Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3316

    Aldri i verden om Start tar poeng mot RBK.

    Kampen i morgen fremstår som viktigere og viktigere. Nå har de fått servert dette på et sølvfat.

    Kommentar

    • Møkkamannen
      Medlem
      Hoffnarr
      • Aug 2014
      • 61

      Mangler bare noen gule kort på Glesnes og Tocmac nå

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        Med seier i morra, er det relativt gode muligheter for at plassen sikres, selv med tap i de to siste.

        Kommentar

        • vermu
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2008
          • 1729

          Opprinnelig skrevet av Møkkamannen
          Mangler bare noen gule kort på Glesnes og Tocmac nå
          Værsågod.

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4273

            Gult på Tokmac! Den er viktig

            Kommentar

            • Møkkamannen
              Medlem
              Hoffnarr
              • Aug 2014
              • 61

              Så tar vi et gult til Glesnes

              Kommentar

              • fredpet76
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 1205

                Det som er så døvt er at det er landslagspause før siste match... Svenskene har skjønt det, tro det eller ei, men de avslutter kommende helg.

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2854

                  Opprinnelig skrevet av fredpet76
                  Det som er så døvt er at det er landslagspause før siste match... Svenskene har skjønt det, tro det eller ei, men de avslutter kommende helg.
                  Meh - Vi vinner to på rappen nå, og er sikre før runde 30.

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2280

                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                    Nå er det viktig at spillerne forstår at de fortsatt har en stor jobb å gjøre. Vi MÅ fortsatt slå Glimt og selv om vi gjør det trenger vi minst ett poeng til for å være sikker på å ikke gå direkte ned. Jeg lurer nesten på om jeg håper på Godset-seier mot Brann i kveld, da kan det hende både Godset og LSK vil være fornøyd med ett poeng i neste runde. Jeg mener vi nå bør ha en god mulighet til å styre unna direkte nedrykk.
                    Men da får heller ikke Godset noe å spille for mot Stabæk i siste kamp...
                    Det som skjedde denne runden får en nesten til å undres over høyere makter.
                    KBK imponerte, synes jeg, mot Stabæk. Mtp at de ikke hadde spesielt å spille for (bortsett fra $ ved tabellposisjon). Men i siste runde på gress så tror jeg de er litt mer håndterlige, hvis
                    vi skulle ryke på nytt i Drammen. Med seier idag sitter vi i førersetet, og er ikke avhengige av andre, det synes ihvertfall jeg er mer betryggende.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3316

                      Start: RBK (H) og Haugesund (B). Vil være sjanseløse hjemme mot RBK slik de fremstår defensivt om dagen. Avslutter med en svært tøff bortekamp mot Haugesund som har los på topp 4. Haugesund taper sjelden hjemme. Maks 1 poeng for Start.

                      Glimt: LSK (B), VIF (H), RBK (B). Ikke akkurat lett for Glimt heller. Usikker på om de kan tukte VIF, tror mest på poengdeling der. RBK borte er tøft, men Glimt har slått RBK borte før og kan fint gjøre det igjen. Vi får håpe det ikke skjer. Tap i kveld tror jeg på maks 1 poeng for Glimt siste to kamper.

                      Stabæk: ODD (B) og Godset (H). Odd i Skien blir for tøft for Stabæk. Tap. Hjemme mot Godset tror jeg Stabæk vinner så fremt Godset slår LSK neste helg. Ved tap for Godset så blir det fryktelig jevnt i siste runde. Kan bikke begge veier. Vi får virkelig håpe Godset har noe å spille for i siste kamp. Maks 3 poeng for Stabæk.

                      Strømsgodset: LSK (H) og Stabæk (B). Godset mangler ett par sentrale spillere mot LSK, og Ulland er usikker. Skrekkarena for vår del. Lite tro på poeng. På en god dag kanskje poengdeling, men tror Godset igjen tar dette. Borte mot Stabæk kan som nevnt gå begge veier. Jeg tror Godset holder plassen.

                      Dette betyr hvis LSK vinner i kveld så vil vi ha 30 p, ett mer enn både Glimt og Start. Glimt har bedre målforskjell enn LSK. Start og Stabæk har betydelig dårligere målforskjell, og det kan fort være det som avgjør hvor lagene ender. Derfor med seier i kveld så vil vi ha 5 poeng ned til Stabæk. Og jeg tror ikke Start tar mer enn ett poeng på de to siste, dvs. de ender bak oss. Stabæk vil trolig heller ikke kunne ta igjen oss med to kamper der de må vinne begge to.

                      Derfor tror jeg seier i kveld er nok til at vi beholder plassen. Men som vi alle veit kommer vi aldri til å vinne kveldens kamp..

                      Kommentar

                      • yeh_boiii
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Feb 2018
                        • 44

                        Tror søpla for kan finne på å vinne mot Glimt. Nå har de vært søppel igjen og ikke scora på tre kamper (ser man bort i fra det svært billige straffesparket de fikk mot Stabæk er det fire kamper ute å ha skapt noe selv), så nå har de virkelig noe å bevise

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2280

                          Vi vil få hjelp av bartene enten mot Start eller Glimt. De må vinne en av kampene for å ta gullet (eller 2 U).
                          Hvis ikke Stabæk vinner mot Odd er de nede og går antagelig i oppløsning mot Godset (hvis vi vinner idag),
                          Blir mer og mer overbevist om at vi unngår kvalik med >3p (hvis 3 av dem kommer idag).

                          Ser man på programmet så går Stabæk ned og Glimt spiller kvalik.

                          Kan vi nå lukke denne tråden

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9362

                            Opprinnelig skrevet av kunden
                            Kan vi nå lukke denne tråden
                            Tror du Sportsklubben anno 2018 vil gi deg den gleden?

                            Kommentar

                            • occean-fan!
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 646

                              Blir ulidelig spennende dette. jeg tror følgende :

                              Glimt tar 3 poeng hjemme mot Enga og 0 mot RBK. Hvis vi er heldige og Glimt ikke vinner hjemme mot Enga er det håp

                              Godset vinner mot oss og taper mot Stabæk

                              Stabæk har veldig god statistikk i Skien. Tror de vinner de 2 siste.

                              Start taper mot RBK og Haugesund.

                              Vi taper mot Godset, men får 1 eller 3 poeng mot KBK

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 3924

                                Gidder ikke regne på dette. Vi rykker ned. Kanskje via kvalik. Får nesten håpe det ikke blir sånn at vi blir sendt ned av Strømmen!
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1206

                                  Vi trenger poeng i Drammen. Godset seier og de har ingen ting å spille om mot Stabæk og cupfinale venter. Molde slår sikkert Haugesund og da møter Start et haugesund som tar fjerde plassen selv med tap. Etter dagens flaue forestilling så begynner det å lukte kvalik lang vei. Slår Stabæk Odd og vi ryker mot Godset så er det kun få mål som vil skille mot direkte nedrykk...

                                  Kommentar

                                  • Klimtkongen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2014
                                    • 419

                                    Er faen meg helt krise. Nå blir det kvalik.

                                    Kommentar

                                    • Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1500

                                      Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
                                      Er faen meg helt krise. Nå blir det kvalik.
                                      Jeg tror vi skal være glade dersom det blir kvalik og ikke direkte nedrykk.

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2280

                                        Selvsagt kåla vi det til som vi alltid gjør det når vi kan ta en byks på tabellen.
                                        Nå er det heller ikke våre egne hender, og vi må derfor belage oss på kvalik. For å unngå nedrykk trenger vi 3p.
                                        Når det kommer til kvalik har vi et annet problem. OBOS laga vil spille viktige kamper i fleng mens vi må spille treningskamper og grue oss.
                                        Lover slettes ikke bra.

                                        Kommentar

                                        • Klimtkongen
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2014
                                          • 419

                                          Opprinnelig skrevet av Dole

                                          Jeg tror vi skal være glade dersom det blir kvalik og ikke direkte nedrykk.
                                          Direkte nedrykk betyr at Stabæk tar 4 poeng mer enn oss. Enten vinner begge sine og vi får max uavgjort i 1. Eller 1 seier og 1 uavgjort og vi taper begge våre.

                                          Tipset mitt går på at vi risikerer å rykke ned i siste runde, men at vi ender på kvalik. Det holder nok ikke bare å møte opp i de kampa. Tror Ålesund kan bli tøft.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎