Konkret inntektsbringende gjøremål

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    #21
    Opprinnelig skrevet av Nordby-Kanaris
    Totalpakka må bli bedre og lsk som produkt må promoteres mere. Sentrum må være mere lsk prega, selge effekter diverse steder på senteret eks. Reklame av spillere, terminliste, kampdag må opp og ut der det er folk. Ikke sette opp to små skilt i rundkjøringa ved rælingstunnelen 1 dag før kamp, det tror jeg har minimal effekt. Få til avtaler med spisesteder og puber på kampdag, diverse stands og arrangemang i sentrum på torvet. Når man beveger seg i lillestrøm sentrum så lurer man på om det er kamp idag eller ikke. på tide at de som sitter på åråsen ser utenfor A4 ramma si og skaper en totalpakke som blir interessant for den vanlige personen i gata, arrangemange starter i det man kommer inn i sentrum, de mest ihuga tar turen til Åråsen uansett. Våkn opp lsk.
    Mye av grunnen til at dette ikke skjer pr.d.d. er jo økonomien. Det koster å henge opp LSK flagg i sentrum før hver kamp. Såvidt meg bekjent har de prøvd, men alle her i området skal ha godt betalt for å promotere LSK (spesielt kommunen), og når ikke LSK har penger så blir det lite promotering. Arkel EL som er sponsor tok seg av å henge opp flagg i forfjor som en del av sponsorpakka, og bør få honnør for det.
    så jeg tror at det kun er en gruppe som kan ta "tilbake" Lillestrøm på matchdag, og det er supporterne. Massivt bruk av flagg o.l. i dagene opp mot kamp i området man bor, bruke LSK effekter o.l.
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    • Børge
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2013
      • 2523

      #22
      Burde vel egentlig blitt plassert i denne posten i stede:

      Opprinnelig skrevet av Børge
      Opprinnelig skrevet av fjacob82
      Ser forøvrig at LSK ber folk bli med i 100-kronersklubben. Hva er dette for noe?
      Som vanlig, har lsk.no svaret

      100club

      Man sponser klubben med kr 100,- pr mål laget scorer.
      Hva med en 100club for privatpersoner?
      Sint og tverr på felt N

      Kommentar

      • Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

        #23
        Dette har vært mye brukt i lavere divisjoner før i tida i alle fall. Da under navnet scoringskontrakter. Da kunne man selv bestemme beløpet, og forpliktet seg til å betale etter endt sesong.
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

        Even Nordlien

        Kommentar

        • maurakanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 630

          #24
          Hva med 100-ings pr poeng? Vil heller betale for 40 poeng enn 40 scorede mål, hvis vi allikevel skulle ha sluppet inn 80.
          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #25
            Gjør som Molde , la lokale klubber selge sesongkort og la 50% av salget gå tilbake til egen klubb.

            Kommentar

            • nebbjævel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2009
              • 511

              #26
              Det bør settes av 52 000 kroner i året til spill på V-75. Klubben har medlemmer som er godt kjent med travmiljøet, som burde kunne gi gode stalltips. Disse kunne utgjøre en egen gamblingkomité. For pengene kan man kjøpe en bong til 1000 kroner hver lørdag. Jeg minner om at gambling ligger i sportens natur. Vi ser det på banen, i styrerommet osv. Styret har bedrevet et langt høyere spill på andre fronter, med langt høyere innsats. Hvorfor ikke ta den helt ut ?

              Kommentar

              • klippen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2009
                • 251

                #27
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Gjør som Molde , la lokale klubber selge sesongkort og la 50% av salget gå tilbake til egen klubb.
                Er det prosjekt tilhørighet du sikter til? Om så trengs det noen som putter uttalige millioner i potten slik som Røkke gjør gjennom sitt selskap. For hvert solgte sesongkort, gir røkke tilsvarende beløp til den klubben/organisasjonen som personen som har solgt sesongkortet er tilknyttet. Ser vanskelig for meg at det kan skje. Oppsummert kan man vel si at alt er langt lettere med en rik onkel i ryggen.

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13240

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                  Det bør settes av 52 000 kroner i året til spill på V-75. Klubben har medlemmer som er godt kjent med travmiljøet, som burde kunne gi gode stalltips. Disse kunne utgjøre en egen gamblingkomité. For pengene kan man kjøpe en bong til 1000 kroner hver lørdag. Jeg minner om at gambling ligger i sportens natur. Vi ser det på banen, i styrerommet osv. Styret har bedrevet et langt høyere spill på andre fronter, med langt høyere innsats. Hvorfor ikke ta den helt ut ?
                  Tenkte faktisk på en god gammelags pyramide. Førstemann verver to som kjøper sesongkort mot lovnad om 500 sesongkort selv. disse verver to personer hver,dette gjentas et par ganger hvoretter alle sender sesongkort til førstemann på lista og han strykes etc ad infinitum.. Etter 20 ledd så er åråsen utsolgt hver kamp med 500 heldige tilskuere (hvorav en har 800 plasser og er dagens mann på MArtins). Bra for økonomien og passer Hæggis tilskuervennlige fotball.

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1251

                    #29
                    Gjør som laget fra Drammen, skap en vinnerkultur

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎