Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
    Om TLO får karantene for å ventilere litt frustrasjon under pauseintervjuet så ser jeg ikke helt poenget med å la spillerne bli intervjuet. Send dem rett i garderoben. Og er ikke det mulig på grunn av en eller annen dum forpliktelse gjennom TV-avtalen, så gi dem instruks om å være så kjedelige og ukontroversielle som bare mulig. Gjerne en standardisert linje som "Jeg synes vi gjør noe bra, men det er også ting vi kan forbedre. Takk", hvorpå alle oppfølgingsspørsmål kan besvares på en måte som hadde gjort Marshawn Lynch stolt.
    Akkurat her tror jeg nok vi kan glemme å slippe unna.
    Jeg er enig i poenget ditt, og det er at spillere i kampens hete må få lov til å få ut frustrasjonen sin hvis de får spørsmål som dette midt oppi det hele. Men det hadde liksom holdt med "elendige dommeravgjørelser" eller "nå må de faen meg skjerpe seg på linja" o'l. Når du slenger på "jævla dommerfaen" er jeg dessverre redd det blir for mye, og det er i alle fall ikke sånt jeg ønsker at LSK-spillerne skal lire av seg.

    Fint av TLO å beklage seg i etterkant, men det blir nok dessverre for sent, og vi vil miste en av våre klart viktigste offensive spillere + kapteinen vår i en av tidenes viktigste LSK kamper.

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2280

      Iflg RB+ så vil NFF foreta en avgjørelse ang TLO mandag morgen. Nå er vel morgen blitt formiddag så vi kan vel forvente et svar meget snart. Frykter dessverre utestengelse mot Start.
      Urutinert av Kippe å gå fullstendig bananas mot Nouri når han vet hva som står på spill neste kamp, men Anton har vist han kan fylle den plassen bra, så alt håp er ikke ute. Erling
      på topp igjen kan også fungere mot Start som er i enda større poengnød enn oss og vil sikkert ofre alt fremover for seier. Kan bli et drømme-scenario for Erling (hvis TLO må stå over).

      Kommentar

      • OlaG
        Oversetterdrone
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 874

        Opprinnelig skrevet av kunden
        Iflg RB+ så vil NFF foreta en avgjørelse ang TLO mandag morgen. Nå er vel morgen blitt formiddag så vi kan vel forvente et svar meget snart. Frykter dessverre utestengelse mot Start.
        Urutinert av Kippe å gå fullstendig bananas mot Nouri når han vet hva som står på spill neste kamp, men Anton har vist han kan fylle den plassen bra, så alt håp er ikke ute. Erling
        på topp igjen kan også fungere mot Start som er i enda større poengnød enn oss og vil sikkert ofre alt fremover for seier. Kan bli et drømme-scenario for Erling (hvis TLO må stå over).
        Vil heller se Knudtzon på høyrekant (som i går) og Gary Martin inn på topp hvis TLO får karantene. De to mest målfarlige involveringene hans i går (skudd fra høyre side av sekstenmeteren og gjennomspillet til Brenden i situasjonen hvor Smarason til slutt brenner) kommer fra høyre kantposisjon. Syns det endelig så ut som Knudtzon er tilbake igjen, og det trenger vi utover høsten.

        Kommentar

        • fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1507

          Opprinnelig skrevet av Totti21

          Akkurat her tror jeg nok vi kan glemme å slippe unna.
          Jeg er enig i poenget ditt, og det er at spillere i kampens hete må få lov til å få ut frustrasjonen sin hvis de får spørsmål som dette midt oppi det hele. Men det hadde liksom holdt med "elendige dommeravgjørelser" eller "nå må de faen meg skjerpe seg på linja" o'l. Når du slenger på "jævla dommerfaen" er jeg dessverre redd det blir for mye, og det er i alle fall ikke sånt jeg ønsker at LSK-spillerne skal lire av seg.

          Fint av TLO å beklage seg i etterkant, men det blir nok dessverre for sent, og vi vil miste en av våre klart viktigste offensive spillere + kapteinen vår i en av tidenes viktigste LSK kamper.
          Må si meg enig her. Generelt synes jeg man må tåle litt følelser og slikt. Skaper også litt dramatikk og underholdning, noe sporten trenger i disse dager. Men akkurat her blei det nok litt mye på en gang.

          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7026

            Skjønner godt at det kokte i toppen, men det var veldig uheldig at han ordla seg sånn. Han vet at han kan straffes i etterkant, og kampen mot Start er vel faktisk enda viktigere enn den i går. Kippes tilting er også svært lite heldig.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Funchaloe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2011
              • 511

              I en match mot søpla SKAL det koke. Han sier det han mener, og det er helt greit for meg. Til helvete med dommern og NFF.
              Custodes
              Contra o futebol moderno!

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3315

                Hva var spørsmålet som ble stilt? Har ikke sett det ennå, kun svaret.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9364

                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Hva var spørsmålet som ble stilt? Har ikke sett det ennå, kun svaret.
                  Intervjuer spør TLO om omgangen. Han svarer for seg og avslutter med "og så må linjemann begynne å følge med".

                  Intervjuer følger opp med "Enda en gang en meeeget diskutabel avgjørelse i retning deg"

                  TLO: "Drit lei. Igjen. Nå får dem begynne å følge med. Jævla dommerfaen"

                  Utblåsninga passer ikke situasjonen, som var en bedømningsfeil av linjedommer'n på bare noen centimeter.

                  Hva skal linjedommer'n liksom tro? At TLO ikke er i offside?

                  Kommentar

                  • Xavi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 1275

                    Tvilen skal gå i fordel de angripende laget. Skjer Ikke at linjedommer ikke var i tvil på en såpass hårfin offside.
                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • CFC1976
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2015
                      • 341

                      Folk i årevis har skrevet "I år rykker vi ned". Det har jeg aldri trodd.

                      I år er det annerledes....

                      Jeg tror at Sandefjord er ferdig.
                      Det betyr at det er mellom oss, Stabæk, Start og Godset. Vet ikke hvorfor, men sitter med den ekle følelsen av at vi havner i kvalikspill i år.

                      Og ikke tror at det blir Mjøndalen om så tilfelle. Mange gode lag rett bak dem nå, og de blir vrien å slå på bortebane.

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2280

                        Jeg for min del var mer bekymret når Arne ble redningsmann Da lå vi virkelig ille til. Flaksemål av Sinyan mot Stabæk Heldig borteseier mot Brann
                        Ryker vi mot Start derimot kan alt skje. Men med seier der samt mot Tromsø og Stabæk er mye gjort. Så lenge vi ikke taper mot de bak oss er det ikke krise

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 3931

                          Takk for alt!
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • Klimtkongen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2014
                            • 419

                            Opprinnelig skrevet av kunden
                            Jeg for min del var mer bekymret når Arne ble redningsmann Da lå vi virkelig ille til. Flaksemål av Sinyan mot Stabæk Heldig borteseier mot Brann
                            Ryker vi mot Start derimot kan alt skje. Men med seier der samt mot Tromsø og Stabæk er mye gjort. Så lenge vi ikke taper mot de bak oss er det ikke krise
                            I øyeblikket er det bare Sandefjord som er bak os...

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9364

                              Spennende å se hvordan næringslivet reagerer på nedrykket og hvordan det skal driftes neste sesong.

                              Blir det all-inn for å satse på kun en sesong i OBOS eller blir det en styrt avvikling av proffdrifta, med påfølgende jævla Ull Kisa som fotballokomotiv på Romerike?

                              Kommentar

                              • Grankanari
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Jun 2018
                                • 125

                                Har i mange år tenkt at det kan bli skummelt på slutten av sesongen, men har liksom alltid visst at det vil ordne seg. Har tenkt det samme ekstra mange ganger i år. Forskjellen nå, i likhet med CFC1976, er at jeg nå faktisk tror det kan skje. Nå er det helt 50-50.

                                Det er så mye som må gjøres. Har ikke ord for hvor tragisk jeg syntes innsatsen til Mesfin & co har vært siste åra. Halve stallen kan jo ikke spille fotball. Alt skal gå så langsomt og trygt fremover at den eneste veien det går er bakover. Smarason og Lennartson er omtrent det eneste som er gjort for å redde plassen i år. Det er ikke nokk. Det blir regnet på om det er kostnadseffektivt å ha smør på brødskiva eller ikke. Så gjør man så fatale feilgrep som å forlenge med Erlandsen, beholde Knudtzon osv, osv. Det er ingen som har guts til å gunne på. Det må brukes kroner for å tjene kroner. Det dyreste som kan skje er et nedrykk!

                                Kommentar

                                • Holterkanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2009
                                  • 560

                                  Denne tråden heter vel opprykksstråden om en måned......
                                  ________________________
                                  TB

                                  Kommentar

                                  • BD
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2006
                                    • 1380

                                    Alt tyder på at dette er året vi rykker ned, fokuset er jo ikke på plass i det hele tatt. Spillere og støtteapparat sier det de vet de burde si til media, gitt situasjonen. Men jeg sitter med følelsen av at ingen vil gå foran og ta ansvar. Ingen av dem tror egentlig at vi rykker ned. Ingen av dem bryr seg nok. På feltet skal det være god stemning og koseprat. Dispilin er fraværende. Det skal klages på dommerne. Hjemmekamp mot vif bygges opp som sesongens største kamp, når Start borte like etterpå er sesongens egentlige skjebnekamp. I tillegg velger altså klubben å satse på en mer spillende type fotball som medisin for å få oss ut av gjørma... Er det mulig å bomme mer?

                                    Kommentar

                                    • Marit
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2010
                                      • 885

                                      Jeg er skikkelig nervøs. Mest fordi laget nå kombinerer ineffektiv angrepsfotball med et forsvar som virker å ha tatt seg deltidsjobb som velkomstkomite for laget på motsatt side av banen.
                                      Andas in och andas ut
                                      Orkar jag så orkar du

                                      Kommentar

                                      • CFC1976
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2015
                                        • 341

                                        Sier følgende på tredje gangen.. Mystisk nok forsvinner innleggene mine. . .
                                        ​​​​​​
                                        (moderert. Stray Cat)

                                        Merkelige ansettelser på klubben sin side når det gjelder det sportslige og de administrative sider av klubben
                                        Feilslått satsning av afrikanske gutter foran vår egen ungdomsrekka/lokale spiller..
                                        Last edited by Stray Cat; 21.09.2018, 11:58.

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4281

                                          Opprinnelig skrevet av CFC1976
                                          Feilslått satsning av afrikanske gutter foran vår egen ungdomsrekka/lokale spiller..
                                          Jeg vet ikke nok om de indre affærene i klubben til å kommentere det meste av det du kommer med, men akkurat dette poenget er veldig søkt. Vi har da gitt plenty med sjanser til lokale spillere. Gabrielsen, Gulbrandsen, Høibråten, Ringstad, SKM, Krogstad, Kolstad, Ohi, Sheriff, Amundsen, Brenden (i den grad en trysling kan vurderes som lokal), Lundemo, Ofkir osv. osv. osv. Alle disse spiller på eliteserieivå eller høyere i dag fordi de i sin tid ble satset på av LSK. Noen glipper mellom fingrene (Tokstad, Ajer, selv om sistnevnte ble "tvangsflyttet" til bibelbeltet). Det er ikke sånn at vi bare kan slenge inn Baccay, Ranger og Westerlund midt i en intens nedrykksstrid. Disse, sammen med Sandberg, vil få sine sjanser, forhåpentligvis allerede neste år, men dette er ikke tidspunktet, muligens med unntak av Sandberg som virker minst like god som alternativene på stopperplass. Sier meg også enig med dem som mener Ødemarksbakken bør få flere sjanser.

                                          Videre er det ingen tvil om at dersom noe kan vurderes som en utvetydig suksess de siste årene, så er det satsingen på afrikanske spillere. Lillestrøm hadde ikke eksistert som sportsklubb den dag i dag dersom det ikke var for inntektene fra salg av afrikanske talenter, og ikke minst deres sportslige bidrag på banen. Nosa, Ujah, Friday, Fofana, snart Mathew. Charles er en ung men god spiller og Ayagwa virker svært lovende. Nei, vi har ikke truffet på alle (Bassey var krise, Eziyodawe hadde ekstremt potensiale), men det er det jo heller ingen som gjør.

                                          Selv Dagbladet har vært begeistret for prosjektet og laget i fjor denne strålende reportasjen om saken.

                                          Og hvem har vært uvurderlig i nettopp integreringen av våre afrikanske importer? Ingen ringere enn utskjelte Simon Mesfin.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎