Lillestrøm SK - bydelslaget IF, søndag 30.juni kl. 1530

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • antikris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 520

    I en kamp som avgjøres av marginer, viser Rekdal at han er en bedre trener enn Haglund. Vi har ingenting overraskende å komme med, så da blir det enklere for dem å forsvare seg. Jeg har ikke fasiten, men kunne jo tenke meg at vår trener kanskje kunne kontret med et lurt trekk eller to når vi stanger. I stedet blir det Ohi og Fofana inn, og Kippe opp på topp. Så kjedelig og forutsigbart som det får blitt.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2829

      Mange år er det for ran i Norge? Hert jævla år! Hvert jævla år blir vi rana mens vi sitter igjen med pikken i hånda. Gutta jobber men når vi skal jage roer vi spillet ned. Hva faen er det for no? I august tar vi dem, eller så henger jeg meg
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        Dominerer sjansestatistikken, pisse dårlig første 10 minuttene av 2 omgang og taper ufortjent. Vålerenga skaper knapt en dritt annet enn skudd fra utenfor 16 meter, vi har ingen til å dytte kula i mål. Helt avhengig av å signere en bra spiss i sommer om vi skal kunne vinne fotballkamper.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1464

          Opprinnelig skrevet av Serbern
          Kreativ?? Seriøst?? 80% av pasningene hans er støtte-pasninger. .
          Vi har tydeligvis sett to ulike kamper i dag. Andersson slår flere gode pasninger fremover - både i første og 2. omgang. Dessuten - i motsetning til enkelte av lagkameratene treffer han en medspiller på de fleste av forsøkene. Ved flere tilfeller gjorde han også en god defensiv jobb.

          I følge tv-kommentatorene en av våre beste spillere i dag.

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            1. omgangen er mer enn god nok. Burde ledet med minst ett mål til pause. Større ballegrep enn det vi hadde en lengre periode i første, har jeg neppe sett på Åråsen før. Men hva er det som skjer i pausen? Måten vi starter andreomgangen på er rett og slett helt katastrofe. Vi maler på angrep for angrep i første, og bør jo bare fortsette å trykke på etter pausen. Rett og slett urovekkende svak innstilling. Skulle trodd noen omkom i garderoben.
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • Boing
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 711

              Ble lurt i år i igjen, hadde litt tro på en seier, da man som regel vinner en gang i blant. Men den gang ei, må vente enda ett år å få muligheten til å slå søppla på åråsen. Klarer ikke å ta haglund noe seriøst lengere, håper han er borte når jeg våkner i morra. Og hva med det tullet med å spille ut ballen når det lå noe søppel som hadde vondt på gressplena????? SPILL TIL DOMMEREN BLÅSER FORBANNA FJOTTER......

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2829

                Opprinnelig skrevet av Boing
                Og hva med det tullet med å spille ut ballen når det lå noe søppel som hadde vondt på gressplena????? SPILL TIL DOMMEREN BLÅSER FORBANNA FJOTTER......
                Enig. Jeg vil aldri se noen av gutta våre spille ut ballen for en søplaspiller igjen. Aldri! La'n ligge der å spille dø mens vi utnytter det og knuller dem knallhardt med en goal!
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                  Enig. Jeg vil aldri se noen av gutta våre spille ut ballen for en søplaspiller igjen. Aldri! La'n ligge der å spille dø mens vi utnytter det og knuller dem knallhardt med en goal!
                  Hadde dette skjedd i starten av kampen mens en forsvarsspiller hadde det vært noe annet men vi var på vei til å utfordre å komme til innlegg fra kant når det skjedde når en av de beste hodespillerne ligger å har litt vondt. Latterlig!
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    Forøvrig EIDE vi 1. omgang. Merkelig hvor sikker jeg var på tap når vi ikke klarte å score etter 45 min.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3269

                      Mitt inntrykk etter kampen er godkjent innsats til de fleste. I mine øyne er det "de tre store": PVM, Riise og Kippe som skuffer mest.

                      Det varmet å se Johan, Østli og Palmi kjempe utpå der, og det var disse tre sammen med Fredrik som går foran i jakten på utlikningen. Origi gjør og en god figur, og Ringstad og Erling har full kontroll på backene sine. Mjelde gjør det bedre enn han har prestert i de siste kampen, og har forhåpentligvis stigende formkurve.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2113

                        Opprinnelig skrevet av Boing
                        Ble lurt i år i igjen, hadde litt tro på en seier, da man som regel vinner en gang i blant. Men den gang ei, må vente enda ett år å få muligheten til å slå søppla på åråsen. Klarer ikke å ta haglund noe seriøst lengere, håper han er borte når jeg våkner i morra. Og hva med det tullet med å spille ut ballen når det lå noe søppel som hadde vondt på gressplena????? SPILL TIL DOMMEREN BLÅSER FORBANNA FJOTTER......

                        Bør være en månedslønn i bot
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • Laplace
                          Medlem
                          Møteplager
                          • May 2013
                          • 70

                          Jeg personlig driter i hva treneren heter eller hva man kaller fotballen vi tydeligvis IKKE spiller om dagen kalles. Det jeg derimot bryr meg langt mere om er resultater. Så langt sier RESULTATENE meg at vi er å finne på ca 13. plass. Det er faen ikke godt nok, og jeg håper alle som en som faktisk krever lønn fra LSK leser dette og er enige.

                          Og bare for å ha oppsumert det de fleste supportere tenker: SKAM DERE!

                          Kommentar

                          • maurakanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2005
                            • 630

                            Synes vi er aggressive og tidvis gode i første omgang, og vi kunne fort ledet 2-0. Dårlig de første 15 av andre og er litt uheldige ved baklengsen. Vi mangler en, som mange har påpekt tidligere, en kraftspiss som er sterk på hodet og i boksen. Gullet skaper sjanser, er rask og jobber utrettelig, men er dessverre ingen målscorer. Er også bra stemning i første når vi presser på. I andre er stemninga like dårlig som spillet, og klanen tar naturlig nok over etter målet. Nå har vi to viktige kamper til denne uka, start i cupen og RBK i serien. Hadde vært digg med semi på Åråsen mot enga og revansje.
                            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3120

                              Vi gjorde mye bra i dag. Problemet var desverre akkurat det jeg fryktet på forhånd. Spisser som ikke er målfarlige (Petters mål kommer på dødball og Fredriks kommer ikke i det hele tatt). Temposvak midtbane med klippekort (ny uhyrlig svak kamp av Palmi og BHR) og en trener blottet for evne til aktiv kampledelse.
                              Håper ledelsen ser at noe må gjøres nå. Å vente blir livsfarlig.

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                Opprinnelig skrevet av Dole
                                Vi har tydeligvis sett to ulike kamper i dag. Andersson slår flere gode pasninger fremover - både i første og 2. omgang. Dessuten - i motsetning til enkelte av lagkameratene treffer han en medspiller på de fleste av forsøkene. Ved flere tilfeller gjorde han også en god defensiv jobb.

                                I følge tv-kommentatorene en av våre beste spillere i dag.
                                Helt enig!
                                Anbefaler de som orker å se kampen igjen, fordi Johan spiller faktisk en helt kongekamp i dag. Han treffer på stort sett samtlige pasninger, og det er overhodet ikke bare støttepasninger. Han slår flere pasninger med risiko enn noen andre på banen i dag, og lykkes med de stort sett hver gang. I tillegg til dette hadde han spesielt i 1.omgang mange viktige gjenvinninger høyt i banen der han til og med er nede og sklitakler ved et par anledninger. I mine øyne vår suverent beste spiller i dag.

                                I dag synes jeg også vi spiller en veldig god kamp i 70 av 90 minutter med unntak av sist 3 minuttene i 1.omgang og første 15 min i 2.omgang der vif også får uttelling. Dessverre har vi en spiss som lykkes med alt annet enn å få ballen i mål, og en del marginer i mot på de mange gode dødballene fra PVM i dag. Palmi var forøvrig bedriten i dag, og burde blitt byttet ut tidlig i 2.omgang.

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Veldig mange som maser om at Johan stopper overganger og slår mye støtte. Det er fordi Johan ikke slår baller i blinde. Om det ikke finnes alternativer og folk ikke beveger på seg eller viser initiativ, så gir han heller ikke fra seg ballen. Bare tull å ta ham på det. Om det finnes en spiller i et ledig rom eller et godt initiativ så spiller han ballen, atpåtil med høy treffprosent. Bare tull at vi skal tuppe en lang ball blindt oppover i banen, bare fordi motstander er i ubalanse. Om det ikke er noen særlig sjanse for at man treffer en medspiller, så kan man like gjerne holde på ballen til muligheten byr seg. Alternativet er å gi bort ballen til mostanderlaget og la dem sette i gang et angrep i stedet. En effektiv måte å hindre målsjanser i mot, er å sørge for at motstanderen har ballen så lite som mulig.

                                  Kjipt at folk legger dette på Johan. Om vi ikke utnytter overganger og blir nødt å slå bakover veldig ofte, så er ikke det en enkeltspillers feil. Det handler om at laget som helhet ikke viser initiativ nok.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • Boing
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2005
                                    • 711

                                    Opprinnelig skrevet av andersmm

                                    Kjipt at folk legger dette på Johan. Om vi ikke utnytter overganger og blir nødt å slå bakover veldig ofte, så er ikke det en enkeltspillers feil. Det handler om at laget som helhet ikke viser initiativ nok.
                                    Helt enig, man vinner som ett lag og man taper som ett lag. Synes det var noen som gjorde nybegynnerfeil der ute ett par ganger i dag, men verst er det att de etablerte og lederene er de som står for flest "feil" og sviktet mest. Og målet, der burde vår keeper ha hatt tak i ballen før den traff hodet på "syndebukken"(noe han ikke er i denne kampen), Origi burde ha bokset den ut og gjorde en dårlig jobb i feltet der.

                                    Uansett, att LSK blir rundtspilt så jævlig i starten av 2 omgang er Haglunds ansvar, han gjorde jo ikke en dritt for å korrigere spillerne.

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      Synes ikke Origi skal ha så mye pepper for den heller. Det er et frispark som slås hardt inn og det er vanskelig for Arnold å forutse den før det er for sent. Klassisk drittmål ut av ingenting, og vanskelig å gardere seg i mot. Går ikke an å trekke fram noen syndebukker her. Det svikter først og fremst foran kassa. Hadde vi hatt en mer normal sjanseomsettning så hadde vi også hatt råd til et drittmål i rævva.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • Marit
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2010
                                        • 885

                                        Syns dagens kamp var bra og da er det nesten enda jævligere at det gikk som det gikk. Vi fortjente bedre og gutta fortjente bedre. Ikke minst fortjente søpla SKIKKELIG juling og det gjør vondt at de ikke fikk det.
                                        Andas in och andas ut
                                        Orkar jag så orkar du

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          Opprinnelig skrevet av Boing
                                          Og målet, der burde vår keeper ha hatt tak i ballen før den traff hodet på "syndebukken"(noe han ikke er i denne kampen), Origi burde ha bokset den ut og gjorde en dårlig jobb i feltet der.
                                          Den var jo på vei inn og Arnold fikk slått den ut mot siden, desverre og like forbanna typisk traff den Johan og gikk inn. Maks uflaks og man kan verken klandre Arnold eller Johan for den. Det var et jævla godt frispark fra han Jan.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎