Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3313

    Vi må nok ha fokus på å holde Stabæk bak oss. Vi har 4+ mål å gå på. En nytt 3-0 tap i Drammen så er den fordelen borte til siste runde.

    Kommentar

    • Roll75
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 834

      Etter å ha sett de siste kampene, er jeg redd at det ikke holder. Hvem kan LSK slå sånn som det har sett ut? Tipper på nedrykk etter kvalikk. Her trengs det et mirakel.

      Kommentar

      • Klimtkongen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2014
        • 419

        Opprinnelig skrevet av Roll75
        Etter å ha sett de siste kampene, er jeg redd at det ikke holder. Hvem kan LSK slå sånn som det har sett ut? Tipper på nedrykk etter kvalikk. Her trengs det et mirakel.
        Ser jævlig skummelt ut ja. Vi scorer ikke så mye og så skal OBOS-laget avslutte hjemme. Kan ikke se for meg at vi faktisk vinner hjemmekampen med så mye at bortekampen blir en formalitet. Spesielt Ålesund borte i siste kamp kan bli vanskelig hvis ikke vi har en del å gå på.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2277

          Kampen igår passet egentlig ganske dårlig. Vi har ikke mannskap ellers spillerstil til å spille ut eller dominere i 90min. Vi gjør det stort sett bedre mot motstandere som går mer offensivt ut. Unntaket var Godset sist da vi ble fullstendig utspilt. Nå stiller de redusert, uten Tocmac, og da blir det lettere for Kippe eller Anton å stokke beina. Selvom det har vært 3 kjipe kamper på rappen har jeg tro på 3p. Vi må gjerne ligge lavt men mer kompakt, og ikke minst få press på ballfører. Jeg mener fortsatt Smara skal ned på sentral midt. Hvis Krogstad skal spille, skal det ikke være på kant. Sett han gjerne sentralt ved siden av Smara, med DAP bak og Matthew foran. Så kan det bli terningkast hvem som spiller av Erling eller TLO på topp.

          Første fokus er å få 3p slik at vi ikke rykker rett ned, så får ev rot fra de andre laga være bonus hvis vi skal klare å unngå kvalik.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3134

            Opprinnelig skrevet av kunden
            Så kan det bli terningkast hvem som spiller av Erling eller TLO på topp.
            Det kan du i anstendighetens navn ikke mene. Vi skal ikke ha en mann på topp som pisser både på klubben og sitt eget ettermæle.

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1206

              2 - 0 i Drammen og 0 - 2 i Skien og det er direkte nedrykksplass før siste runde og 2 uker landslagspause for å vente på kuleramme kamper i siste runde. I fjor ble det 7 mål i Sogndal og 7 mål i Ålesund.
              Jeg blir ikke akuratt mere beroliget av at Smarasson sier på lsk.no at de har lært av sist Godset match og at de nå skal kunne kombinere fint og ha et fint passningspill på plasten i Drammen til helgen. Problem sist lå etter min mening i at ambisjonenen i eget spill er altfor høye, derfor håper jeg at noen med vettet i behold sporenstreks forteller Smarasson at for å få poeng i bunnstriden i norsk tippeliga så må man ta krigen, klarere over tribunetaket og ta vare på en dødball. Der er vår eneste sjanse i Drammen til helgen....
              Last edited by maxpayne; 06.11.2018, 13:29.

              Kommentar

              • Klimtkongen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2014
                • 419

                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                2 - 0 i Drammen og 0 - 2 i Skien og det er direkte nedrykksplass før siste runde .
                Grøss

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9359

                  Norsk Tipping har satt LSK til 10 i odds for direkte nedrykk. For noen omganger siden var det 2.75. Bare å sikre seg litt $ nå.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                    Jeg blir ikke akuratt mere beroliget av at Smarasson sier på lsk.no at de har lært av sist Godset match og at de nå skal kunne kombinere fint og ha et fint passningspill på plasten i Drammen til helgen. Problem sist lå etter min mening i at ambisjonenen i eget spill er altfor høye, derfor håper jeg at noen med vettet i behold sporenstreks forteller Smarasson at for å få poeng i bunnstriden i norsk tippeliga så må man ta krigen, klarere over tribunetaket og ta vare på en dødball. Der er vår eneste sjanse i Drammen til helgen....
                    Heldigvis har vi nå en trener som ser rett igjennom norske fotballfloskler som kriging, og som gjentatte ganger i intervjuer har påpekt at det som skaper resultater og marginer er hva vi selv gjør med ballen. Innsats må ligge i bunn for alle lag, spesielt for en klubb som mesker seg med en garanti om å gi alt. Jeg skal være enig i at det til tider ser ut som om man spiller for risikofylt, men mener dette henger mye sammen med at feil spillere slår pasninger de ikke bør. Og ikke se bort fra at akkurat det er noe som henger ihop med en forgjenger med en utprega antipati mot ting som støttepasninga. Jeg mener dette i sterk grad preger spillere som Krogstad.

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5090

                      Opprinnelig skrevet av knut
                      Norsk Tipping har satt LSK til 10 i odds for direkte nedrykk. For noen omganger siden var det 2.75. Bare å sikre seg litt $ nå.
                      Fatter ikke hvordan de tenker.
                      Taper vi i dag, og Stabæk vinner, så rykker vi rett ned. Punktum.

                      Strømsgodset har da null og niks å spille for i siste match mot Stabæk, og Stabæk vinner greit hjemme mot et Godset som for lengst tenker på cupfinalen. Litt avhengig av resultatene i dag, så må vi da vinne med flere mål mot KBK, enn det Stabæk slår Godset med.

                      I tillegg har mest sannsynlig motstanderne til Glimt og Start, Haugesund og RBK ingenting å spille for i siste runde heller, da de verken kan avansere eller falle på tabellen. I så måte er faktisk Molde - Haugesund en nøkkelkamp for oss i dag, vinner Haugesund, så kan de ta tredjeplassen ved å slå Start i siste.

                      Jeg er kvalm.

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3313

                        Heldigvis rykket Viking og Mjøndalen opp, så da slipper vi å møte dem.

                        Tar gjerne Nest Sotra i kvaliken.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9359

                          Opprinnelig skrevet av LS89
                          Heldigvis rykket Viking og Mjøndalen opp, så da slipper vi å møte dem.

                          Tar gjerne Nest Sotra i kvaliken.
                          Jeg og.

                          Nest Sotra slo Viking og Ålesund i begge oppgjørene i årets sesong, dvs de spiller bra mot det bra.

                          Derfor passer de oss perfekt, for vi er ussle som faen!

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9359

                            Opprinnelig skrevet av knut
                            Norsk Tipping har satt LSK til 10 i odds for direkte nedrykk. For noen omganger siden var det 2.75. Bare å sikre seg litt $ nå.
                            Satt bare 250,- :'(

                            Kommentar

                            • vermu
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2008
                              • 1729

                              Til pause i nest siste runde er vi over streken. Står disse resultatene er det en relativt god helg.

                              Kommentar

                              • vermu
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2008
                                • 1729

                                Kjære Ståle: Jeg ber kun om en Odd-scoring. Det kan vel ikke være for mye forlangt?

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3921

                                  Velkommen til obos-ligaen!
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • vermu
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2008
                                    • 1729


                                    Herregud, detta var ulidelig. Fra 2-1 til det 90 min var vi så godt om nede i Obos. Ett poeng betyr alt. Nå er alt opp til oss sjøl. Kan til og med holde oss med tap.

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3303

                                      Merker at de neste to ukene blir ulidelige. Kristiansund virker å være skammelig gode om dagen. Håpet er at NFF ser på albuen til Coly i etterkant og gir han karantene, men har ingen tro på at det skjer.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • vermu
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2008
                                        • 1729

                                        Utrolig synd at Stabæk fikk 3 mål. Hadde de kun vunnet med 2 så hadde vi også hatt fordel på målforskjell.

                                        Kommentar

                                        • McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5090

                                          Opprinnelig skrevet av MortenA
                                          Merker at de neste to ukene blir ulidelige. Kristiansund virker å være skammelig gode om dagen. Håpet er at NFF ser på albuen til Coly i etterkant og gir han karantene, men har ingen tro på at det skjer.
                                          Dommer Saggi sier at de ikke ser den, har sett på den i ettertid i "mediabank", og mener at det skulle vært rødt. Hvis rapporten hans sier dette, så får Coly karantene.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎