berg var vel på spissplassene, og det var også der spillerne hadde den største utviklingen.

          Kommentar

          • general
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1150

            #6
            For klubben spiller nok hans alder ingen ting, om ikke i hans favør. Likeså med Udjus.

            Om 3-5 år så vil ungdomskeeperne våre være gamle nok til å kunne fylle rollen som 2.keeper. Dersom Arnold eller Udjus kan vise seg som stabile langsiktige valg vil begge være rundt 31 år i løpet eller etter sesongen 2014. Og sånn sett utelukke seg selv fra de "store" overgangene. Det åpner for muligheten for at en av de kan fullføre sin "profesjonelle" karriere i sportsklubben. La oss håpe vi kan ha en fast keeper i 5 år!!

            Velkommen skal du være Arnold.
            Seriegull 2016!!!

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #7
              Arnold vil vel tjene penger, da er LSK ett bedre valg enn Kisa.. I forhold til evt å reise til andre klubber kan det jo hende Arne, Pål Steffen og co har tipset han om at LSK er ett bra sted for han! Og i forhold til å sitte på benken, jeg tror ikke Arnold har planer om det.. Han er nok i LSK for å kjempe om å få spille fast, om han lykkes med det er det i så fall bare en gode for oss supportere, da er han bedre enn årets keeper 2012!

              Velkommen Arnold og lykke til i LSK.

              Kommentar

              • PetterH
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2012
                • 668

                #8
                Jeg liker Arnold, han er en meget god keeper.
                Og jeg liker tanken med å ha to gode keepere som pusher hverandre.

                Men var det ikke en artikkel i RB for noen uker siden der Bjarmann fortalte at det ikke var sikkert vi hadde råd til assistent-trener?

                Liten tvil i mitt hode hva jeg ville prioritert!

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9329

                  #9
                  Sikkert en aspirerende assistent i klubben som har lagt opp ell no. To fluer

                  Kommentar

                  • Fuglamannen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2011
                    • 543

                    #10
                    Gratulerer

                    Ryktes om en kremsignering fra en UllKisa supporter på kontoret

                    Heiaropet er:

                    "Arnold i buret ekke lett å lure"

                    Kommentar

                    • Reyrey
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2010
                      • 379

                      #11
                      Veldig bra med keeper konkurranse! Kommer til å gjøre dem mer fokuserte på jobben sin. Arnold får LSK2 opp i 2div, mens Udjus stiller på A-laget.. arnold får nok flere sjanger på A laget han også.
                      LSK i med- og motgang <3

                      Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                      Kommentar

                      • 10theri
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2010
                        • 438

                        #12
                        Heia Lillestrøm......

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          #13
                          Prata med Arnold i går.. Som tror han har sjanse til å bli førstekeeper, han er hvertfall ikke kommet til LSK for å nøye seg med spill for reservelaget! Han gledet seg til å spille for LSK og lyste opp som en sol da jeg snakket med han om LSK! Arnold trener forøvrig veldig godt om dagen, mens mange andre er på juleferie så er han på treningssenteret flere timer hver dag!

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #14
                            Virker som en bedre og bedre signering. Har vel ikke hatt kamp om plassen siden Porr-Heniz og Otto og da hadde ingen i TL bedre dekning.

                            Håper virkelig Arnold tar opp kampen med Udjus og de matcher hverandre skikkelig på trening.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • ragnarrock
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 937

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Håper virkelig Arnold tar opp kampen med Udjus og de matcher hverandre skikkelig på trening.
                              Håper han får muligheter i kamp til å vise seg frem og videreutvikle seg, ikke bare sitte på benken og fryse... stor fan av å bruke turneringer til å gi "fringe" spillere muligheter til slikt.. forsåvidt også fan av å rullere på laget, ser jo at Molde har hatt hell med det.. ser desverre ikke for meg at vi noen gang kommer til å utvikle oss såpass men..
                              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                              -RagnarRock-

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #16
                                Nå har jeg kun sett høydepunktene fra kampen (kommer hele?) men Arnold hadde noen virkelige klasseredninger.

                                Han var god på staffa som ikke var en straffe også og var nær et utagbart straffespark.

                                Udjus bør svette litt nå
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • Gjest

                                  #17
                                  Arnold hadde ingenting å gjøre i førsteomgang, bortsett fra et par enkle tilbakespill.
                                  I andre omgang var han meget god!
                                  La merke til at han ropte til medspillere og involverte seg når forsvar/midtbane ble presset.
                                  God med ballen i beina og flere gode redninger.
                                  Flott kamp av debutanten!

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av daf
                                    God med ballen i beina og flere gode redninger.
                                    Og ikke minst er han veldig rolig med ballen i bena. Virker ikke som om han lar seg stresse.

                                    Kommentar

                                    • Mikki Mifsud
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2005
                                      • 244

                                      #19
                                      Det er vel ingen selvfølge at Udjus står i serieåpninga, så det er jo strengt tatt Udjus som har "presset" på seg siden alle forventer han som 1.valg.

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        #20
                                        Melder seg selv klar til kampen borte mot Tromsø i dagens RB. Den medisinske delen av støtteapparatet mener han er klar til neste ukes kamp i cupen, noe Arnold ikke er 100 % enig i - fritt etter hukomelsen. Uansett regner man med å benytte Jon Knutsen mot BK Häcken.

                                        Arnold virker forøvrig tent og klar for kampen mot Tromsø. Han ønsker å vise seg frem i Udjus sitt skadefravær. Kan han overbevise trerene såpass at han henviser Udjus til benken når han er skadefri?

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎