#VIERLSK-kampen: LSK-Sarpsborg torsdag 14. august kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Brækken
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jun 2007
    • 109

    #VIERLSK-kampen: LSK-Sarpsborg torsdag 14. august kl. 18:00

    Kvartfinalen blir #VIERLSK-kampen!

    10.07.2014 - 07:55
    LSK går nye veier for å skape inntekter til #VIERLSK. Se hvordan!

    Torsdag 14. august spilles det en helt spesiell fotballkamp på Åråsen. Som de fleste er klar over, spiller LSK mot Sarpsborg i kvartfinalen i Norgesmesterskapet denne dagen. Men vi i LSK har pekt ut denne kampen til å være noe mye større enn som så: Dette blir #VIERLSK-kampen!

    I forbindelse med denne kampen går vi nå ut til lokale bedrifter og ber dem om å bidra med et kronebeløp per tilskuer som kommer på kvartfinalen. Vi ønsker selvfølgelig at så mange bedrifter som overhodet mulig kaster seg på dette konseptet, og allerede i startfasen er det ni bedrifter som har gått inn med et kronebeløp per tilskuer.

    Tre bedrifter har stilt opp med tre kroner per tilskuer, og dette er.:
    Dynea
    LPG Norge
    Murmester Rolf Holm.

    Fem bedrifter har stilt opp med én krone, og dette er.:
    McDonald’s
    Telexpressen avd. Lillestrøm
    TNT
    Beto-Bygg
    Egon Lillestrøm.

    Les mer om idéen og møt noen av bidragsyterne i dagens Romerikes Blad!

    Foreløpig har næringslivet altså sagt seg villig til å gi 14 kroner per tilskuer, noe som gir et bidrag til #VIERLSK på 42.000,- ved 3000 tilskuere og 70.000,- ved 5000 tilskuere. Eller 140.000,- ved 10.000 tilskuere! Det er altså DU som tilskuer som bestemmer hvor mye bedriftene skal bidra med! Etter å ha opplevd et fantastisk engasjement og en enorm givervilje blant privatpersoner så langt i år, synes vi det er hyggelig å kunne gi dere en enklere oppfordring denne gangen: Kjøp billetter til #VIERLSK-kampen! Opplev en uhyre viktig og spennende fotballkamp samtidig som du støtter LSK økonomisk med egne og ikke minst næringslivets penger!

    Ønsker DIN bedrift å være med på dette samarbeidsprosjektet mellom næringslivet og publikum?
    Bedrifter som bidrar vil motta billetter til kampen, profilering på storskjerm og høyttaleranlegg, profilering på klubbens hjemmesider m.m. Antallet kampbilletter og graden av profilering vil selvsagt øke med beløpet som gis, og bedrifter som er villige til å gi 10 kroner per tilskuer vil profileres utover det nevnte, blant annet på våre nye LED-boards (kampen sendes på NRK!). I tillegg til dette vil bidragene registreres som en del av hovedsponsoratet #VIERLSK, og bedriften vil dermed få profilering gjennom #VIERLSK resten av året. Kontakt oss på marked@lsk.no, så skal vi sørge for at bedriften din blir en del av dette banebrytende samarbeidsprosjektet mellom bedriftene og menneskene på Romerike!

    Egen kommentar.:
    Regner med at det er en del her på forumet som har mulighet til å pusje leder i bedriften til å bli med på morroa? Og ikke minst, her skal folk kjenne sin besøkelsestid og komme seg på kamp!

    Kjenner du til en bedrift som ikke er nevt som deltaker, har du mulighet til å bidra? Skal du på kamp?

    Den våte drømmer må jo være kr 4000,- pr tilskuer og utsolgt stadion

    (regne kan du gjøre selv)
    Last edited by Brækken; 10.07.2014, 07:34.
    Team Wenche Myhre
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    #2
    Bra tiltak!

    Håper det blir flere bedrifter som bidrar!
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Faen at jeg er i Sverige. Har gleda meg til denne. Semi hadde vært gull
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Som mange kanskje fikk med seg, var vi ute med konseptet i RB i slutten av forrige uke: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article7468643.ece

        Som det står i artikkelen, ringer vi i disse dager opp haugevis med bedrifter og spør om de vil være med. Dette er imidlertid en ganske krevende prosess, dels fordi svært få takker ja, og dels fordi de fleste med beslutningsmyndighet er på ferie. Men vi er snart på 20 kroner per tilskuer, så det går sakte men sikkert framover. Vi regner med enklere arbeidsforhold rundt månedsskiftet, så det er kanskje da støtet virkelig må settes inn.

        Vi hadde satt stor pris på litt forumhjelp i denne prosessen. Er det noen her inne som leder/eier/jobber i en bedrift som kan bidra med en krone eller tre per tilskuer? Eller fem/ti? Ta kontakt på marked@lsk.no. Vi setter også stor pris på tips om LSK-vennlige bedrifter som dere tror kan være villige til å sponse LSK. Send gjerne tipset på PM her inne eller til nevnte mailadresse.

        LSKs to utsendte i RB-artikkelen har for øvrig nærmere 9000 innlegg på dette forumet, så vi kan vel trygt kalles forumets representanter i LSK. Derfor hadde vi satt ekstremt stor pris på litt hjelp fra våre kjære meddebattanter når det gjelder billettsalget til kampen, som er utrolig viktig for å få dette til å bli en suksess. Kjøp billett i dag og kjøp mange! Dere har lenge etterlyst at næringslivet skal punge ut - nå har dere sjansen til å skvise ut mest mulig ved å gjøre noe så enkelt som å kjøpe billett til en kul og viktig kamp!

        Kommentar

        • pondus73
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 612

          #5
          Gjelder dette per solgte billett eller per oppmøtte tilskuer??
          Jeg har ikke noe problem å kjøpe en ekstra billett dersom jeg vet det gir ekstra penger til klubben, både i billettinntekter, men også gjennom #VIERLSK-kampanjen.
          Ser at det selvsagt er et alternativ å ta med en ekstra person på den billetten jeg kjøper
          ------eLSKe-------

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #6
            Opprinnelig skrevet av pondus73
            Gjelder dette per solgte billett eller per oppmøtte tilskuer??
            Jeg har ikke noe problem å kjøpe en ekstra billett dersom jeg vet det gir ekstra penger til klubben, både i billettinntekter, men også gjennom #VIERLSK-kampanjen.
            Ser at det selvsagt er et alternativ å ta med en ekstra person på den billetten jeg kjøper
            Tilskuertallet på Åråsen er alltid antall solgte billetter, sånn blir det også på kvarten. Men vi håper jo at alle solgte billetter også blir brukt, slik at rammen rundt kampen blir best mulig!

            Kommentar

            • pondus73
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 612

              #7
              Opprinnelig skrevet av Lars
              Tilskuertallet på Åråsen er alltid antall solgte billetter, sånn blir det også på kvarten. Men vi håper jo at alle solgte billetter også blir brukt, slik at rammen rundt kampen blir best mulig!
              Enig der Det er vel bedre for LSK å evt få overført samme beløpet rett til konto(billett + "#VIERLSK-bonus"), regner med at NFF skal ha sin andel av billettene......
              ------eLSKe-------

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #8
                Opprinnelig skrevet av pondus73
                Enig der Det er vel bedre for LSK å evt få overført samme beløpet rett til konto(billett + "#VIERLSK-bonus"), regner med at NFF skal ha sin andel av billettene......
                Ikke helt enig der. Det kommer selvfølgelig an på hvor stor #VIERLSK-bonusen blir, men LSK kommer nok til å sitte igjen med en del mer om du bruker 200 kr på en kampbillett til kvarten enn om du gir 200 kr direkte til #VIERLSK. Så vidt meg bekjent er det kun to ting som faller bort fra billettprisen på vei til LSK: 8% moms og så 15% til Sarpsborg.

                Kommentar

                • KFL109
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1958

                  #9
                  Ser på lsk.no at nye bedrifter er med:
                  Vindveggen AS
                  Gero Sportsfiske
                  Gjøco AS
                  Interoptikk Kjølberg
                  Milano Gatekjøkken
                  Vidar Evje

                  Kommentar

                  • Oddis
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 2744

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av KFL109
                    Ser på lsk.no at nye bedrifter er med:
                    Vindveggen AS
                    Gero Sportsfiske
                    Gjøco AS
                    Interoptikk Kjølberg
                    Milano Gatekjøkken
                    Konge! Da er det Gero Sportsfiske jeg kjøper utstyr hos fremover. Jeg fisker ganske mye, og anbefaler selvfølgelig de videre til fiskekompisene!
                    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                    Kommentar

                    • Robiwan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 603

                      #11
                      Liker dette tiltaket veldig godt. Tror det kommer til å bli kjempe stemning på stadion, så dette er en ypperlig anledning til å introdusere ny folk for LSK(antagelig bra stemning på tribunene pluss at inntekten for denne kamper er ekstra store per tilskuer, og på toppen av det spiller man om en semifinale plass). Personlig skal jeg invitere med noen fra jobben.
                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                      Kommentar

                      • pondus73
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 612

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Lars
                        Ikke helt enig der. Det kommer selvfølgelig an på hvor stor #VIERLSK-bonusen blir, men LSK kommer nok til å sitte igjen med en del mer om du bruker 200 kr på en kampbillett til kvarten enn om du gir 200 kr direkte til #VIERLSK. Så vidt meg bekjent er det kun to ting som faller bort fra billettprisen på vei til LSK: 8% moms og så 15% til Sarpsborg.
                        Det jeg mente var at jeg overførte 200,- pluss det som#VIERLSK-bonusen gir, ergo bør det være mer lønnsomt for klubben.

                        Uansett! Knallgodt opplegg og jeg skal gjøre mitt for å få med meg flere folk!!

                        Hvor mange kroner er potten per tilskuer på nå?
                        ------eLSKe-------

                        Kommentar

                        • klippen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2009
                          • 251

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av pondus73
                          Det jeg mente var at jeg overførte 200,- pluss det som#VIERLSK-bonusen gir, ergo bør det være mer lønnsomt for klubben.

                          Uansett! Knallgodt opplegg og jeg skal gjøre mitt for å få med meg flere folk!!

                          Hvor mange kroner er potten per tilskuer på nå?
                          Jeg er ikke helt oppdatert, men meg bekjent ligger det på mellom 21-27 kroner litt avhengig av hvor mange kroner noen som har sagt de skal være med blir med på. Men det er flere selskaper meg bekjent som er kontaktet hvor sentrale personer er på ferie, men hvor dialogen er i gang.

                          Jeg tror som jeg har skrevet i andre tråder at denne kampen kan generere store inntekter til LSK, både i form av billettinntekter og i form av kroner per tilskuer fra bedrifter. Om denne kampen blir en suksess tror jeg vi faktisk kan unngå et spillersalg.

                          Bruk kontakter og selg aktivt ut, de som har mulighet. Her er det bare å få ballen til å rulle, næringslivet skal bidra!

                          Kommentar

                          • Emil
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 306

                            #14
                            Billettservice oppgir 22 kr i avgift på en billett på kr 200, altså 8% moms+avgift til billettservice. Det gir nettopris 178 kr for en billett på 200. Av dette, skal Sarpsborg 08 ha 15%, eller 26,7 kr.

                            For en billett til 200 sitter vi da igjen med:

                            Kjøpspris 200
                            mva. og andre avgifter -22
                            Nettopris 178
                            Sarpsborgs andel (15%) 26,7
                            Lillestrøms andel (85%) 151,3
                            #VIERLSK-bonus 14
                            SUM 165,3
                            Regnestykket er basert på opplysningene i tråden, spesielt Lars sitt innlegg.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9329

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Oddis
                              Konge! Da er det Gero Sportsfiske jeg kjøper utstyr hos fremover. Jeg fisker ganske mye, og anbefaler selvfølgelig de videre til fiskekompisene!
                              Interoptikk Kjølberg blir det på meg i løpet av måneden

                              Kan hende jeg ikke har fulgt med, men er der no bilverksted som er med på noe som helst innen #vierlsk???

                              Tror de kan tjene som faen på å bidra. For hva kjennetegner en kanari? Jo, han/hun har problemer med bilen!

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                #16
                                Kan vi ikke lage en egen tråd om firmaer som har støttet Lsk..

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Kan vi ikke lage en egen tråd om firmaer som har støttet Lsk..
                                  Er det ikke bare å gjøre det da?
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    #18
                                    Lagde noe lignende: http://kfl.no/debatt/showthread.php?t=20122
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • Håkon Henriksen
                                      Administrator
                                      • Nov 2003
                                      • 6411

                                      #19


                                      25 kroner per tilskuer på #VIERLSK-kampen!

                                      23.07.2014 - 22:59
                                      Tre nye bidragsgivere er med på høstens mest spennende sponsorkonsept!

                                      Håkon Henriksen
                                      -
                                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                      -
                                      ALT FOR FUGLA

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                        http://www.lsk.no/news/article/16l74...vierlsk-kampen

                                        25 kroner per tilskuer på #VIERLSK-kampen!

                                        23.07.2014 - 22:59
                                        Tre nye bidragsgivere er med på høstens mest spennende sponsorkonsept!
                                        Det står 9 kr per tilskuer i dagens RB papir. 25 kr er jo fantastisk, men synd det ikke kommer med riktig tall i RB.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎