Lillestrøm SK - bydelslaget IF, søndag 30.juni kl. 1530

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kay
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 763

    Opprinnelig skrevet av nebbjævel
    <<<Kongshavn må ha vært BB totalt i går hvis man skal vurdere begge lagene. Den corneren han er ute å bokser - den hadde vært i målet hadde han ikke vært der. Frisparket fra PVM... Rett og slett en god keeper som hadde dagen.<<<( 46)

    Jeg tenkte akkurat det samme, 46, men turte ikke si det høyt her inne. At han tok frisparket til PVM var en redning av første skuffe. Ballen var jo så dønn i vinkelen som det er mulig å sette den, hard og skrudd og full av f... Bedre skudd er det vanskelig å få avgårde. Hvis Kongshavn kan opprettholde dette nivået over tid slipper vi å se ham på bydelslaget særlig lenge.
    Keepern gjorde en god figur. Jeg tenkte når jeg så oppstillinga av mur og keeper at skal denne inn må den skytes hardt i keeperhjørne. Keeperen viste veldig godt hvor den ballen kom til å bli plassert og stilte seg opp deretter, han sto vel mer midt i mål enn vanlig oppstilling hvor mur tar ene og keeper andre hjørne.

    Kommentar

    • Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

      Analysis-time...

      Vi hadde i første omgang 23 tilløp til målsjanser, 6 av dem kan kalles muligheter. Vufferne hadde 11 tilløp, 2 av dem kunne blitt til noe. Altså klart Lsk-overtak. Det som også er interessant, er hvilke av våre gutter som er med i de gode angrepene. Petter, Fredde, Johan, Kippe. Litt Riise.

      Derimot, det RB skriver om Palmen; "Jobbet knallhardt og hadde en viktig rolle da LSK kjørte kampen i 1. omg. Vant mange baller høyt i banen og gikk foran med en oppofrende stil. Pasningskvaliteten var med få unntak god. Nær scoring da han kom først på ballen i feltet. For sein inn i boksen på et Vaagan-innlegg." Kun siste setning stemmer helt. Det var for øvrig Bjørn Helge som vinner ball høyt, og også løper raskest hjem. PP står riktignok godt plassert etter press fra EK og BHR, og får ballen rett i beina.

      Ringo og Knøttz (og Bærgænseren) er generelt avventende. Stian kunne/skulle ha dobla med JA noen ggr, vi ser løpssterke ut. Tipper annen omgang ble mye lik sjansemessig. (Jeg teller med offsider som er næære forøvrig).

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎