Positivitetstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Dette er ikke sarkastisk ment!

    Jeg synes denne kampen må ha vært noe av det beste og mest spennende som er vist av fotball i Norge på mange år! Helt seriøst!!

    Dette var innsats, drama, mål, harde taklinger, gule kort og dramatikk på sitt aller beste! Det vi viste før kollapsen er noe vi har savnet fra LSK i altfor mange år. Her var det virkelig sjela til klubben som ble kastet inn, alt å vinne, alt å tape. Og spillerne leverte!

    Selvsagt er det et helvete at de nok en gang kollapset så fatalt.

    Men vi leverte underholdning som svært få andre lag i Norge har levert.

    Og vi gikk ned med et smell!
    Disse kampene får du ikke på plastikk og det er dette LSK bør gripe fatt i med begjær og ta med inn i Obos. Uansett hva man mener om spillestil fikk vi alle det vi ønsker skal ligge i bunn i alle kamper, men det holdt dessverre bare i drøye 75. Og primus motor er Krogstad, som man også nå endelig må forstå at er en ballvinner med et altoverskyggende defensivt fokus. Han er like lite en indreløper som han er en dyptliggende playmaker uavhengig av formasjon. Dyrk det han kan, ikke det man ønsker/håper han kan. Da har man i ham aleine allerede en grunnmur for en solid og frykta defensiv.

    Kommentar

    • Holterkanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2009
      • 553

      Kan noen lage og feste en opprykksstråd og en nedrykkstråd for 2020?
      ________________________
      TB

      Kommentar

      • Roll75
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2007
        • 834

        Vi er favoritter til å vinne Obos ligaen 2020 hos Betsson.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3120

          Vi slipper å bo i Oslos styggeste bydel og se frem til nok en sesong med Erik Espeseth og Ronni Deila

          Kommentar

          • KEBABavSVIN
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 594

            Mye stolthet knyttet opp mot den rekorden klubben hadde, men i dag kjenner jeg at det er bittelitt befriende å gi slipp på den. Tror det skal bli godt å ta fatt på en ny sesong uten å gå rundt og bekymre seg over om dette er sesongen den endelig ryker.
            Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

            Kommentar

            • Dumbo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2004
              • 457

              Det er mer aktivitet her på forumet enn det har vært på lang tid. Godt å se at folk fortsatt bryr seg om klubben.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7004

                Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                Mye stolthet knyttet opp mot den rekorden klubben hadde, men i dag kjenner jeg at det er bittelitt befriende å gi slipp på den. Tror det skal bli godt å ta fatt på en ny sesong uten å gå rundt og bekymre seg over om dette er sesongen den endelig ryker.
                Helt enig i dette.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3269

                  Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                  Mye stolthet knyttet opp mot den rekorden klubben hadde, men i dag kjenner jeg at det er bittelitt befriende å gi slipp på den. Tror det skal bli godt å ta fatt på en ny sesong uten å gå rundt og bekymre seg over om dette er sesongen den endelig ryker.
                  Det eneste som irriterer meg etter at rekorden røyk er at Bartene nå sitter med rubb og rake. Dersom nesten et hvilket som helst annet lag (utenom søpla og Molde) hadde over tatt den, så hadde jeg ikke brydd meg.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3269

                    Litt for euforisk om dagen. Ikke bare signeringen av Kairinen, men alt det positive unggutta viste i kampen mot TIL. Forhåpentligvis klarer Bakke å gi mange av dem nok spilletid til å ta det neste steget. Ranger og Knudsen gjorde såpass gode inntrykk at de bør spille mye. Baccay visste vi hadde nivået, men også Tongnoy gjorde et positivt inntrykk.

                    Venter egentlig bare på en skade eller et salg som ødelegger hele våren.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 1918

                      Sitter i karantene, fullstendig frisk, og holder på å kjede vettet av meg. I leting etter noe positivt: Ranger og Smara får bedre tid til å bli spilleklare igjen. Ikke usannsynlig at begge to er klare før seriespill kommer i gang.

                      Kommentar

                      • McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5089

                        Hvis sesongen 2020 gjennomføres helt uten folk på stadion, så er det fortsatt ingen tilskuere som har sett LSK spille på nivå 2 siden 1974!

                        Kommentar

                        • gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3148

                          Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                          I leting etter noe positivt: Ranger og Smara får bedre tid til å bli spilleklare igjen. Ikke usannsynlig at begge to er klare før seriespill kommer i gang.
                          Lars Ranger (21) var langt nede da han skadet foten under treningsleiren i Marbella. Med seriestarten utsatt kan han i det minste trøste seg med at han rekker den - når den måtte komme...


                          gilbert

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3120

                            Jeg synes det er veldig positivt at enkelte andre klarer å se noe positivt om dagen. Selv har jeg innsett hvor viktig fotball faktisk er for meg, og hvor mye jeg savner det.

                            Kommentar

                            • Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 1918

                              Selv med en kamp mindre spilt er vi nå igjen best på Romerike. La oss satse på at det fortsatt er sant etter kampen i dag

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6074

                                Positivt at RB mener at en Solbakken overgang kan være realistisk.

                                Kommentar

                                • LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3309

                                  Opprinnelig skrevet av HSft
                                  Positivt at RB mener at en Solbakken overgang kan være realistisk.
                                  Men hvordan kan en fattig klubb som LSK ha råd til han? Det skjønner jeg ikke, for Solbakken blir neppe en billig kar.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6074

                                    Opprinnelig skrevet av LS89

                                    Men hvordan kan en fattig klubb som LSK ha råd til han? Det skjønner jeg ikke, for Solbakken blir neppe en billig kar.
                                    Skjønner ikke det jeg heller. Men rb vet har vel mer forståelse for det enn meg håper jeg på. Positivt at de mener det er aktuelt. Mulig vi har investorer klare? Gud?

                                    Kommentar

                                    • Sailor Man
                                      Moderator
                                      • Jun 2007
                                      • 1309

                                      Så vidt jeg har skjønt har han bare kontrakt ut året? Med pengene vi fikk inn for Sheriff bør vel det være mulig økonomisk?

                                      Kommentar

                                      • MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3269

                                        Opprinnelig skrevet av LS89

                                        Men hvordan kan en fattig klubb som LSK ha råd til han? Det skjønner jeg ikke, for Solbakken blir neppe en billig kar.
                                        Regner med at familien tenker mer langsiktig enn penger når neste klubb skal velges. Far har nok tjent nok til at familien har salt i maten. Dersom han kommer til LSK neste sesong, så er han et opplagt førstevalg siden både Mathew og Kairinen sannsynligvis er borte. Dersom han skulle gått til en av de rike klubbene, så ville han nok tilbringe mye tid på benken, og da er LSK et mer opplagt valg. Og så har han vel uttalt at klubben må spille på gress. Det eliminerer mye av konkurransen i Norge.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                        Kommentar

                                        • BD
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2006
                                          • 1358

                                          Solbakken velger nok en klubb hvor det vises litt villighet til å satse på yngre spillere.

                                          Ettersom dette er positivitetstråden: Dette er jo positivt for både Solbakken og oss. Han slipper å sitte på benken og tribunen, og kan i steden utvikle seg. Vi slipper å lønne en spiller vi ikke tør bruke, samtidig som vi slipper å ergre oss når han går videre og blir stjerne i en annen klubb i løpet av kort tid.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎