Konkret inntektsbringende gjøremål

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Uwes disippel
    replied
    Det går å tenke mer langsiktig også. Gjøre det samme mot bedrifter som man gjør mot barnelag. Kamp 1 på Åråsen, gi bort 250 billetter til Coca cola, neste kamp gir man 250 billetter til Bring, neste kamp gir man bort 250 billetter til Marine Harvest osv gjennom året, samtidig gir man bort totalt 250 billetter til flere småbedrifter til hver kamp. Kioskinntektene vil øke og det viktigste, om 10% av disse vil kjøpe billett på nytt igjen en eneste gang så vil det være 250.000 nye kroner inn i klubbkassa. Da er det bare å regne seg fremover. Mange parametre her, men om man ser et år frem i tid og om en slik kampanje får 50 nye tilskuere fra hver hjemmekamp, som kommer på 8 hjemmekamper neste år igjen. Det er 2 mill inn i kassa.

    Etter et slikt stunt, kan det være enklere å hente ut sponsorpenger også.

    Leave a comment:


  • DoubleHi5
    replied
    Norsk Tipping vil på vegne av din grasrotmottaker LILLESTRØM SPORTSKLUBB takke for ditt bidrag gjennom Grasrotandelen. Hittil i år har din grasrotmottaker mottatt 326970 kroner, mens det totale beløpet de har mottatt siden oppstart med Grasrotandelen er 2699273 kroner.

    Som vi ser har LSK (per 4/5 -13) mottatt nesten 2,7 millioner fra Grasrotandelen siden oppstarten.

    Jeg tar det for gitt at samtlige som deltar på forumet allerede gir Grasrotandelen sin til LSK.

    Men det er kanskje mange som kjenner noen - familie, venner, kolleger, m.m. - som i dag ikke gir sin grasrotandel til LSK. Her kan det være penger å hente!

    Leave a comment:


  • Ketil Cantona
    replied
    Har i dag (uten å spørre) meldt inn fatter, mutter, brutter og bikkja i LSK. Vips noen kroner inn. Har også manet opp naboen med 2 guttunger til å bli med på matchen.

    All min optimisme for sesongen røyk rett i dass...

    Leave a comment:


  • Wanker
    replied
    Naive, godhjertede tullebukker...

    Ikke vært medlem i klubben siden jeg spilte i UA selv, men meldte meg inn i dag - 350 kronasjer inn i det bunnløse sluket...

    Leave a comment:


  • tullebukk
    replied
    Helt enig men at noen av disse hadde blitt med på en 100 kroners klubb det er jeg sikker på...Men det er vell så lite penger det er snakk om så ingen gidder å ta seg bryet......

    Leave a comment:


  • reka
    replied
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Bare i Leiraveien der jeg jobber er det 5-6 store tunge bedrifter som har mye penger,,, det krever en innsatts og at noen i klubben gidder å gå de 500 meterne .. tipper alle bedriftene i den veien er med og gir noe om man tørr eller gidder å spørre..
    Nå er det jo ikke akkurat småpenger til russebussen man samler inn. Regner med at disse bedriftene også har styrer, eiere og revisorer som man står ansvarlig overfor, dessuten kan jeg tenke meg at du ville bli forbannet om lønnsauke ble avslått uka før firmaet gav bort 100.000 til en fotballklubb. LSK har gjort det riktig ved å etablere sponsorpoolen mm. hvor bedriftene får noe igjen på papiret, det er her satsinga bør skje.

    Leave a comment:


  • tullebukk
    replied
    Bare i Leiraveien der jeg jobber er det 5-6 store tunge bedrifter som har mye penger,,, det krever en innsatts og at noen i klubben gidder å gå de 500 meterne .. tipper alle bedriftene i den veien er med og gir noe om man tørr eller gidder å spørre..

    Leave a comment:


  • vermu
    replied
    - Spør bedriften du jobber i om den er interessert i en eller annen form for støtte. F.eks så er "100,- klubben" en ide. Bedriften støtter LSK med 100,- per mål i Tippeligaen 2014. Den summen var i fjor 3700,- kr. Dette bør ikke være avskrekkende å spørre om.

    Leave a comment:


  • vermu
    started a topic Konkret inntektsbringende gjøremål

    Konkret inntektsbringende gjøremål

    I noe som ser ut som en økonomisk krise, trenger LSK all mulig hjelp. Hva kan hver enkelt person bidra med i det daglige for å øke inntektene til klubben? Prøver meg på en liste over konkrete økonomiske "tiltak" og håper noen kan fylle på.

    - Meld deg inn i LSK
    - Kjøp sesongkort
    - Møt opp i LSK hallen på treningskamper
    - Kjøp bursdagsgaver etc i LSK shop
    - Kjøp LSK produkter i butikk - hvis butikk ikke har, spør butikksjef/ butikkarbeider etter produktet.
    - Leie Åråsens fine lokaler ved arrangement (konfirmasjon, 50 årslag etc)
    - Klikk innom lsk.no hver dag
    - Skriv ut hjemme eller hent kampplakater på Åråsen, og heng opp på hjemstedet når TL starter.
    - Prøv å få andre til å gjøre slike tiltak
    Last edited by vermu; 07.02.2014, 21:29.
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎