Brann - Lillestrøm Sportsklubb - Brann Stadion 09.08 kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Kamptråd Brann - Lillestrøm Sportsklubb - Brann Stadion 09.08 kl 19:00

    Da var det duket for ny bortekamp mot et Brannlag som har fått mye tyn av omgivelsene i det siste.

    Her har vi alle muligheter til å få med 3 poeng og fortsette klatringa.

    PVM tilbake som er gledelig. 2 av Branns beste spillere de siste 10 årene spiller mot de i denne kampen

    Laget jeg håper på er ikke veldig spennende:

    Origi: Har i mine øyne etablert seg som førstebalg nå. Ikke alltid like fotballklok men har noen egenskaper som er ekstreme. Udjus er vel tilbake men Origi lett valg.

    Stoor: Eier høyrebacken. Spennende å se om han blir utfordret av Ødegaard i år.

    Østli: Spiller bra om dagen. Gjør i blant noen feil men retter opp ved å gjøre matchvinnende inngripender.

    Kippe: Your argument is invalid. BEAST!

    Ringstad: Er kanskje TLs beste back om dagen. En fryd å se han og Fofana pisse på sida si. Dette samarbeidet blir spennende å følge fremover

    Palmi: Scorer mål og spiller ellers greit. Har teknikken til tikitaka-fotballen vi prøver oss på om dagen.

    Riise: Ryddegutt. Har bedret pasningskvaliteten også (skulle vel bare mangle)

    Pirlo: Hva har vi brukt han til? Han herjer jo sentralt. Treffer på 9 av 10 pasninger og styrer spillet vårt. <3

    Fofana: Mannen som stopper opp etter å ha dribla en søplaspiller bare for å drible han igjen. Herlig type som spiller smartere og smartere for hver kamp. Bruker egenskapene mer i lengderetningen enn før og er en god tilrettelegger.

    PVM: Tilbake etter enda en karantene på tynt grunnlag. Er ikke helt der han var i sesongstarten. Håper han tenner skikkelig med gjensyn med Brann Stadion.

    Knudtzon: Løper i stykker forsvaret. Med smarte pasninger er han utrolig vanskelig å forsvare seg mot. Fikk etterlengtet mål mot Viking. Helstad kan komme inn når den bakre 4-ern til Brann har krampe.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • jonfugl
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jun 2009
    • 181

    #2
    Vedr. Fofana, så spennende å se om han er enda kvikkere på fredag en han har vært i det siste, da Ramadan avsluttes på onsdag.

    Kommentar

    • mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

      #3
      Blir vel full av føde og tung som bly.
      Fugla mot nye høyder

      Kommentar

      • heg
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Oct 2007
        • 112

        #4
        Mange lag som sliter med mange karantener for tiden:
        Noen som har sett under råeste lag her:
        Følg med på LIVE resultater for dine favorittlag og ligaer i hele verden og Eliteserien, Toppserien, Obos-ligaen og resten av norsk toppfotball.

        Vi leder ikke ann her akkurat.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #5
          Opprinnelig skrevet av heg
          Mange lag som sliter med mange karantener for tiden:
          Noen som har sett under råeste lag her:
          Følg med på LIVE resultater for dine favorittlag og ligaer i hele verden og Eliteserien, Toppserien, Obos-ligaen og resten av norsk toppfotball.

          Vi leder ikke ann her akkurat.

          Da regner jeg med at vi leder fairplay tabellen også da...

          Kommentar

          • Stian83
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Feb 2012
            • 24

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Pirlo: Hva har vi brukt han til? Han herjer jo sentralt. Treffer på 9 av 10 pasninger og styrer spillet vårt. <3
            Snakker du her om Piermayr? Har ikke sett han så mye, men om selveste Herr Ring gir han kallenavnet Pirlo er han vel, som de sier om Blockbusterfilmer; One to Watch.

            EDIT: Johan har vært One to Watch i flere kamper nå. Takk for oppklaring, Kjell!
            Last edited by Stian83; 06.08.2013, 09:57.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              Opprinnelig skrevet av Stian83
              Snakker du her om Piermayr? Har ikke sett han så mye, men om selveste Herr Ring gir han kallenavnet Pirlo er han vel, som de sier om Blockbusterfilmer; One to Watch.
              Er Johan jeg sikter til her
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #8
                Opprinnelig skrevet av jonfugl
                Vedr. Fofana, så spennende å se om han er enda kvikkere på fredag en han har vært i det siste, da Ramadan avsluttes på onsdag.
                Skal ikke se bort i fra at det blir stikk motsatt. Torsdag starter Id som er muslimenes svar på julaften med flere dagers fråtsing
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Boing
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2005
                  • 711

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Da regner jeg med at vi leder fairplay tabellen også da...
                  hehe... nei da tror du feil. Husk att publikums oppførsel og språkbruk er også en del av fairplay-prisen, og med slike supportere som LSK har, både med oppførsel og språkbruk på tribunen, og med NFF sine meninger om hva som er god oppførsel og språkbruk, så ligger vi nok på bånn av fairplay-tabbellen. Ikke att jeg gråter av den grunn, da fairplay er noe dritt.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Boing
                    hehe... nei da tror du feil. Husk att publikums oppførsel og språkbruk er også en del av fairplay-prisen, og med slike supportere som LSK har, både med oppførsel og språkbruk på tribunen, og med NFF sine meninger om hva som er god oppførsel og språkbruk, så ligger vi nok på bånn av fairplay-tabbellen. Ikke att jeg gråter av den grunn, da fairplay er noe dritt.

                    Da regner jeg med at Vif også ligger på bunn da, de som roper om øl og vold og skamslåtte bønder

                    Kommentar

                    • Kanariz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 2507

                      #11
                      Jævlig bra skrevt Kjell.T.Ring! Når jeg leser det du skriver så sitter jeg og lurer på hvorfor vi ikke leder tabellen

                      Kampen på fredag er en typisk nøkkelkamp. Med Seier så er vi plutselig oppe og nikker på en topp 5 plassering, pluss masse seltillit! Med tap er vi tilbake i ingenmannsland (Og kanskje nedryksstrid).

                      Brann har vært veldig gode hjemme, men unntak av sist hjemmekamp. De har kvaliteter til et topp 5 lag, uten tvil. Dette blir tøft, veldig tøft, men har faktisk trua.
                      Bør være fornøyd med 1 poeng her, men 3 kan redde sesongen!

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #12
                        Uten 3 poeng mot Viking forsvant mulighetene for topp 4, uten 3 poeng mot Brann så forsvinner nok også mulighetene for topp 6. Ny kamp der LSK må takle forventninger, noe de ikke har klart på mange år og som de heller ikke klarte å takle mot Viking (selv om det så lovende ut). 1 poeng borte mot gode lag er i utgangspunktet bra, men man har gitt bort for mange unødvendige poeng til å nøye seg med noe annet enn 3 poeng (Sogndal kan gjøre sånt, LSK kan ikke).

                        Kom igjen FUGLA :-)

                        Kommentar

                        • mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

                          #13
                          Nåja. Viking har vært sterke hjemme i år så jeg hadde små forventninger før den kampen. Det hadde vært typisk LSK og vinne der, de tok den nesten hjem også.

                          Brann er en annen greie. De har vært dårlige i år så presset mot LSK seier er større, særlig med tanke på ligaplassering. Rimelig typisk om de taper i skarreland, for her er det nemlig reélle sjanser til seier.
                          Fugla mot nye høyder

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9362

                            #14
                            Brann er et mye bedre hjemmelag enn Viking.

                            Så da har alle unnskyldningen klar om det ikke blir poeng, uansett hvordan kampen måtte forløpe.

                            Sjæl mener jeg Brann er et drittlag som skal slås, om man holder et ekstra øye med Askar, Finne (om han får lov å spille) og fjompen Pusic. Huseklepp er treig og lett å lese, så han tar Kippe seg av, og Badji er det bare å kakke på hælen et par tre ganger, så klikker'n og får gult og sutrer til dommer'n resten av kampen samtidig som spillet hans blir mer og mer rævva.

                            Men det er klart, én skal ikke ha noe som ligner ambisjoner om 3 poeng på LSK's vegne.

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 3925

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av mooph
                              Nåja. Viking har vært sterke hjemme i år så jeg hadde små forventninger før den kampen. Det hadde vært typisk LSK og vinne der, de tok den nesten hjem også.

                              Brann er en annen greie. De har vært dårlige i år så presset mot LSK seier er større, særlig med tanke på ligaplassering. Rimelig typisk om de taper i skarreland, for her er det nemlig reélle sjanser til seier.
                              Har Brann vært dårlige i år? Hjemme?? Med 8 strake hjemmeseire før Rosenborg satte dem på plass??? Hva har da LSK vært, hvis Brann har vært dårlige?

                              Hvis vi har noen som helst ambisjoner om å være med "der oppe", må vi selvsagt gå for 3 poeng her. Hvis målet er å fortsatt være en middelhavsfarer og en mulig dumpekandidat, kan man satse på ett poeng.

                              Jeg liker for øvrig Kjell Jonevrets offensive innstilling når han etter kampen mot oss forklarer hvorfor han mener det er verdt å satse mye offensivt mot slutten av kamper som står uavgjort. Hvis man klarer å score seiersmålet i én av to kamper som vipper mot slutten, og taper den andre, står man igjen med 3 poeng. Hvis man "safer inn" begge kampene til uavgjort, står man igjen med 2 poeng. 3 > 2. Så enkelt er det jo!
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9362

                                #16
                                Jonevret tok også lang rennafart og dreit i det ene poenget Viking fikk mot oss.

                                "Ett poeng er for lag i nedrykksstriden"

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3925

                                  #17
                                  I fjor overrasket vi både oss selv og resten av fotball-Norge med å spille en flott kamp i Bergen og slå Brann på Stadion. Hvem husker vel ikke Bollys herjing med Brann-spillerne i den kampen?

                                  Brann har vært sterke hjemme i år, men de har som alltid et råttent forsvar som fort knekker sammen hvis de blir satt under press. Jeg tror nøkkelen til seier i denne kampen ligger i at vi drar til Bergen for å overraske igjen, møte Brann med høyt press i perioder og tørre å spille ut vårt offensive register. Hvis vi går til kampen i Bergen med målsetning om å forsvare oss til ett poeng, tror jeg nesten helt sikkert vi kommer til å tape.
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4376

                                    #18
                                    Her bør vi minst skape tosifret antall sjanser, rundspille Brann i 2x45 og helst vinne 7-0! Gjør vi det er det naturligvis viktig å påpeke at Brann er ræva og at det ikke er vi som er gode. Før man kan avslutte kvelden med å kritisere Haglund for at han så jævlig ut på håret.
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

                                      #19
                                      Herlig!!!

                                      Kommentar

                                      • ballong7
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Sep 2009
                                        • 119

                                        #20
                                        Et Brann i fritt fall (I følge dem selv haha), så her må vi bare utnytte sjansene våre. Dette går bra! PVM scorer årets mål.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎