Lillestrøm SK - bydelslaget IF, søndag 30.juni kl. 1530

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • glasgow
    replied
    Er det Lsk kafé i morgen? Fra kl 1000?

    Leave a comment:


  • nebbjævel
    replied
    Liker dårlig at hatet skal eskalere på den måten vi ser nå. Forslår derfor at klubben vår skifter navn til Gravlundens Fullmåner Motorsykkelklubb ( GFMC) og at konsekvensene tas uten blygsel.

    Leave a comment:


  • G-Man
    replied
    Opprinnelig skrevet av *46*
    Gleder meg til søndag. Ser ut som de fleste gruere seg til å gå på kamp, men fotballkamper er såpass gøy å gå på - så her er det ikke noe å grue seg til! Har en god følese
    Helt enig. Har sjelden gledet meg mer til en fotballkamp. Skal ikke jinxe noe som helst, men har en følelse av at dette vil bli et derby for historiebøkene. Garanterer ihvertfall for at jeg skal gå hjem gjennomsvett og stemmeløs.

    Leave a comment:


  • *46*
    Guest replied
    Opprinnelig skrevet av knut
    Har fingra ei fra toten traktene. Good shit det
    Kom aldri så langt, men dansa med ei med blå traktor på nyraka dansegølv på Kapp Mjølkefabrikk!

    Gleder meg til søndag. Ser ut som de fleste gruere seg til å gå på kamp, men fotballkamper er såpass gøy å gå på - så her er det ikke noe å grue seg til! Har en god følese

    Leave a comment:


  • DoubleHi5
    replied
    Får håpe at i alle fall alle LSK-spillerne har hodet på rett plass under kampen på søndag!

    Leave a comment:


  • Hamburg & Kanari
    replied
    Bra du ikke stakk pi**en inn, for det kunne fort blitt et VIF-avkom på de trakter

    Leave a comment:


  • AG-3
    replied
    Møte til messe i bydelskirken søndag og dra igang litt allsang?

    Leave a comment:


  • knut
    replied
    Opprinnelig skrevet av xeR
    for meg så fremstår toten allerede som godt ødelagt..
    Har fingra ei fra toten traktene. Good shit det

    Leave a comment:


  • xeR
    replied
    Opprinnelig skrevet av reka
    Man får lyst til å dra opp på toten og ødelegge et eller annet!
    for meg så fremstår toten allerede som godt ødelagt..

    Leave a comment:


  • reka
    replied
    Man får lyst til å dra opp på toten og ødelegge et eller annet!

    Leave a comment:


  • nebbjævel
    replied
    Er det sant hva jeg leser på facebook at statuen av Tommy er mer enn bearbeidet ? Hvis dette stemmer kunne vi neppe be om bedre motivasjonsfaktor. En utfordring uten sidestykke i norsk fotballhistorie. Synd at dette skal gå ut over Kjetil Rekdal, som jeg oppfatter som en real kar. Men sånn er det å henge med drittsekker. 10-0 or bust.

    Hva er det for slags møkkalag som må ned i andre divisjon hvert tiende år for å komma til seg sjøl ? Statuer av brilliante fotballspillere har dem heller ikke. Skal vi da reise til Oslo og kappe hue av Erik Foss, Leif Eriksen og sønnen hans, Einar Bruno Larsen, Terje Hellerud og all den andre bermen ?

    Invitasjonen har vi fått, og jeg skal daua likavæl.
    Last edited by nebbjævel; 27.06.2013, 17:29.

    Leave a comment:


  • bjarmann
    replied
    Gullet må være på banen denne kampen. Han kommer til å fighte til han spyr og driter blod! Hvor ståpikk er ikke tanken på at han setter inn vinnermålet på overtid mot svina, wanker of mot klanen og tar ett hundremeters løp mot oss, mens feltet klikker mentis som vi sa før i tida?

    Leave a comment:


  • lillestroom
    replied
    Jeg tror jeg har blitt synsk. Hodet mitt er bombesikker på at vi vinner 3-2 i et vanvittig overtidsdrama!

    Leave a comment:


  • Funchaloe
    replied
    Opprinnelig skrevet av ragnarrock
    for å hylle Tommy med trommer og alt annet snacks som søplefolket hater..
    Drømmer om trommer i utakt på begge langsidene nærme Klanen.

    Leave a comment:


  • fjacob82
    replied
    Får vel prøve å finne noe positivt i dette, og det er vel at det blir litt trøkk og ekstra dekning rundt kampen, som kanskje gjør at noen ekstra tilskuere kommer seg på stadion på søndag.

    Men gud hjelpe meg for noen løker det er som har funnet på dette. Rett og slett trist.

    Leave a comment:


  • ragnarrock
    replied
    hadde vært godt å laget istand en liten sang for å hylle Tommy med trommer og alt annet snacks som søplefolket hater..
    "hevn på tribunenr" etc etc ..

    Leave a comment:


  • Kjell.T.Ring
    replied
    Har for første gang på mange år gått inn på søpleforumet for å sjekke hva de selv tenker om dette.

    Delte meninger om det er VIF-supportere som står bak. I kamptråden mot oss er det 2 innlegg(!).

    Leave a comment:


  • rugbar
    replied
    Skal vel bruke hodet til å koke opp heroinen på 100 års jubeleumet......
    Patetiske bydelsrotter....

    Leave a comment:


  • *46*
    Guest replied
    Opprinnelig skrevet av superbøffel
    Det verste er jo at man ikke blir overrasket... Dette er bare trist.
    100 år uten ære. Jubileum i år.

    Leave a comment:


  • forzafugla!
    replied
    Hode eller ikke, Tom Lund ville rundspilt enga uansett.

    Skal man finne igjen huet er det vel bare å ringe rundt til alle som kjøper metall i Oslo og omegn. Blir vel solgt i løpet av morgentimene når de som tok det skal ha et skudd å våkne på.

    Leave a comment:

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎