Lillestrøm SK - bydelslaget IF, søndag 30.juni kl. 1530

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjell.T.Ring
    replied
    Opprinnelig skrevet av xeR
    Pascal Simpson på sokkel nå!
    Not enough metal in the World

    Leave a comment:


  • superbøffel
    replied
    Det verste er jo at man ikke blir overrasket... Dette er bare trist.

    Leave a comment:


  • xeR
    replied
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Kan forstå de. Hadde jeg vært søplasupporter hadde jeg ville hatt en byste av tidenes norske fotballspiller.
    Pascal Simpson på sokkel nå!

    Leave a comment:


  • Kjell.T.Ring
    replied
    Kan forstå de. Hadde jeg vært søplasupporter hadde jeg ville hatt en byste av tidenes norske fotballspiller.

    Leave a comment:


  • AG-3
    replied
    Hvordan får vi tatt igjen på noen som ikke har en dritt?
    Infiltrere NAV systemet? Få noen til å rote bort metadonresepter? Punktere suppebussen ved Akerselva? Evt. oversalte suppa?

    100 år uten ære. Må være tungt.

    Leave a comment:


  • tullebukk
    replied
    Dem tråkker på den vanlige mann i gata nå ..

    Leave a comment:


  • armykanari
    replied
    Enig at vi skal skal holde fokus å vinne matchen. Men dette var faen meg dråpen... Redd dette gjør at visse folk ikke holder seg i skinnet

    Leave a comment:


  • Grusom B
    replied
    Foreslår kronerulling for å kjøpe vålerenga vertshus og gjøre det om til offentlig pissoar.

    Dette er så lavmål som det får blitt. Klassisk amfetaminpåfunn. Er ikke kjempefan av fotballrelatert vold, men om den eller de ansvarlige som har gjort dette tlfeldigvis møter et balltre gråter jeg ingen tårer.

    Leave a comment:


  • LasseN
    replied
    Opprinnelig skrevet av mats
    La oss holde oss for gode til å senke oss ned på de degenererte tapernes nivå.

    Leave a comment:


  • *46*
    Guest replied
    Opprinnelig skrevet av mats
    Det burde det ikke bli - la dem holde på uten at man tar igjen.

    Leave a comment:


  • mats
    replied
    nå er det krig

    Leave a comment:


  • vermu
    replied
    Opprinnelig skrevet av G-Man
    Tror du har helt rett. Problemet mitt er fortsatt mangelen på målscorer helt der fremme og fremdriften på store deler av midtbanen.
    Enig. Jeg skulle helst sett Knutzon helt på topp i denne kampen, med PVM bak. Han passer perfekt i disse matchene fordi de pleier å åpne seg opp og dermed mye rom å løpe i.

    Dessverre er det neppe noen andre til å spille høyreback, så jeg forstår hvis Erling blir plassert her nå.

    Leave a comment:


  • G-Man
    replied
    Opprinnelig skrevet av vermu
    Jeg vil ha Andersson på sentral midtbane, men med Stoor ute tror jeg Haglund velger disse 11.

    Origi

    Knutzon - Østli - Kippe - Ringstad

    Palmasson - Riise - Mjelde - Andersson

    Vaagan Moen

    Gulbrandsen
    Tror du har helt rett. Problemet mitt er fortsatt mangelen på målscorer helt der fremme og fremdriften på store deler av midtbanen.

    Leave a comment:


  • vermu
    replied
    Jeg vil ha Andersson på sentral midtbane, men med Stoor ute tror jeg Haglund velger disse 11.

    Origi

    Knutzon - Østli - Kippe - Ringstad

    Palmasson - Riise - Mjelde - Andersson

    Vaagan Moen

    Gulbrandsen

    Leave a comment:


  • Kanariz
    replied
    Nøkkelen mot søpla er å presse de høyt og ha ballen i laget. Når søpla ikke får spilt sitt spill er de totalt ubrukelige, noe man så i 2 omgang mot sogndal i dag.

    Leave a comment:


  • Percy Nilegård
    replied
    Ble ikke skremt av kampen i dag i alle fall.

    Leave a comment:


  • bjarmann
    replied
    Gjorde godt å se VIF-kampen idag. Fikk virkelig fram hatet i meg! For en møkkaklubb! For en gjeng med ekle spillere. Alt er galt i den klubben der. Spillere, ledere, trenere, supportere, selv speakeren. For noe pinlig piss han lirer av seg etter målene "en gang til, en gang til". Hva faen er det? Klar for match på søndag!

    Leave a comment:


  • joacim
    replied
    jeg vil helst se Johan og Erling offensivt, men når alternativet på høyre beck er Scheel, så ser jeg at en av dem må spille der. syns at Johan spiller med stor klokskap, så jeg ser helst at han blir "ofret".

    laget:

    Johan - Østli - Kippe - Ringstad
    Knudzon - Vaagan Moen - Riise - Ohi
    Forfana - Fredrik

    Dette er ønskelaget pr i dag!

    Jeg har ikke med Mjelde fordi jeg syns ikke han har bevist. Greit, han har tatt ansvar defensivt når Petter har fått lov å herje, men jeg syns rett og slett han er usynlig. Usikker på om forfana greier en hel kamp, om ikke kan jo Mjelde komme inn på midten og Petter gå opp som spissmakker til Fredrik.

    Leave a comment:


  • Kjell.T.Ring
    replied
    Opprinnelig skrevet av Oddis
    Ville heller bare bytte Fredrik og Knutzon. Trur Fredrik har en fremtid som ving/kant!
    Definitivt. Både han og Fofana er veldig gode når de utfordrer fra kanten av 16-meteren. Skal vi ha Fredrik som spydspiss må vi enten ligge lavt å spille i bakrom eller kjøre Tikitaka. Litt skeptisk til om det funker.

    Leave a comment:


  • Oddis
    replied
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Da må vi drite i lange høye poolere i hvert fall.

    Ville tatt ut en av de 3 foran å att Ohi på topp i tilfellet

    Bytta Mjelde og PVM og
    Ville heller bare bytte Fredrik og Knutzon. Trur Fredrik har en fremtid som ving/kant!

    Leave a comment:

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎