Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Positivitetstråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Opprinnelig skrevet av DoubleHi5 Vis post
    Dette er ikke sarkastisk ment!

Jeg synes denne kampen må ha vært noe av det beste og mest spennende som er vist av fotball i Norge på mange år! Helt seriøst!!

Dette var innsats, drama, mål, harde taklinger, gule kort og dramatikk på sitt aller beste! Det vi viste før kollapsen er noe vi har savnet fra LSK i altfor mange år. Her var det virkelig sjela til klubben som ble kastet inn, alt å vinne, alt å tape. Og spillerne leverte!

Selvsagt er det et helvete at de nok en gang kollapset så fatalt.

Men vi leverte underholdning som svært få andre lag i Norge har levert.

Og vi gikk ned med et smell!
    Disse kampene får du ikke på plastikk og det er dette LSK bør gripe fatt i med begjær og ta med inn i Obos. Uansett hva man mener om spillestil fikk vi alle det vi ønsker skal ligge i bunn i alle kamper, men det holdt dessverre bare i drøye 75. Og primus motor er Krogstad, som man også nå endelig må forstå at er en ballvinner med et altoverskyggende defensivt fokus. Han er like lite en indreløper som han er en dyptliggende playmaker uavhengig av formasjon. Dyrk det han kan, ikke det man ønsker/håper han kan. Da har man i ham aleine allerede en grunnmur for en solid og frykta defensiv.

Comment

• Kan noen lage og feste en opprykksstråd og en nedrykkstråd for 2020?

Comment

• Vi er favoritter til å vinne Obos ligaen 2020 hos Betsson.

Comment

• Vi slipper å bo i Oslos styggeste bydel og se frem til nok en sesong med Erik Espeseth og Ronni Deila

Comment

• Mye stolthet knyttet opp mot den rekorden klubben hadde, men i dag kjenner jeg at det er bittelitt befriende å gi slipp på den. Tror det skal bli godt å ta fatt på en ny sesong uten å gå rundt og bekymre seg over om dette er sesongen den endelig ryker.
            Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

Comment

• Det er mer aktivitet her på forumet enn det har vært på lang tid. Godt å se at folk fortsatt bryr seg om klubben.

Comment

• Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN Vis post
                Mye stolthet knyttet opp mot den rekorden klubben hadde, men i dag kjenner jeg at det er bittelitt befriende å gi slipp på den. Tror det skal bli godt å ta fatt på en ny sesong uten å gå rundt og bekymre seg over om dette er sesongen den endelig ryker.
                Helt enig i dette.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Comment

• Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN Vis post
                  Mye stolthet knyttet opp mot den rekorden klubben hadde, men i dag kjenner jeg at det er bittelitt befriende å gi slipp på den. Tror det skal bli godt å ta fatt på en ny sesong uten å gå rundt og bekymre seg over om dette er sesongen den endelig ryker.
                  Det eneste som irriterer meg etter at rekorden røyk er at Bartene nå sitter med rubb og rake. Dersom nesten et hvilket som helst annet lag (utenom søpla og Molde) hadde over tatt den, så hadde jeg ikke brydd meg.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Comment

• Litt for euforisk om dagen. Ikke bare signeringen av Kairinen, men alt det positive unggutta viste i kampen mot TIL. Forhåpentligvis klarer Bakke å gi mange av dem nok spilletid til å ta det neste steget. Ranger og Knudsen gjorde såpass gode inntrykk at de bør spille mye. Baccay visste vi hadde nivået, men også Tongnoy gjorde et positivt inntrykk.

Venter egentlig bare på en skade eller et salg som ødelegger hele våren.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Comment

• Sitter i karantene, fullstendig frisk, og holder på å kjede vettet av meg. I leting etter noe positivt: Ranger og Smara får bedre tid til å bli spilleklare igjen. Ikke usannsynlig at begge to er klare før seriespill kommer i gang.

Comment

• Hvis sesongen 2020 gjennomføres helt uten folk på stadion, så er det fortsatt ingen tilskuere som har sett LSK spille på nivå 2 siden 1974!

Comment

• Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl Vis post
                          I leting etter noe positivt: Ranger og Smara får bedre tid til å bli spilleklare igjen. Ikke usannsynlig at begge to er klare før seriespill kommer i gang.
                          https://www.lsk.no/nyheter/ranger-sn...bake-i-trening

gilbert

Comment

• Jeg synes det er veldig positivt at enkelte andre klarer å se noe positivt om dagen. Selv har jeg innsett hvor viktig fotball faktisk er for meg, og hvor mye jeg savner det.

Comment

Working...
                            X