Positivitetstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    #61
    Må bare si at jeg synes det er fantastisk at både Kippe, Østli og Erling har signert nye kontrakter med klubben! Kippe er en ekte klubblegende som vi får ha med i ytterligere 3 sesonger, Erling er en av mine absolutte favoritter og en kultspiller jeg håper blir i klubben så lenge han spiller i Norge, mens Østli er en oppofrende og fin fyr jeg tror kan vokse seg inn i våre hjerter med tiden. Med tanke på kontraktslengde tror jeg samtlige har gått med på solide lønnskutt, kanskje spesielt Kippe som signerer ut 2016 sesongen. I tillegg tolker jeg Bjarmann dithen at også støtteapparatet med Haglund i spissen har gått med på lønnskutt, noe som er veldig bra. En hyggelig nyhet å få en kald onsdagskveld!
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      #62
      Knutzon tror jeg faktisk ender opp med å bli en av de skikkelige klubbspillerne etterhvert som årene går. Kan ikke se noen grunn til at han går fra klubben de neste 5-6 årene heller. Det liker jeg.
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #63
        At trenerapparatet også tar ansvar for sportslig nedtur, lavere inntekter m.m og går med på lavere lønn.
        Skulle bare mange vil mange si, men dette er deres arbeid og at de gjør dette er KONGE!

        Litt skryt til en ellers påkjeftende Trener er på sin plass.

        Kommentar

        • 007
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2013
          • 270

          #64
          Opprinnelig skrevet av 007
          ... - Vinterperioden: 08.01 til 31.03. ...
          ... Finner ikke noe konkret om 2014, så sånn som jeg oppfatter det stenger vinduet ved midnatt 31. mars 2014.
          Bjarmann bekreftet på sesongkorttreffet på Åråsen at vinduet i år stenger ved midnatt 31. mars.

          Kommentar

          • TomLundby
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 616

            #65
            Må bare si jeg synes det er forferdelig at Kippe, Østli og Knutzon har signert nye lange kontrakter med LSK. LSK har lite penger. Kippe er dyr og gammel. Tilbake da LSK var en storklubb var man aldri redd for å kvitte seg med slike, heller et år for tidlig enn et år for seint. Østli og Knutzon er begge to middeladrende spillere som muligens, såvidt holder tippeliganivå og som når man har et år til å lete enkelt burde kunne erstattes av yngre, mer lovende spillere med lavere lønn. At klubben gjør dette og får massiv støtte fra supporterne sier sitt om tilstanden i og rundt LSK om dagen.

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              #66
              Opprinnelig skrevet av TomLundby
              Må bare si jeg synes det er forferdelig at Kippe, Østli og Knutzon har signert nye lange kontrakter med LSK. LSK har lite penger. Kippe er dyr og gammel. Tilbake da LSK var en storklubb var man aldri redd for å kvitte seg med slike, heller et år for tidlig enn et år for seint. Østli og Knutzon er begge to middeladrende spillere som muligens, såvidt holder tippeliganivå og som når man har et år til å lete enkelt burde kunne erstattes av yngre, mer lovende spillere med lavere lønn. At klubben gjør dette og får massiv støtte fra supporterne sier sitt om tilstanden i og rundt LSK om dagen.
              Kippe er kippe og man tar vare på sine egne. Sånn er det bare!
              knudzone er og blir supersub og superhelt. Sånn er det bare!
              Østli er den perfekte reserve til Kippe og Gabrielsen. Sånn er det bare!

              Regner med at vi har fått alle disse billigere enn om vi skulle hentet inn andre med lik kvalitet.

              Kommentar

              • fredpet76
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 1205

                #67
                Opprinnelig skrevet av TomLundby
                Knutzon er middeladrende spiller som muligens, såvidt holder tippeliganivå
                Knutzon er født i 1988.. Ikke akkurat middelaldrende. Heller ikke i fotballsammenheng

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av fredpet76
                  Knutzon er født i 1988.. Ikke akkurat middelaldrende. Heller ikke i fotballsammenheng
                  Får håpe fotballhodet blir klokere når beina blir tyngre.

                  Trur Erling har mange gode år. Smart spiller som kan spille stort sett over alt men er vel best som bakromspiss eller kant i 4-3-3?

                  Overaskende gode avslutteregenskaper
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • Pingla
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 345

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av TomLundby
                    Må bare si jeg synes det er forferdelig at Kippe, Østli og Knutzon har signert nye lange kontrakter med LSK. LSK har lite penger. Kippe er dyr og gammel. Tilbake da LSK var en storklubb var man aldri redd for å kvitte seg med slike, heller et år for tidlig enn et år for seint. Østli og Knutzon er begge to middeladrende spillere som muligens, såvidt holder tippeliganivå og som når man har et år til å lete enkelt burde kunne erstattes av yngre, mer lovende spillere med lavere lønn. At klubben gjør dette og får massiv støtte fra supporterne sier sitt om tilstanden i og rundt LSK om dagen.
                    Om ikke annet traff du veldig godt med valg av tråd
                    ¯\_(ツ)_/¯

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av TomLundby
                      Østli og Knutzon er begge to middeladrende spillere som muligens, såvidt holder tippeliganivå og som når man har et år til å lete enkelt burde kunne erstattes av yngre, mer lovende spillere med lavere lønn. At klubben gjør dette og får massiv støtte fra supporterne sier sitt om tilstanden i og rundt LSK om dagen.
                      Da sier jeg meg bekymret på dine vegne. Knutzon middelmådig. OK. I så fall er det mye ræva spillere i tippeligaen.
                      Erlig er ligaen hurtigste, fått seg en røslig brøstkasse og har "grei" teknikk. En spiller som denne sesongen leverer 10 seriemål. Er det ræva også? Er det heller ikke også viktig å ha klubbspillere? Er alle på RBK, Molde stjernespillere?

                      Kommentar

                      • Spntneous
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 1990

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av TomLundby
                        Bla bla bla bla pjatt pjatt pjatt pjatt
                        (sitert fritt etter hukommelsen)

                        Lukter jo trolling lang vei.
                        Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                        Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                        Kommentar

                        • tilt
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2007
                          • 813

                          #72
                          #VierLSK Fantastisk bra tiltak!
                          livet er en gamp for de som ikke kan si k
                          https://twitter.com/#!/KjetiI

                          Kommentar

                          • DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 3931

                            #73
                            Sesongen 2014 er i gang!

                            Elska þetta félag

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              #74
                              Synes det er et mer positivt driv over hele Sportsklubben for tida! Vi får se hvordan det går i neste match, og videre i sesongen, men akkurat nå synes jeg det er deilig å være LSK-supporter igjen, det har vært mest fælt de siste åra. Har vært så ille at jeg faktisk ikke har giddi å dratt på hjemmekamper enkelte ganger. Ræva support, i know, men sånn har det vært. Men nå er den følelsen av at man nesten ikke kan vente til neste match litt tilbake hos meg hvertfall, og det er ingen tvil om at Åråsen er stedet å dra neste søndag!
                              ..................

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                Synes det er et mer positivt driv over hele Sportsklubben for tida! Vi får se hvordan det går i neste match, og videre i sesongen, men akkurat nå synes jeg det er deilig å være LSK-supporter igjen, det har vært mest fælt de siste åra. Har vært så ille at jeg faktisk ikke har giddi å dratt på hjemmekamper enkelte ganger. Ræva support, i know, men sånn har det vært. Men nå er den følelsen av at man nesten ikke kan vente til neste match litt tilbake hos meg hvertfall, og det er ingen tvil om at Åråsen er stedet å dra neste søndag!
                                Jeg fikk nesten tårer i øya da jeg leste innlegget ditt i en annen tråd om støtten spillerne hadde fått etter kampen i går. Jeg tror det er så uendelig viktig for klubben at fansen, spillerne, trenerteamet, administrasjonen, styret, sponsorene osv. drar i samme retning.

                                Noen ganger er uenighet, og til og med konflikt, nødvendig for å drive en organisasjon framover. Men se på klubben vår de siste 10 åra, folkens. Først en hovedtrener fans og styre ville beholde, som ble presset ut av mannen med den tjukkeste lommeboka. Året etterpå hadde vi en trener som ikke kunne samarbeide med sportsdirektøren. Så overtok en trener som endte opp med en klikkdelt spillergruppe. Mens dette kaoset internt i klubben pågikk, var det årlige konflikter mellom klubben og fansen. På det verste, våren 2008, var over 50 nøkkelpersoner i KFL og andre grupper utestengt fra Åråsen. Konflikter av denne typen har vært så mange at jeg har mistet oversikten, og senest tidligere i år gikk sikkerhetsgjengen i strupen på klubben. Det kan også nevnes at mindre uenigheter som at supportere avkrever forklaring etter svake resultater, også kan tære på forholdet mellom klubb og fans hvis det skjer for ofte. Legger vi til interne konflikter i fansen, som isfronten mellom UFC og KGG, og deretter mellom UFC og KFL, tror jeg vi har et komplett bilde av en klubb i fullstendig kaos.

                                Jeg tar på ingen måte stilling til hvem som har skylden for kaoset, for hele situasjonen er sammensatt og de aller fleste partene har nok gjort ting de angrer på. Det jeg derimot vil gjenta, er hvor forbanna deilig jeg kjenner at det er at alle i og rundt klubben nærmer seg noe som kan kalles godt samhold. Vi er ikke større enn at vi MÅ dra i samme retning, samme om du er spiller, trener, ansatt, supporter, styremedlem eller sponsor!

                                Kommentar

                                • andee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 1191

                                  #76
                                  I forlengelsen av Larsens frøktli' gode og viktige innlegg, vil jeg nevne at spillere og apparatet rundt uoppfordra tok tak i supportere på flyplassen i går, og tomla opp tribuneinnsatsen i "3x45" så det sto etter. Det betyr åpenbart mye for dem, og det er sikkert greit å høre for de få som tror trøkket på tribunen blir tatt for gitt. Om du møter en spiller eller noen rundt laget, ta tak og slå an en hyggelig prat - det er gjennomgående trivelige folk.
                                  TS05 - Felt C

                                  Kommentar

                                  • ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

                                    #77
                                    Forsvarsrekka vår består av en gjeng som ligner på gammel storhet når det gjelder glød og passion.

                                    Kommentar

                                    • BD
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2006
                                      • 1380

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av ynnor
                                      Forsvarsrekka vår består av en gjeng som ligner på gammel storhet når det gjelder glød og passion.
                                      Dessuten gir Østli på høyreback gode minner fra da Werni "herjet" på samme plass, blant annet i 2001. Luftsyrke på backen er undervurdert, vertfall i Tippeligaen.

                                      Kommentar

                                      • MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3315

                                        #79
                                        Lundemo serverte gode cornere og med Kippe, Ruben, Østli evt. Ohi foran mål kan det bli vondt å møte oss i feltet i år.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          #80
                                          Nå spiller vi "med" et rasshøl og ikke mot. Velkommen til vår nye leiesoldat.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎